Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 12:04

Dat ik enorm zenuwachtig ben voor een reactie.

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 12:13

Dat m'n pakketje vandaag door DPD wordt geleverd, maar er helemaal geen tijd ofzo bij staat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 12:27

Knieblessure, migraine die nog steeds niet helemáál over is, en ik weet niet wat ik met m'n leven wil. :x

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 12:30

Weer gedoe met hulp in de huishouding. Ik ga vrijdag een weekendje weg en heb altijd op donderdag hulp. Heerlijk, dacht ik. Donderdag schoon huis na het inpakken, zelf geen energie kwijt aan het schoonmaken (want dan heb ik komend weekend een probleem) en thuis komen in een schoon huis.

Is er wéér iets fout gegaan in de communicatie en komt de hulp morgen dus niet, sterker nog, donderdagen zijn helemaal niet meer mogelijk tenzij er weer een ander komt. Als die ander dan ook blijft komen en er plek is... Ik heb mijn hele planning van de hele week al meerdere keren aangepast, omdat die organisatie of de hulp alleen die dag konden. Nu heb ik eindelijk een planning die ik 6 van de 10 keer vol kan houden, moet het weer anders. En de enige andere mogelijkheid is een andere dag waardoor ik weer alles om moet gooien, maar ik heb nu 2 afspraken die eigenlijk niet op een andere dag kunnen.

Geen hulp dus deze week en maar afwachten wanneer wel weer....

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 12:40

Dat mijn vriend mijn handtas aan het opruimen is, en daarbij een verloren tandartsen afspraak briefje tegen kwam maar ik nooit een afspraak heb gemaakt dus ik ook niet weet hoe dat briefje er in komt :')

Ik weet dus ook niet of het controle, behandeling of iets dergelijks is. :')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 12:53

Dat ellendige leed dat ongeluk en blijvend letsel heet. Wachten op een plekje bij de psycholoog, ondertussen alleen maar gezeik en gedoe. Niemand die naar je privé leven kijkt, alleen maar werk werk werk. Iedereen wil wat van je. Het enige dat ik wil is me ergens verstoppen en de komende 20jaar verdwijnen ofzo. Iemand al een pauze knop uitgevonden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 12:54

En m'n schouder zegt ook bekijk het maar, kan niet beter. Gelukkig bijna weekend. Weet nu wel weer goed waarom ik niet meer als 32 uur kan werken op kantoor.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 13:26

Verf gekocht in de opruiming hoek. Ik dacht oprecht dat het witte verf was. De verf was grijs. Gelukkig niet super lelijk, maar moest wel even schakelen. Denk je ook wat geld te besparen :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 13:34

Mijn moeder is bijna jarig en heb geen idee wat ik haar moet geven... als ik het haar vraag, wil ze niets. :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 13:35

Zertab schreef:
Mijn moeder is bijna jarig en heb geen idee wat ik haar moet geven... als ik het haar vraag, wil ze niets. :')

Een kartonnen doos met niets erop :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 13:41

Zertab schreef:

Dit is mijn struggle ieder jaar weer :') Dan ben ik heel standaard, lekker iets van de Rituals. :D

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 13:45

Daar maak ik haar ook niet bij mee :')

Had al voorgesteld om samen te lunchen, dat ik dan trakteer. Maar ook niet goed :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 13:49

Oh oke, ik snap je struggle nu wel, lastig wanneer iemand niks hoeft en eigenlijk niks wil.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 13:49

Nayomie schreef:
Oh oke, ik snap je struggle nu wel, lastig wanneer iemand niks hoeft en eigenlijk niks wil.

Precies.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 13:56

Dat postnl te laat is, ik eigenlijk nog weg moet maar nu dus niet weg wil gaan vanwege de pakketjes die komen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 14:11

Dikke zwarte spinnen in mijn personal space

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 14:16

Prachtig weer, lekker buiten zitten dus. Er komen gezellig wat vogels voorbij, en dan ineens: een vlinder. Altijd leuk om te zien. Beestje fladdert gezellig voorbij en dan ineens: weg. Onze kat had zin in een snack. Stomme kat :\

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 14:24

Ineke2 schreef:
Ben vooral erg verdrietig en ongelukkig.
Moet er zelf iets aan doen, maar alles zit steeds maar tegen...

Lestrange: punt 3 over de metro dat is hier ook begonnen en duurt nog tot begin November alleen maar s’nachts!
Daarna gaan ze dat nogmaals doen van begin maart tot juni >;)

Wij wonen in dezelfde plaats dus het zou best kunnen dat we van dezelfde geluiden last hebben :')

Ik dacht eerst echt dat ik gek werd, dat ik het me inbeeldde. Het plonk een beetje (in mijn slaperige hoofd) also iemand iets aan het omzagen was. En ik dacht: "welke idioot gaat inhemelsnaam om 4 uur snachts een boom omzagen??"

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 15:37

Waarom zijn vakantieuren altijd zo'n gepuzzel. Geef een medewerker gewoon: je hebt x aantal vakantiedagen dit jaar, succes ermee! Maar nee, dat is te makkelijk.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 15:39

Waar peren ijsjes wel niet allemaal goed voor zijn.....
Dikke doos heeft zich laten steken door een wesp
Afbeelding

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 15:39

Zertab schreef:
Waarom zijn vakantieuren altijd zo'n gepuzzel. Geef een medewerker gewoon: je hebt x aantal vakantiedagen dit jaar, succes ermee! Maar nee, dat is te makkelijk.

Je krijgt toch iedere maand een x aantal uren als vakantie uren en als je dat x het aantal maanden doet weet je toch hoeveel vakantie uren je hebt? Simpel omrekenen en je hebt het aantal vakantie dagen?

Of denk ik voor het eerst eens te makkelijk? %) :o?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 15:53

xDenies schreef:
Zertab schreef:

Je krijgt toch iedere maand een x aantal uren als vakantie uren en als je dat x het aantal maanden doet weet je toch hoeveel vakantie uren je hebt? Simpel omrekenen en je hebt het aantal vakantie dagen?

Of denk ik voor het eerst eens te makkelijk? %) :o?

Klopt.
Maar je hebt ook nog wettelijk, bovenwettelijk. Feestdagen die als verlof tellen.

En dan is alles gebaseerd op een 36uurs contract, en ik werk 32 uur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 15:53

Over het algemeen (niet overal!) staat het aantal uren gelijk aan 5 werkweken. Werk je 24 uur, dan zou je 120 vakantieuren hebben, bij 36 dan 180, bij 40 dus 200. Plus eventuele jubileumuren, extra afspraken of overblijfselen van voorgaand jaar.
Wij krijgen elk jaar een vakantiekaart, ideaal, alles staat er precies op.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 15:59

Hm .. ik kom maar op 192 (excl vorig jaar), 40 uur. Zal wel weer iets niet kloppen, nouja .. probleem voor een andere keer, achter aan aansluiten :')

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 16:21

Dat postnl nog steeds niet geweest is.