MyWishMax schreef:Hoe voel je je eigenlijk, Lau? Je ziet er echt goed uit, die kleur staat heel gaaf
Ja super goed!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Ik ook Pablo, in ieder geval gebreide jurken/lange truien. Had er pas al 1 in het topic gezet, maar die terug gestuurd. Was het helaas net niet, zulke jurken kan ik beter in het echt passen en voelen.
Heel leuk Aaidaa!
MyWishMax schreef:Dank jullie wel allemaal!
Kom maar passenIk heb nog twee paar liggen wat ik terug moet sturen, waaronder dus het paar op de foto. Het andere paar is bruin, maar die gaan ook terug. Bruin is toch een kleur die ik bij minder dingen uit mijn kast aan kan, ze zitten wel verschrikkelijk lekker dus komen ze nu in het zwart. Ik ben 1.72 met lange benen, maar niet extreem lange.
Mooi Lau!
XSannee, wat vreselijk gaaf! Zowel het jurkje als de schoenen, waar komt alles vandaan?![]()
San87, heel mooi weer zeg
Josien, ook al zo leuk!
lovis schreef:Mijn kleding voor vanmiddag (personeelsuitje)
[ [url=m/3jasXy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Yvankaxx schreef:Leuke combi zo blingh!
Leuke top lovis!
Mijn outfit vandaag. Broek van de miss etam, top een basic van de new yorker. Ga de stad in met een vriendin, terrasje doen! Inmiddels ook -4 kilo, ben benieuwd wanneer je het echt gaat zien
[ [url=m/cpCyhL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Resistance schreef:Lang geleden dat ik meedeed... maar hier ben ik ook weereens.Zo uit eten dus lekker simpel maar toch leuk.
[ [url=m/kdOGIN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Top: Monki
Broek: Tk Maxx
Riem: Pull and Bear
Schoenen: ?
sans6 schreef:Gaaf resistance!
Wij gaan zo naar het bloemencorso hier in het dorp, mijn zoon doet ook mee.
[ [url=m/zbu1ze.jpg]Afbeelding[/url] ]
MarlindeRooz schreef:Leuk pak!
Lekker genieten van een van de laatste zomerdagen!
[ [url=m/wZe8FD.jpg]Afbeelding[/url] ]
_San87_ schreef:[ [url=m/AL6LBl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bkgnjk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier ook nog genieten van de nazomer. Ben ook echt superblij met m'n nieuwe tas
.
Danique_G schreef:Ik post ook geen foto want ik heb geen spiegel in het huis van mijn vriend. Misschien een throwback naar 4/5 jaar terug?
[ [url=m/kxRDWu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik moet deze jas echt weer gaan dragen en een zwarte coll trui kopen als ik dit zo zie.
MyWishMax schreef:Wat vinden jullie hiervan?
[ [url=m/XbFbd8.jpg]Afbeelding[/url] ]
EDIT: Haha, niet voor vandaag natuurlijkMaar even combinaties aan het maken en ik ben er een beetje onzeker over nadat mijn vader een opmerking maakte een tijd geleden dat zulke laarzen met een jurkje/rokje hoerig zijn... Terwijl ik het heel leuk vind juist, maar weet niet of ik het dan aandurf en of het staat.
xSannee schreef:Ik vind het mooi MyWishMax!
Ik ga uit eten met de familie zo! Heb m'n nieuwe jurkje aan.
[ [url=m/NOPEjQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lau schreef:Date night:
[ [url=m/lByrUs.jpg]Afbeelding[/url] ]
_San87_ schreef:Haha ja gaaf he. Ben er zo blij mee. Kan nog verbazend veel in ook.
Ik had gisteren date nighten dit aan:
[ [url=m/PxHiAr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wel een slechte foto. Maar goed. Heerlijk tapas gegeten en de lekkerste nacho's ooit.
Josien_ schreef:Wat een mooi jurkje! Is hij zwart of donkerblauw?
Hier ook nog even genieten van de laatste zomerdag op het terras![]()
[ [url=m/f32Gs0.jpg]Afbeelding[/url] ]
UltimOo schreef:Oeh hele toffe outfits op de laatste pagina's! Kwamen zoveel voorbij dat ik niet persoonlijk op iedereen ga reageren, maar zaten echt hele leuke tussen die ik ook zo aan zou trekken!
Mijn outfit vandaag, verjaardag van mijn oma, en nog even snel langs m'n paard haha![]()
[ [url=m/8F1LP8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jespri schreef:MWM super leuk!!
_san87_ super leuk jurkje!
Yvankaxx Leuke broek!
Ik als stille mee lezer ga ook eens een outfit posten.
Outfit van zaterdag
P.s er zitten wel wat zwarte vegen op het shirtje, was er even mee naar de paarden geweest. Geen aanrader. :’)
[ [url=m/dv5OTV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Josien_ schreef:MWM ik snap de opmerking wel maar ik vind het wel kunnen hoor. Staat je leuk.
Ultimo en Jespri gaan met hun nette outfits naar de paarden. Gedurfd hoor. Ik word dan ook altijd vies
.
Vandaag een werkoutfit. Hier nu druilerig weer dus wat meer herfstige outfit. Hoop dat het niet te warm is.
[ [url=m/RnfbFX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dizzy505 schreef:Leuk om alle herfst outfits voorbij te zien komen, zo te zien is het al een stuk kouder bij jullie!
SAN, je outfit is geweldig. As always
Lau, je ziet er goed uit! Fijn dat je je ook zo voelt![]()
Voor de rest zie ik veel najaars jurkjes voorbij komen, leuk dames![]()
Gisteren had ik een van mijn favoriete herfst outfits aan, het draagt zo fijn een lange jurk.
[ [url=m/FkvceV.jpg]Afbeelding[/url] ]
sans6 schreef:Dizzy stoere foto en voor zover te zien ook stoere outfit.
Josien en Jespri beide erg leuk!
Ultimoo looking good! Sjiek heur!
Hier dagje rommelen, naar de tandarts, was wegwerken, huis opruimen enz.
[ [url=m/xBMgAw.jpg]Afbeelding[/url] ]