Banyu schreef:Mijn postnl app geeft al een paar dagen aan geen post te zijn, maar komt wel post binnen.
Iemand nog meer last van?
Yep, ik check de brievenbus zelden als ik geen melding heb gekregen, dus trok van de week vier brieven uit de bus toen ik toevallig wél een keer keek 
Froukje schreef:Nee, zeg ik dat dan?
Maar als je niet thuis bent kun je helemaal niet weten of je pakket in de tuin bezorgd is dus dam heeft het ook geen zin om hier te komen schreeuwen dat het een prut bedrijf is..
In jouw geval is een dikke klacht zeker terecht. En melden bij de verzender want dan krijgen ze 2 klachten.
Sowieso, als maandag blijkt dat het pakket wel in de tuin ligt, foto's maken voor je het aanraakt, klacht indienen bij PostNL en melden bij de verzender (eventueel met het verzoek een nieuwe zak toe te sturen als deze beschadigd is en de inhoud niet meer bruikbaar is). De winkel is verantwoordelijk voor het vervoer tot het in bezit van de consument is, dus die kunnen gewoon een nieuwe zak toesturen en het verder met PostNL regelen.
nevica schreef:Banyu schreef:Mijn postnl app geeft al een paar dagen aan geen post te zijn, maar komt wel post binnen.
Iemand nog meer last van?
Wou dat ik daar last van had. Nog steeds aan het wachten op mijn post van 28 juni...

De betreffende webshop heeft het gelukkig wel opnieuw opgestuurd, heel erg netjes want dit is niet hun fout natuurlijk.
Zoals ik hierboven zei, uiteindelijk is de webshop verantwoordelijk tot jij het product ontvangen hebt :p
purny schreef:DPD, nooit een probleem gehad daarmee
Haha, ik heb letterlijk nog nooit een bestelling via DPD gehad die wél goed ging