Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pauline schreef:Om mijn SS wat meer inspiratie te geven heb ik zaterdag een ongeluk gehad bij de paarden. Ik ben gevallen bij het binnenhalen van twee paarden en ze pannikeerden door vuurwerk. Dat ik nog leef is een wonder. Ik ben twee x in mijn gezicht geraakt. Opgehaald door ambulance en nu thuis met een hersenschudding, gescheurde knieschijf neusbreuk en twee blauwe ogen waarvan een helemaal dicht zit nog. Ik heb zelden zoiets engs mee gemaakt.
goldenarrow schreef:Beterschap Pauline!
Voor de liefhebbers van geurkaarzen: Zalando Lounge heeft nu de Yankee Candles in de aanbieding
Banyu schreef:Ik ben natuurlijk al bij de kik gaan kijken! Heb deze 2 kunnen scoren! €2,99 per stuk!
Vind mijn SS dit ook leuk?!
[ [url=m/YoWaZn.jpg]Afbeelding[/url] ]
hahahatsjoe schreef:Jeetje Pauline heel veel beterschap. Ik haat vuurwerk oprecht
Vergat ik: bedankt voor de aardige reacties n.a.v. het overlijden van mijn kat Elske. Gister is ze gecremeerd en uitgestrooid, volgende week ga ik naar het bos toe waar ze is uitgestrooid. Pieker nog steeds of ik niet te vroeg was, omdat ze weg wilde van mijn schoot toen ze de spuit kreeg, grote ogen... en ze poepte me onder. Mega dun, het was gewoon niet goed. Maar sjit, wie ben ik om te beslissen over leven en dood denk ik dan weer. Vind het echt heel zwaar even.
Daan13 schreef:Auw Pauline,wat een klapper!
Veel beterschap en je wilt nu mascara in je pakket?
Ik dacht dat ik een rustige Santa had maar nope ( jippie)
Ze is los hoor!![]()
Groene envelop in de bus en toen ik het openscheurdezag ik gelijk al sterretjes. Ik luve it!
Maar nu ontzettend achterdochtig want is groen een hint? Zijn de groene,gele sterren een hint? Mijn naam is in het roze geschreven,is dat een hint? Meer staat met hoofdletter M,is dat een hint?
Omg ik ga nu al op de commissaris Rex toer![]()
[ [url=m/HhcMN9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PNs9EK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lieve Santa,ja ik ben nieuwsgierig!!