Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 11:06

Dat ik mijn nicht met Down een beetje zat begin te worden.Ze is verwend en weet precies hoe ze haar moeder moet bespelen om haar zin te krijgen.Haar moeder doet dingen voor haar waarvan ik weet dat ze dat heel goed zelf kan.Maar ik merk aan haar moeder dat het te veel word.Ze gaat wel 2 halve dagen ergens naar toe,maar dat was eerst een hele dag.Drama over de hele dag en er word weer toe gegeven.Maar haar moeder kan nu weinig met haar 2 “ vrije “dagen doen. Nu is mijn nicht boos op mij omdat ik er iets van zei tegen haar.Ze praat niet meer met mij en steek haar tong uit als ze mij ziet :(

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 11:17

xPabloBokt schreef:
MyWishMax schreef:
Ja, hier ook sportbh met rijden en dan nog 1 die het helaas erg plat drukt, omdat die de meeste steun geeft. Valt wel eens tegen als je rijkleding met normale bh past en daarna met rijden aantrekt en het toch anders zit door platgedrukte voorgevel :') Ik heb dat met wedstrijdjasje, die paste enorm mooi, tot ik dus mijn sportbh aan had. Zit eraan te denken om hem in te laten nemen. Snap ook niet hoe anderen dat doen. Ik heb een vrij grote cupmaat voor mijn omvang, maar zie anderen die netjes shirts en jasje vullen en dat werkt hier dus niet zo. Terwijl ik een grotere maat heb, zelfs als je de omvang gelijk trekt... Verkeerde sportbh misschien, maar deze geeft juist fijn veel steun

Ik ook c_alsemgeest :+

Welke sportbh heb jij? Ik ben niet helemaal tevreden over die ik nu heb dus wil eigenlijk op zoek naar een andere.

Qlinn en HKMX van Hunkemoller.

Eloya

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 11:32

Ik loop thuis graag zonder bh maar in openbaar geen optie. Ik heb grote cupmaat en daardoor hangt het ook wel.

Paardrijden deed ik meestal met dubbele bh. Dus eerst gewone met beugels en dan 1 die plat drukt
Omdat ik mij anders blauw oog sloeg :')

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 11:33

Mijn biecht is dat ik echt wel een BH nodig heb om mijzelf mooier te vinden :o Zonder zal ik ook niet snel over straat gaan. En ook niet met BH's zonder enige vulling of padding... Dat vind ik zo lelijk staan. Ik heb niet veel, en vind een BH daarom wel echt een meerwaarde om het allemaal wat meer / mooier te laten lijken. Ergens vind ik het wel vervelend dat het zo is ingebakken dat het 'lelijk' is, maar kan mij zelf er (nu nog?) niet over heen zetten.

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 11:35

Britta31 schreef:
Dat ik mijn nicht met Down een beetje zat begin te worden.Ze is verwend en weet precies hoe ze haar moeder moet bespelen om haar zin te krijgen.Haar moeder doet dingen voor haar waarvan ik weet dat ze dat heel goed zelf kan.Maar ik merk aan haar moeder dat het te veel word.Ze gaat wel 2 halve dagen ergens naar toe,maar dat was eerst een hele dag.Drama over de hele dag en er word weer toe gegeven.Maar haar moeder kan nu weinig met haar 2 “ vrije “dagen doen. Nu is mijn nicht boos op mij omdat ik er iets van zei tegen haar.Ze praat niet meer met mij en steek haar tong uit als ze mij ziet :(

Wat een lastige situatie!
Ik snap wel dat je haar soms zat kunt zijn hoor, ook al is dat misschien sneu vanwege de beperking.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 11:40

Kuggur schreef:
Smee__ schreef:
Ik zou willen dat ik de ballen had om zonder bh de deur uit te gaan maar ik voel me altijd zo naakt zonder :') In de winter wel eens, als ik een dikke trui aan heb ofzo maar verder alleen thuis :))

Ik kan je uit ervaring vertellen dat je, als je ballen hebt, zonder bh de deur uit gaan helemaal geen probleem is.

_O- +:)+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 11:41

maralyn schreef:
Shenavallie schreef:
Ik vind het af en toe heerlijk om te vloeken, niet zomaar maar echt als opluchting. Dus als ik mij bezeer, dan komt er een flink arsenaal aan scheldwoorden uit. Meestal ben ik er dan ook vanaf. Maar ook als ik iets niet los krijg of verplaatst, dan lijkt het wonderen te doen als ik even een paar kreten eruit gooi: ineens krijg ik iets wel los of verplaatst.
Gisteren liep ik in de supermarkt en werkelijk alles ging fout. Ik liet dingen vallen, het jus d'orange apparaat bleef doorlopen (pitje bleef waarschijnlijk in de pijp hangen) waardoor de jus over mijn schoenen liep, een paar gozers met karren vol kratten bier lieten de karren in de weg staan om verderop met elkaar te keten. Tot dan toe vloekte ik nog keurig binnensmonds. Uiteindelijk schopte ik per ongeluk tegen mijn eigen karretje aan, wat de druppel was en daarmee het moment dat ik een paar beter hoorbare kreten los liet. Blijk ik naast mijn buurvrouw te staan: "Eh... hallo buuv!". :')

Je bent een echt mens haha!

Voor velen vast herkenbaar. In ieder geval voor mij wél!

Ik houd het heeeeel lang vol.
Maar soms!!! :')

:D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-22 11:49

Britta31 schreef:

Dit speelt al een hele tijd toch? Bericht komt me zo bekend voor.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 11:49

Tancreda4 schreef:
Mijn biecht is dat ik echt wel een BH nodig heb om mijzelf mooier te vinden :o Zonder zal ik ook niet snel over straat gaan. En ook niet met BH's zonder enige vulling of padding... Dat vind ik zo lelijk staan. Ik heb niet veel, en vind een BH daarom wel echt een meerwaarde om het allemaal wat meer / mooier te laten lijken. Ergens vind ik het wel vervelend dat het zo is ingebakken dat het 'lelijk' is, maar kan mij zelf er (nu nog?) niet over heen zetten.

Lief zijn voor jezelf... Je mag dat allemaal gewoon vinden.
Als een BH voor jou prettig is, waarom zou je je er dan overheen moeten zetten? Omdat niet iedereen die mening en gevoelens deelt? We zijn toch allemaal verschillend. ;)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 12:06

Tancreda4 schreef:

Dat maakt toch niet uit? Ik heb hetzelfde. Het is ook gewoon een mening en die mag je hebben, helemaal over jezelf. Dat iemand anders zonder wil en kan is fijn voor ze, maar dat betekent niet dat jij het moet of je er slecht over moet voelen dat je je zo voelt. Iedereen moet het zelf weten, dus is er een groep die graag zonder gaat en groep die met blijft lopen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 12:15

c_alsemgeest schreef:
Ik heb een beetje een stiffie nippie fobie :') dus altijd padding.
Niet om het te zien bij anderen hoor, maar gewoon het gevoel...

Hier ook. Voel me er enorm ongemakkelijk bij. Dus altijd padding.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 13:26

Ja,is al langer.Maar ik kan er ook niets van zeggen natuurlijk omdat ik niet weet hoe het is om een kind met Down te hebben.Maar haar moeder houd het geen 5 jaar meer vol.Ik heb mijn hulp ook al aangeboden,maar ik denk niet dat mijn nicht dat ziet zitten.Ook al de tip gegeven of thuiszorg voor het douchen niet fijn zou zijn.Scheelt zoveel inspanning voor haar moeder.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 13:31

Mijn hond heeft een oud omaatje laten struikelen }:0 .
Gelukkig niets aan de hand en het was gewoon een ongelukkig voorval, maar je voelt je toch banketstaaf :+ .
En stiekem moest ik een beetje mijn lach inhouden omdat het er zo knullig uit zag

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 14:28

Janine1990 schreef:
Sintara schreef:
Hoe en met wat voor tape doe je dat dan? Ik vind het heel intrigerend..

In september ga ik naar een bruiloft met een jurk met open rug en opengewerkt kant randje voor, was nu van plan 'los' te gaan maar iets steun zou veel prettiger zijn.

Strapless en plakdingen zijn de hel idd :(

Ik ben even benieuwd waar je die tape krijgt in NL? Ik heb alleen nog een restje vanaf Curaçao liggen.

Vond het ideaal, zonder vond ik geen optie...
[ [url=m/RV4CHy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Je ziet het hier wel dus ik wil ook graag meer tips :')

Sowieso deze:
https://www.bol.com/nl/nl/p/magic-bodyfashion-v-bra-zwart-vrouwen-maat-70d/9200000067172202/?Referrer=ADVNLGOO002053-G-114068230745-S-589289622370-9200000067172202&gclid=CjwKCAjwk_WVBhBZEiwAUHQCmSkwCwQ-26XGe3TRRwZE88P1mP7IVzhoMpG0DOMXjUVr30swo1YGQhoCVn8QAvD_BwE

Of iets vergelijkbaars. Gek ding maar ik krijg hier echt een fan-tás-tis-che decolleté in _/-\o_

Even zoeken op 'magic bra' en je krijgt heel veel sites die dit aanbieden.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 15:36

*gaat bestellen*

Heel erg veel bedankt!!

Ik zoek ook nog iets voor een andere jurk met open rug en hele dunne bandjes.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 15:37

Als het niet te warm is, plak BH.
En anders de boobtape. Dan werkt echt altijd.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 15:38

Ik zou echt gewoon tapen :') zulke bhs als hierboven werken bij mij juist niet of de goede maat is niet te krijgen. Voor alles waar ik een aparte bh zou moeten gebruiken gebruik ik nu doen gewoon tape.

Plak bh werkt bij mij nooit. Blijft niet zitten, geeft geen steun en nooit iets wat echt past.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 15:40

Op een warme dag op een festival heb ik met een vriendin 10 plak BH's bij de dixies geteld _O-

Tape heeft ook mijn voorkeur, dat blijft altijd wel zitten.

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 15:45

Welke boobtape gebruiken jullie? Ik heb veel leuke topjes waarbij een gewone beha niet staat maar vind plakbeha’s dus echt van die ondingen :=

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 15:50

Ik gebruik geen specifieke boobtape, maar gewoon kinesiotape. Blijft sowieso zitten! :)

En in alle kleurtjes en printjes verkrijgbaar *D ja, ik ben me ervan bewust dat het de bedoeling is dat het niet zichtbaar is, maar toch.. ^^

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 16:52

Tijd voor een apart boobtopic...? ;)

Die plak bh's kan ik niets mee :') volgens mij gaan meeste chique, onzichtbare tietenhouders hooguit tot D cup ofzo. Waardeloos. Boobtape klinkt weer wel interessant :j

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 16:56

Janine1990 schreef:
*gaat bestellen*

Heel erg veel bedankt!!

Ik zoek ook nog iets voor een andere jurk met open rug en hele dunne bandjes.

:D

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 17:22

Biechtje, ik zit hier thuis beroerd te wezen _O- maar ik heb een Barbie film opgezet _O-

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 18:08

Biecht als we het over bhloos hebben.

Had een mooie jumpsuit voor feestje alleen niet meer optijd tepelplakkers/ plakbh gevonden. De jumpsuit had een compleet open rug vandaar. En ik vind stijve nippels idd niet fijn vooral voor mezelf.

Dus heb er blarenpleisters op geplakt en omhoog getapet met leukoplast _O-

Voor volgende week met diploma uitreiking of andere momenten heb ik wel een plakbh en echte tepelplakkers.

Maar het werkt dus.... blarenpleisters _O-

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 18:41

Geniaal! :') Ik heb wel eens de verwijderbare cups van een bralette in een bikini en zelfs een shirtje geplakt om stijve tegels te verbergen, of zodat je niet zag dat ik een verkeerde bh aan had met veel reliëf