Nou ik denk dat die persoon dan toch wel blij was het even gevraagd te hebben Maar ik weet natuurlijk niet wat je al aan info in je advertentie had staan.
Soms vraag ik me ook af hoe graag iemand iets nou eigenlijk wil verkopen hoor. Dan staat er bvb. alleen "bruine broek" en 1 donkere, vage, onscherpe foto van een broek die ergens neergegooid is. En dan moet je als potentiële koper maar gokken dat het is wat je zoekt ofzo
Of wat ik ook wel apart vind altijd: dan staat er bij dat iets nieuw en nooit gedragen is, en zie je een foto van het kledingstuk terwijl iemand het aan heeft Ik wil dan best geloven dat dat alleen voor de advertentie is, maar dan klopt het toch niet wat je zegt
Of dat er staat dat iets als nieuw / perfecte staat is, en je ziet de beschadigingen er op zitten
Dat het maat 80 was. Maat 80 of 98 is toch geen verschilletje van een centimeter. Ik vond het echt zonde van mijn tijd. Zelfs als het groot valt red je 98 lang niet.
Ik heb er nooit veel tekst bij staan. Gewoon de staat en eventueel hoe het valt. De meeste mensen weten al hoe de merken vallen. Ik ben niet te beroerd je eerlijk te zeggen of ik denk dat het gaat passen, ook als het in mijn nadeel is. Maar dat meten sloeg nergens op. Zet je filter gewoon lekker op de maat die je zoekt.
Ik heb meestal een standaard tekstje dat ik steeds kopieer, en dan in een paar woorden eventuele opmerkingen over afwijkende maatvoering of vlekjes bv. Ben meestal binnen een uur of 2 na posten voor 80% los dus ik vind het prima zo.
Jeetje, dat is wel heel erg op hoop van zegen dan, kan me voorstellen dat je dan even je klomp hoort breken als blijkt dat ze hoopte dat het als maat 98 viel
Natascha
Geplaatst: 20-04-22 17:05
Sinds ik op non actief sta met een gebroken heup heb ik Vinted ontdekt. Slecht voor de portemonnee maar heerlijk voor de kledingkast
Ik krijg vaak Franse en Italiaanse resultaten. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee? Duurt het langst voordat je het binnen hebt,?
Hier ligt het stil maar heb momenteel ook bitter weinig om te updaten/verkopen. Intussen is dat jurkje waarvan het 2x niet verzonden werd toch onderweg Helaas wel met Homerr. De eerste keer had ik MR, de 2e keer per abuis Homerr en nu kon ik het niet meer wijzigen, dus denk dat ze MR niet langer aanbiedt. Hoe dan ook, het is toch allemaal hetzelfde afhaalpunt. Benieuwd hoe lang het erover gaat doen.
Afgelopen zondag heb ik voor het eerst 2 items op vinted gezet en de volgende dag was het al verkocht ik breng normaal gesproken mijn kleding altijd naar weggeefwinkels, goede doelen en kledingruils, maar vind het van echt goede/nieuwere kleding die ik niet meer draag toch wel zonde. Moet nog even de tijd vinden om van de rest foto’s te maken.
Een broek is nu onderweg naar Frankrijk, vind het toch spannend door de verhalen die ik hier al een tijd meelees over toch beweren dat het kapot is en dergelijke en dan je centen kwijt zijn
Ik handel enkel met mensen die al iets hebben verkocht. Laatst wilde iemand met een sketchy profiel wat van mij kopen, zonder reviews. Dat heb ik niet gedaan.
Kun je je standaard aanpassen? Ik had eerder altijd heel veel keuze in waar je wilde laten bezorgen en nu steeds maar 1 keuze. Komt dat omdat de verkoper dan maar 1 optie aan heeft staan?
Rennie89
Geplaatst: 21-04-22 23:43
Als ik kijk bij mijn eigen advertenties zie ik dat de verzendkosten vanaf 4,02 zijn;
Ik een super leuk knuffeldoekje gevonden, bij 2 verschillende personen. Bij beiden een bod gedaan. De ene accepteerde, de ander weigerde. Dus betaald aan die gene die het bod accepteerde. Inmiddels een week verder, meerdere berichten gestuurd maar nooit reactie... Ik dacht, dan niet, dan koop ik die andere wel. Maarja, die is nu inmiddels natuurlijk ook verkocht
Later reviews gekeken, is er in de afgelopen maand vaak 1 ster ivm annuleren bestelling of mislukte bestellingen