Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Oh, ik dacht artiesten in het algemeen...Citaat:Degenen die dat filmpje hebben gemaakt.
Tiggs schreef:En dat is wat ik bedoel. Als je tegen alles en iedereen aan zit te schoppen, ja, dan vind ik het niet gek dat je geen vangnet hebt.
tienus63 schreef:Even wat ‘leuks’ in deze rare tijden.
Kameraad van me vertelde me over uitvaart van een familievriend van hun.
Vriend heeft kort ziekbed gehad, maar zijn afscheid was indrukwekkend en mooi geweest.
Uitvaart was een soort audiotoer.
Genodigden kregen een link en een route die ze (per auto???) aflegden.
En bij hoogtepunten werd er iets verteld door zijn familie.
Ook werden er geluidsfragmenten van die man gebruikt.
Het klonk zo mooi, de audiotoer werd begeleid door foto’s via de link.
Echt een idee om te onthouden als het onvermijdelijke daar is en het past bij de overledene en de nabestaanden.
Tiggs schreef:Sorry Cer, dat mag je vinden.
Ik word gewoon echt kwaad van dat gebagatelliseer en risico's nemen (waardoor je anderen aan het virus bloot kunt stellen!).
SusanH schreef:Dus omdat bepaalde mensen zich niet aan 1 hele simpele en duidelijke maatregel houden moeten zij die niet ziek willen worden zich maar maanden aan 1 stuk opsluiten??
mvdende schreef:Tiggs schreef:Sorry Cer, dat mag je vinden.
Ik word gewoon echt kwaad van dat gebagatelliseer en risico's nemen (waardoor je anderen aan het virus bloot kunt stellen!).
Even gemeen, maar dan zorg jij er toch zélf voor dat je niet besmet raakt? Je kan prima maatregelen nemen om besmetting te voorkomen.
Gisteren mijn ouders gesproken en die verklaarde me voor gek dat ik toch ga testen. Hun redenatie: het is gewoon een verkoudheid.
En dat klopt: het is inderdaad een verkoudheid.....
Het is niet dat ik een stokje in mn neus nou zn pretje vind, ik weet nu al dat ik het verschrikkelijk ga vinden.
Verder: ik leef! Dus waar de regels het toelaten, leef ik zo veel mogelijk verder zoals ik voor 2020 ook deed.
Boodschappen doen met klachten hoort niet nee.
Maar in een hostel slapen, uit gaan en een grote beurs bezoeken zijn dingen die gewoon toegestaan zijn. Ik ga me (afgezien van de komende paar dagen) niet in mijn huis opsluiten.
Als je bang bent om het virus op te lopen, sluit je jezelf maar op in je eigen huis.
Heel hard, maar met mij nog vele andere die er zo over denken.
SusanH schreef:Dus omdat bepaalde mensen zich niet aan 1 hele simpele en duidelijke maatregel houden moeten zij die niet ziek willen worden zich maar maanden aan 1 stuk opsluiten??
MyWishMax schreef:Lekker makkelijk. Wat als je je niet kan opsluiten? Omdat je naar afspraken moet, juist voor je gezondheid? Of dat er mensen bij je thuis komen om te helpen?
Bizar
Echt iedereen die te egoïstisch is om zich aan de richtlijnen te houden is blijkbaar ook niet slim genoeg om te realiseren dat zij er ook voor zorgen dat het zo lang blijft duren...
purny schreef:Maar hoe weet je nou of het een verkoudheidje is? Zo ga je natuurlijk krijgen dat wanneer iedereen zo reageert je de besmettingen blijft hebben.
Je weet het pas zeker als je de uitslag hebt