Telpeva schreef:Ik wil al een paar dagen zo graag tekenen en het kan gewoon niet vanwege de pijn, want a het gewicht van een potlood is al te veel om te tillen en b ik kan mijn vingers niet eromheen klemmen door krachtverlies, het valt gewoon uit mijn handen.
Heel de week 2 van de 3 huisartsen niet bereikbaar en de 3e alleen voor spoed, nou ik heb deze week overleefd, en morgen is mijn eigen arts er weer. Als ik morgen niet snel terecht kan dan ga ik gillen.
Het voelt alsof er constant stroom door mijn arm en hand gaat, zoals wanneer je in een verkeerde houding hebt gezeten en je been in slaap valt en het dan daarna zo'n pijn doet. Maar de pijn stopt niet. Ik word echter nog het meest gestoord van het niets kunnen doen, die tv en netflix ben ik echt beu inmiddels na een week niks anders kunnen. Ik verveel mij
Heb jij niet een gigantische carpaal tunnel of cubital tunnel syndroom? Je niet laten afschilderen hoor. Snap dat je de spoed niet wilde bellen, maar laat jezelf wel morgen/overmorgen zien en laat ze even wat testen doen daarvoor. Je moet je hobby’s nog wel kunnen uitvoeren en dat lukt je nu niet. Sterkte

Ik erger me groen en scheel aan een ketenpartner en heb geen flauw idee wat voor chaos ik morgen ga aantreffen op mijn werk. Zag al wat appjes voorbij komen dit weekend, de paniek is groot. Lekker bezig jongens