).Zijn er mensen die m al een tijdje gebruiken en zijn jullie er nog steeds blij mee?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
J0anieke schreef:Ik was opzoek naar reviews van de Philips one up, maar tot nu toe niet veel meer dan 'ik heb deze' gevonden (op bokt).
Zijn er mensen die m al een tijdje gebruiken en zijn jullie er nog steeds blij mee?
echt méga blij mee, maar ik vind dat ding dus wel stinken. Ben blij dat die op zolder staat), dus ik ga daar niet aan beginnen.
(naast dat ik dus ook tapijt heb haha)
J0anieke schreef:Ik was opzoek naar reviews van de Philips one up, maar tot nu toe niet veel meer dan 'ik heb deze' gevonden (op bokt).
Zijn er mensen die m al een tijdje gebruiken en zijn jullie er nog steeds blij mee?
Morrie schreef:ik heb de Philips one up 5000 en ik vind het een onding. Ik krijg het dweiltje niet schoon onder de kraan en heb er ooit 1 in de wasmachine gehad, netjes zoals erop staat maar die kwam er aan flarden uit. Die dingen zijn ook nog es erg duur. Bij mij vallen de reservoirs er regelmatig uit tijdens het dweilen, grote natte bende dus en ik vind hem erg nat dweilen. Het enige voordeel is dat ie stil is.
Gnome schreef:Ze vallen er hier ook uit als je de stok op z'n kop houdt. De bakjes moeten wel altijd bovenop zitten tijdens het dweilen. Hier geen problemen met de wasmachine tot nu toe. Zou dat gewoon proberen op 30 graden, niet in de droger. Als ze er kapot uit komen, zouden ze mij er mooi een nieuwe voor kunnen sturen.