Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
charootje schreef:_Mir schreef:Ik heb morgen avond een 2e date, iemand tips om te kunnen winnen met bowlen.![]()
Mijn date komt uit dezelfde stad als mijn ex, heel toevallig. En helaas is dat niet in de buurt en ik zoek nooit op zo'n grote afstand, maar hij was een keer in de buurt voor werk..
Een extra borrel geven
BaileyMix schreef:Ohh lief Peelie!! Hartstikke fijn!
Date hier was mwah. Vriendelijke man, ook aantrekkelijk. Maar totaal geen match. Heeft vooral heeeeel veel over zichzelf gepraat, en over bitcoin en crypto. En hij is pandjesbaas en komt uit het GooiEn kon eigenlijk alleen maar praten over hoe hij succesvol wil zijn in het leven, alleen maar over werk en projecten, en bijhorende pseudo zelfontwikkeling coach praatjes. Emotionele armoe
BaileyMix schreef:Ohh lief Peelie!! Hartstikke fijn!
Date hier was mwah. Vriendelijke man, ook aantrekkelijk. Maar totaal geen match. Heeft vooral heeeeel veel over zichzelf gepraat, en over bitcoin en crypto. En hij is pandjesbaas en komt uit het GooiEn kon eigenlijk alleen maar praten over hoe hij succesvol wil zijn in het leven, alleen maar over werk en projecten, en bijhorende pseudo zelfontwikkeling coach praatjes. Emotionele armoe
Peelie schreef:Goh. Zo ken ik er meer vanmisschien ken ik hem wel.
Komen wij een beetje uit de zelfde regio toevallig? (Ik ben opgegroeid in 't Gooi
fleurtjeuh schreef:Yay Peelie wat leuk![]()
Jammer dat de dates tegenvielen _Mir en BaileyMix! Op naar de volgende dan maar!
germie schreef:Peelie schreef:Mijn date en ik hebben donderdag uitgesproken dat we exclusief met elkaar daten.
Ik stuiter een klein beetje
Morgen zien we elkaar weer.
Dat doe je toch sowieso als er een 2e afspraak komt?
Ik heb mijn date nog een keer gezien, was wederom gezellig.
_Mir schreef:fleurtjeuh schreef:Yay Peelie wat leuk![]()
Jammer dat de dates tegenvielen _Mir en BaileyMix! Op naar de volgende dan maar!
Ho, bij mij is het nog niet afgesloten hoor.![]()
Dat hij plots weg moest was niet verzonnen, ik had afgelopen nacht nog berichten ontvangen met foto. Hij heeft nu belangrijkere dingen aan zijn hoofd dan met mij te appen, dat begrijp ik volkomen en ik geef hem ruimte.
De date zelf was leuk, maar ik ging kei hard op mn plaat, echt ik kon wel door de grond zakken.Wat voorschut zeg, maar hij blijft wel contact zoeken, zie wel waar het heen gaat.
germie schreef:Peelie schreef:Mijn date en ik hebben donderdag uitgesproken dat we exclusief met elkaar daten.
Ik stuiter een klein beetje
Morgen zien we elkaar weer.
Dat doe je toch sowieso als er een 2e afspraak komt?
Ik heb mijn date nog een keer gezien, was wederom gezellig.