Amyd schreef:Ik ben al een tijdje stille meelezer in dit topic.
Ik kruip nu even onder mijn steen vandaan, want mijn frustratie is groot en ik moet even spuien![]()
Mijn paard is onlangs ingeslapen en ik heb besloten om geen paard meer aan te schaffen.
Ik ben dus mega uitverkoop aan het houden na 27 jaar een eigen paard te hebben gehad en ook 27 jaar aan spullen.
Echt hoe vaak mensen minder dan de helft bieden is echt bizar.
En als je dan iemand heb die een beetje fatsoenlijk bedrag bied en je reageert terug dat je het voor dat bedrag wel verkopen, dan hoor je daar ook niks meer van.
Mensen die vragen stellen over producten waar je netjes op antwoord en dan ook vervolgens niets meer van hoort.
Hoeveel moeite kost het om te zeggen dat het toch niet is wat je zoekt.
Het fatsoen is echt ver te zoeken.
Ik begin het zelf soms lastig te vinden om nog netjes te blijven.
Ik heb ook het idee dat het met paardenspullen erger is dan met niet paardenspullen.
Ha, ha ik ben ook die stille meelezer, trouwens nog veel sterkte met het verlies van jouw paard. Ook ik heb 30 jaar aan paardenspullen en na zo'n tijd ook kwalitatief opgebouwd, maar word ook doodmoe van de discussies Met als gevolg, dat hier nog heel veel ligt en staat bijv. een HCA recreatiewagen maar dat ik zo zoetjes aan nergens meer moeite voor wil doen, ja dumpen maar dat is ook gekkenwerk natuurlijk.