Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 22:11

Telpeva schreef:
Ik wil al een paar dagen zo graag tekenen en het kan gewoon niet vanwege de pijn, want a het gewicht van een potlood is al te veel om te tillen en b ik kan mijn vingers niet eromheen klemmen door krachtverlies, het valt gewoon uit mijn handen.
Heel de week 2 van de 3 huisartsen niet bereikbaar en de 3e alleen voor spoed, nou ik heb deze week overleefd, en morgen is mijn eigen arts er weer. Als ik morgen niet snel terecht kan dan ga ik gillen.
Het voelt alsof er constant stroom door mijn arm en hand gaat, zoals wanneer je in een verkeerde houding hebt gezeten en je been in slaap valt en het dan daarna zo'n pijn doet. Maar de pijn stopt niet. Ik word echter nog het meest gestoord van het niets kunnen doen, die tv en netflix ben ik echt beu inmiddels na een week niks anders kunnen. Ik verveel mij

Heb jij niet een gigantische carpaal tunnel of cubital tunnel syndroom? Je niet laten afschilderen hoor. Snap dat je de spoed niet wilde bellen, maar laat jezelf wel morgen/overmorgen zien en laat ze even wat testen doen daarvoor. Je moet je hobby’s nog wel kunnen uitvoeren en dat lukt je nu niet. Sterkte :knuffel:

Ik erger me groen en scheel aan een ketenpartner en heb geen flauw idee wat voor chaos ik morgen ga aantreffen op mijn werk. Zag al wat appjes voorbij komen dit weekend, de paniek is groot. Lekker bezig jongens :7

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 23:03

Dilan93 schreef:
nicole_floor schreef:
Hooikoorts aanval en ik dacht dat ik wel kon stoppen met de antihistamine. -O-

Hier vanmiddag ook -O-

Maar hoorde dat er weer een of andere evil plant gaat bloeien waar mensen veel klachten van kunnen krijgen.

Aaah top... -O-

Mijn vriend zat net met een kameraad in de keet en die jongen begon ook opeens...

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 23:14

Omgh dat piep kind van de buurvrouw op de moestuin. Je zeg nee en gewoon door blijven jengelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 23:36

Spin van meer dan 10 cm doorsnee. Toen ik de vliegenmepper wilde pakken rende hij weg...
Voordeel: toen ik hem zocht heb ik mijn paardrijzweep teruggevonden, nadeel: de spin is heel erg kwijt... (hoe kan dat in godsnaam op een kamer van 3x4 m met zo'n giga beest?)

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 23:49

[***] schreef:
Spin van meer dan 10 cm doorsnee. Toen ik de vliegenmepper wilde pakken rende hij weg...
Voordeel: toen ik hem zocht heb ik mijn paardrijzweep teruggevonden, nadeel: de spin is heel erg kwijt... (hoe kan dat in godsnaam op een kamer van 3x4 m met zo'n giga beest?)

Brrr.. Ik ben enorm bang voor spinnen ik hou mijn hart vast over een goede 2 weken :=

Ik erger mij aan de fitness die nog steeds geld aan het incasseren is. Morgen maar even langs de bank gaan en de boel blokkeren..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 23:51

xPareltje schreef:
[***] schreef:

Brrr.. Ik ben enorm bang voor spinnen ik hou mijn hart vast over een goede 2 weken :=

Ik erger mij aan de fitness die nog steeds geld aan het incasseren is. Morgen maar even langs de bank gaan en de boel blokkeren..

Ik ben niet bang voor spinnen maar dit telt niet als spin.

Als het goed is kun je online toestemming voor incasso intrekken, hoef je niet naar de bank.

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 23:56

xPareltje schreef:
[***] schreef:

Ik ben niet bang voor spinnen maar dit telt niet als spin.

Als het goed is kun je online toestemming voor incasso intrekken, hoef je niet naar de bank.

Dan heb je geluk dat je er niet bang voor bent, maar ik ben voorzien voor de spinnenmaanden. }>

De bank is hier op 10 minuten loopafstand. Dus daar ga ik morgenvroeg even langs zodat ze de incasseringen van de sportschool eindelijk is helemaal stopzetten word er niet goed van bah. _-:(
Laatst bijgewerkt door xPareltje op 15-08-21 23:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 23:57

xPareltje schreef:

Dat kun je online doen, hoef je niet voor naar de bank. Heb je een bankapp op je telefoon? Dan kun je naar de automatische incasso gaan en dan kiezen voor opties > terugboeken.

Hier lig ik het plafond weer eens te bekijken. -O-

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 23:59

Ineke2 schreef:
xPareltje schreef:

Dat kun je online doen, hoef je niet voor naar de bank. Heb je een bankapp op je telefoon? Dan kun je naar de automatische incasso gaan en dan kiezen voor opties > terugboeken.

Nee ik heb geen bankapp op de telefoon. Ik heb het allemaal teruggeboekt maar ze blijven elke keer opnieuw incasseren. Dus die hele rekening moet geblokt worden en dat kan volgens mij enkel door effectief naar de bank te gaan? Of kan ik dat ook ergens op een online manier doen?
Laatst bijgewerkt door xPareltje op 16-08-21 00:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 00:00

Loeky ik vermoed dat ook inderdaad, mijn wekker staat inmiddels zo ingesteld dat ik meteen kan bellen zodra de lijn open gaat. Ben het goed zat :o

10 cm :wow: dat is echt teveel spin!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 00:05

xPareltje schreef:
Nee ik heb geen bankapp op de telefoon. Ik heb het allemaal teruggeboekt maar ze blijven elke keer opnieuw incasseren. Dus die hele rekening moet geblokt worden en dat kan volgens mij enkel door effectief naar de bank te gaan? Of kan ik dat ook ergens op een online manier doen?

Daarvoor hoeft je rekening niet geblokkeerd te worden. Je moet inloggen bij online bankieren en dan staat ergens iets als automatische incasso. Als je daarop klikt kun je machtiging voor incasso intrekken.

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 00:07

[***] schreef:
xPareltje schreef:

Daarvoor hoeft je rekening niet geblokkeerd te worden. Je moet inloggen bij online bankieren en dan staat ergens iets als automatische incasso. Als je daarop klikt kun je machtiging voor incasso intrekken.

En dat zou helemaal super zijn, daar ga ik straks dan even naar kijken bedankt! Ik dacht dat het enkel via de bank kon maar het kan dus ook al digitaal.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 00:09

xPareltje schreef:
Ineke2 schreef:

Gewoon even bellen met je bank. Dat heb ik in het verleden gedaan en het probleem was op gelost.

Ik werd toen nog wel gebeld ( bij mij was het een “ goed doel” die zonder mijn toestemming extra geld incasseerde en die dus ook nog eens durfden te bellen waarom ik de incasso terug liet boeken en de boel geblokkeerd had.) De brutaliteit! Nou die heb ik op nette, maar niet mis te verstane wijze verteld wat ik van de situatie vond. :x

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 01:26

Wakker

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 01:58

Plafond dienst

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 02:14

Ineke2 schreef:
Gewoon even bellen met je bank. Dat heb ik in het verleden gedaan en het probleem was op gelost.

Ik werd toen nog wel gebeld ( bij mij was het een “ goed doel” die zonder mijn toestemming extra geld incasseerde en die dus ook nog eens durfden te bellen waarom ik de incasso terug liet boeken en de boel geblokkeerd had.) De brutaliteit! Nou die heb ik op nette, maar niet mis te verstane wijze verteld wat ik van de situatie vond. :x

Ik ga inderdaad straks even de bank opbellen wat ik hiermee moet. Ze incasseerde soms ook gewoon 2x per maand terwijl ik al een tijdje gestopt ben bij de sportschool. Nu heb ik alles teruggeboekt maar ze beginnen mij op het moment ook te mailen / bellen waarom ik de incasso's terugstort. Ze incasseren geld waar ze geen recht op hebben dus lijkt het mij vrij logisch dat ik ze terugstort.

Ergernis: niet kunnen slapen en over 6 uur gaat de wekker en dan niet uit bed kunnen :z

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-21 03:30

Mug. _-:(

Volgende week maar eens horren inmeten

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 04:02

Plafonddienst....

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-21 04:05

En nu ook weer de kat die naast de bak plast.. ze doet het zonder duidelijke reden. Klontgrind, doet ze het. Niet klontgrind, doet ze het. Medisch is ze in orde. Bak net schoon? Doet ze het. Bak nog uit te scheppen? Doet ze het ook.

En ze wisselt het gewoon af met wel erop gaan en de kattenbak boven gebruikt ze ook gewoon. Daar plast ze nooit langs.

Ik snap er geen hout van. Bak beneden staat in een hoek op een rustige plek zonder doorloop.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 06:30

Of ik even 280 euro wil terugbetalen voor mijn uitstrijkje van mei ;(

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 06:36

Hele nacht liggen woelen blijkt m’n vriend de airco uitgezet te hebben. Ja dan snap ik het wel dat ik het zo heet had vannacht |o

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 06:55

xPabloBokt schreef:
En nu ook weer de kat die naast de bak plast.. ze doet het zonder duidelijke reden. Klontgrind, doet ze het. Niet klontgrind, doet ze het. Medisch is ze in orde. Bak net schoon? Doet ze het. Bak nog uit te scheppen? Doet ze het ook.

En ze wisselt het gewoon af met wel erop gaan en de kattenbak boven gebruikt ze ook gewoon. Daar plast ze nooit langs.

Ik snap er geen hout van. Bak beneden staat in een hoek op een rustige plek zonder doorloop.

Misschien vind ze de bak te klein?

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 08:15

xPabloBokt schreef:

Ff uit de hoek halen en aan alle kanten wat los zetten? Aangenomen dat het er 1 zonder kap is.
Vriendin van mij haar kat wou niet met haar staart tegen de kant komen, die worstelde altijd als het in de hoek stond en stond het rondom 10cm vrij, probleem opgelost.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 08:15

Ugh.. Weer een ritmestoornis.
Dat wordt weer overpacen of cardioversie :roll:

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 08:19

_Nancy schreef:
Ugh.. Weer een ritmestoornis.
Dat wordt weer overpacen of cardioversie :roll:

Succes en sterkte.