Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 22:01

Nayomie schreef:
Dan lig ik na 5 minuten al te slapen of te huilen _O- Het is niet dat ik niks wil, maar ik kan niks. Ben woensdag geopereerd en ben zooo moe, veel pijn, en het gaat me niet lukken om de hele dag mezelf te voorzien van eten en drinken en huishouden op orde houden.

Nou dan heb ik wel katten, cavias en een hond om je gezelschap te houden :')
Wel heel rot voor je!!!

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 22:15

Vanmorgen vroeg opgestaan en een pre-workout in m'n mik gegooid en vervolgens de hele ochtend stijf gestaan van de caffeïne en al het andere wat er in zat. Tintelingen in de huid van top tot teen.... volgende keer maar een half schepje nemen. :):)

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 22:41

Dat we gisteravond toch zijn blijven zitten om een film af te kijken waardoor we pas om 1.15 in bed lagen. Nu gaat mijn wekker weer om 6.30 en mijn man snurkt lekker verder ^)

Nyaleti

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 22:59

Nieuwe auto vandaag gehaald ( yay <3 ) maar de koppeling is toch wel erg lastig.. veel geoefend in de straat net maar ik kan zo'n stress opbouwen als ik lang voor een stoplicht sta (in m'n vorige auto al, die nooit uitvalt) dus hij gaat sowieso uitvallen > nog meer stress > weer uitvallen stoplicht verder. :=
Maakt ook niks uit eigenlijk dus zit te stressen om niks, verdomme.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 23:01

En dan valt ie uit. Dus? Dan start je opnieuw. En dan zal er één of twee toeteren? Dus? Dan wachten ze maar even.
Adem in, adem uit. Ontspan en ga je auto leren kennen door km te maken. Heel veel veilige km gewenst!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 23:02

Dat mijn weerstand zo een klap heeft gekregen met een griep die niet over wil gaan. Sinds vandaag een bacteriële infectie op mijn handen en benen erbij.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 23:04

Mijn innige relatie met de wc vandaag

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 23:13

Martijn Krabbé.. :')

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 23:13

Mkango schreef:
Ik haat volwassen zijn. : Of althans, het volwassen zijn dat door de maatschappij van me verwacht wordt.

Haha, herkenbaar! Ik ben ook niet zo goed in "adulting" :')

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 23:20

black_kelpie schreef:
Mkango schreef:
Ik haat volwassen zijn. : Of althans, het volwassen zijn dat door de maatschappij van me verwacht wordt.

Ik ook niet, en daarom doe ik het ook zo min mogelijk :'). Mijn omgeving: gaat trouwen, kopen een (groter) huis, krijgen kinderen. Mijn vriend en ik: gaan op een boot wonen, doen alles waar we zin in hebben, plannen een wereldreis met eerder genoemde boot.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 23:21

Hier precies hetzelfde. Iedereen gaat trouwen en krijgt kinderen. En wij feesten lekker door. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 23:26

Mo_86 schreef:
black_kelpie schreef:

Ik ook niet, en daarom doe ik het ook zo min mogelijk :'). Mijn omgeving: gaat trouwen, kopen een (groter) huis, krijgen kinderen. Mijn vriend en ik: gaan op een boot wonen, doen alles waar we zin in hebben, plannen een wereldreis met eerder genoemde boot.

Ik heb niet eens een partner. Nooit gehad ook. :') En ik ben net twee weken terug verhuisd, maar ben nu alweer nieuwe verhuisplannen aan het maken... eigenlijk wilde ik hier over een jaar of 3 pas weg, maar door het overlijden van de partner van m’n beste vriendin wil ik eigenlijk gewoon zsm (i.e. binnen een half jaar tot een jaar) dichter bij haar in de buurt gaan wonen. :+ Ik zit best wel in een proces van gewoon m’n leven leiden hoe ik wil, en niet teveel nadenken over “later”. :=

Wat voor boot hebben jullie? En een wereldreis klinkt wel heel vet!

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 23:27

Mo_86 schreef:

Klinkt een heel stuk leuker dan trouwen en koters!! :j

Zo'n feestbeest ben ik ook niet overigens, maar ik ben maar wat blij dat ik niet tussen de poepluiers zit, ik moet er niet aan denken :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 23:31

black_kelpie schreef:
Mo_86 schreef:

Klinkt een heel stuk leuker dan trouwen en koters!! :j

Zo'n feestbeest ben ik ook niet overigens, maar ik ben maar wat blij dat ik niet tussen de poepluiers zit, ik moet er niet aan denken :=

Zelfde... ik zou de onafhankelijkheid die ik nu heb écht voor geen goud op willen geven. := Ik reis graag, en plan alles ook graag lekker op het laatste moment (houdt het spannend <<) ), of ik bedenk op zaterdagochtend dat ik twee uur verderop een stuk wil gaan wandelen, en dat zijn dingen die je niet zo gauw doet met kinderen. Bovendien ben ik er ook mentaal niet stabiel genoeg voor, en ik moet er niet aan denken om na een werkdag thuis te komen en dan ook nog dat gestuiter om me heen te hebben of altijd verantwoord te moeten eten. :')

Happysil

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 23:40

Wij druk aan het plannen zijn om een wereldreis met onze 3 koters te maken maar nu de kans krijgen om een boerderij te kopen....en iedereen zegt dat ik de wereldreis moet opgeven maar ik wil eigenlijk allebei :D

Ik erger me aan de mensen die zeggen dat ik moet kiezen...mijn leven mijn keuze

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 23:53

Ben ook geen feestbeest, zit ook niet tussen de poepluiers en geen vriend. *\o/*

Eigenlijk vrijheid blijheid. *\%/* *\%/* *\%/*

Eigenlijk niet helemaal want zit gewoon de rest van mijn leven aan luchtweg medicatie. := Ook gelijk mijn ergenis mijn stomme lijf. |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 23:59

That's the spirit, tinkerteun! {:}

Marcella schreef:
Ben ook geen feestbeest, zit ook niet tussen de poepluiers en geen vriend. *\o/*

Eigenlijk vrijheid blijheid. *\%/* *\%/* *\%/*

Eigenlijk niet helemaal want zit gewoon de rest van mijn leven aan luchtweg medicatie. := Ook gelijk mijn ergenis mijn stomme lijf. |o
Schildkliermedicatie hierzo... vooral heel fijn als je dus constant je koffers pakt en de hele wereld over reist. :') Ik moet of een voorraad aanleggen, of lokaal gaan zoeken, want ik kan niet langer dan een dag of 3 zonder.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 00:10

Krijg je eindelijk na 3 weken radiostilte (nadat ik gemaild had), weer eens bericht van de trouwfotograaf. Hebben ze verdorie weer de helft van de doorgegeven correcties niet doorgevoerd... Weer 2x naar het verkeerde e-mailadres gemaild (geen grap, is al 4x eerder gebeurd). Je verwacht van iemand die bijna 2.500 euro betaald krijgt, dat die zijn werk netjes en goed doet maar nee..... Het is dat het allemaal al betaald is en ik gewoon mijn fotoboek wil. Zijn verdorie al 5 maanden getrouwd en constant moet ik zijn werk controleren.... En dat is dan al 18 jaar huwelijksfotograaf....

Iets wat zo mooi en leuk zou moeten zijn is voor mij echt een nachtmerrie geworden met alleen maar een hoop frustratie en verdriet.....

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 00:26

Mijn bovenburen die (alweer) een feestje hebben met muziek op vol volume en een stel schreeuwende mensen. Vorige week ging de muziek om half 4 uit, mag nu hopen iets eerder. Sommige mensen werken gewoon op zaterdag. _-:(

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 00:27

iirrssjjee schreef:
Krijg je eindelijk na 3 weken radiostilte (nadat ik gemaild had), weer eens bericht van de trouwfotograaf. Hebben ze verdorie weer de helft van de doorgegeven correcties niet doorgevoerd... Weer 2x naar het verkeerde e-mailadres gemaild (geen grap, is al 4x eerder gebeurd). Je verwacht van iemand die bijna 2.500 euro betaald krijgt, dat die zijn werk netjes en goed doet maar nee..... Het is dat het allemaal al betaald is en ik gewoon mijn fotoboek wil. Zijn verdorie al 5 maanden getrouwd en constant moet ik zijn werk controleren.... En dat is dan al 18 jaar huwelijksfotograaf....

Iets wat zo mooi en leuk zou moeten zijn is voor mij echt een nachtmerrie geworden met alleen maar een hoop frustratie en verdriet.....

Auw.......ik snap je frustratie....

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 03:09

iirrssjjee schreef:

WAT

Oké ik ben zelf best wel traag (last van perfectionisme etc), maar de rest vind ik erg tragisch.

Dat bedrag ook. De paasei hey, dat is een bruto maandloon voor mij, 32 uur per week.
Of was het een driedaagse bruiloft?

Of is dat boek gemaakt van eeuwenoud perkament? Met een gouden randje :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 04:04

Niobe schreef:
iirrssjjee schreef:

WAT

Oké ik ben zelf best wel traag (last van perfectionisme etc), maar de rest vind ik erg tragisch.

Dat bedrag ook. De paasei hey, dat is een bruto maandloon voor mij, 32 uur per week.
Of was het een driedaagse bruiloft?

Of is dat boek gemaakt van eeuwenoud perkament? Met een gouden randje :')

2500 is een hele normale prijs voor trouwfotograaf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 04:07

Opzich een normale prijs, maar alleen omdat alles omtrent trouwen overpriced is. :')

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 06:54

Wij hebben 1200 euro betaald voor de hele dag plusalbum. Zijn 24-1 getrouwd en heb deze week mijn album en usb stick met foto's binnengekregen. Er zijn er dus ook nog die wel normale prijzen hanteren.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 07:32

Mkango schreef:
Wat voor boot hebben jullie? En een wereldreis klinkt wel heel vet!

Afbeelding :D

Goed juist dat je niet te veel nadenkt over later, je weet toch nooit hoe het loopt in het leven. Dat hebben wij van dichtbij gezien, daarom leven wij ook erg in het nu en volgen nu onze dromen. Ik zou dus ook kijken hoe je nu al die kant op kunt gaan en dat ook gewoon doen. Sterkte trouwens ook!

Ergernis: geen oog dichtgedaan door die keiharde rotwind. Voor een dag niet erg, maar het stormt hier nu al weken onophoudelijk. Ben behoorlijk klaar met deze eeuwig durende herfst, hopelijk wordt het snel lente. Maar vrees dat we juist in maart april vrieskou gaan krijgen, als je er totaal niet meer op zit te wachten :')