Super leuk als t lukt om een keer op een echt goed opgeleid paard te rijden. Ik vond een keer op een Z2 paard rijden al super leuk. (Dat was op SO Parafrid

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
miccamaaike schreef:Haha je krijgt t straks nog druk Sheran.
Super leuk als t lukt om een keer op een echt goed opgeleid paard te rijden. Ik vond een keer op een Z2 paard rijden al super leuk. (Dat was op SO Parafridop Wild Risk)
Morrie schreef:lukka63 schreef:Wij staan in ootmarsum voor 24 euro op camping ,prachtige omgeving trouwens, we fietsen wat af hier !
Ik betaal ook in Ootmarsum 34 per nacht, met privé sanitair, eind september
Berdien schreef:Ik heb net onze B&B in Normandië geboektZonder aanbetaling en kosteloos annuleren. Hoop zo dat het door kan gaan!
Marie_Anne schreef:xxxmh schreef:Vanmorgen gevlogen naar Zuid Frankrijk. Schiphol was chaos en mega druk en vliegveld toulouse uitgestorven. Alle winkeltjes enzo zijn ook gesloten daar.
Hoe was het in het vliegtuig?
Karin schreef:Gisteren sprak ik ook mensen die met de caravan naar Ootmarsum was geweest. Vrijdag vertelde een collega dat ze er een weekje had gekampeerd, de host van mijn B&B in Zeeuws-Vlaanderen was er net geweest en onder mijn Facebookvriendjes heb ik ook al foto's voorbij zien komen. Nou kom ik uit Twente, maar niet die hoek van Twente. Ik word nu wel heel nieuwsgierig wat iedereen toch in Ootmarsum moetVoor wie anderhalve meter de grens over durft: dat ben je daar iig ook zo.
Echwel schreef:
Morrie schreef:@Karin Ootmarsum was de eerste de beste camping met privé sanitair waar nog plek was. Normaal gaan we naar Baarle Nassau als we in Nederland blijven, maar mijn man wil nu niet naar Brabant (helaas).
Hij wilde naar Groningen dus dit is een compromis
Cookies schreef:De prijzen voor een weekje weg in eigen land schijnen de pan uit rijzen. Zat er wel in natuurlijk.
Marie_Anne schreef:xxxmh schreef:Vanmorgen gevlogen naar Zuid Frankrijk. Schiphol was chaos en mega druk en vliegveld toulouse uitgestorven. Alle winkeltjes enzo zijn ook gesloten daar.
Hoe was het in het vliegtuig?
Rosje8 schreef:Heeft iemand nog een campingtip vanaf de 27e voor een aantal dagen in eigen land?
De plekken van staatbosbeheer zijn allemaal nog maar voor 1 nachtje helaas..
Eisen
-Rustige camping dus niet naast een speelveld
-Beetje privacy / speelse plek, niet dat je keurig in een rij staat naast elkaar
Rosje8 schreef:Heeft iemand nog een campingtip vanaf de 27e voor een aantal dagen in eigen land?
De plekken van staatbosbeheer zijn allemaal nog maar voor 1 nachtje helaas..
Eisen
-Rustige camping dus niet naast een speelveld
-Beetje privacy / speelse plek, niet dat je keurig in een rij staat naast elkaar