Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sodera

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 08:57

Het al anderhalf uur durende (sinds half 7 vanmorgen) blaf concert van een aantal van onze achterbuurhonden. Die beesten wonen in verschillende huizen, slapen s nachts buiten en blaffen véél. Er is niemand die er wat aan doet en het irriteert mij zwaaaaaaaar.
alleen geen idee van wie ze zijn en die straat is behoorlijk tokkie dus durf ook niet zomaar te gaan vragen of ze er wat aan kunnen doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 09:09

Hard los vel op mijn hak en eraf getrokken/geknipt en doet toch wel zeer en moet nog staand werken

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 09:13

Sodera schreef:
Het al anderhalf uur durende (sinds half 7 vanmorgen) blaf concert van een aantal van onze achterbuurhonden. Die beesten wonen in verschillende huizen, slapen s nachts buiten en blaffen véél. Er is niemand die er wat aan doet en het irriteert mij zwaaaaaaaar.
alleen geen idee van wie ze zijn en die straat is behoorlijk tokkie dus durf ook niet zomaar te gaan vragen of ze er wat aan kunnen doen.

Politie/geen spoed bellen of aangeven bij zo'n dierenorganisatie die ze daar mogelijk kan verwijderen.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 09:32

Ik woon niet in Nederland en dierenrechtenorganisaties zijn hier niet en de politie gaat hier ook niks aan doen.
Die kwamen met heel veel moeite voor een inbraak, blaffende honden is echt prio 10000000000

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 09:35

Sodera schreef:
Ik woon niet in Nederland en dierenrechtenorganisaties zijn hier niet en de politie gaat hier ook niks aan doen.
Die kwamen met heel veel moeite voor een inbraak, blaffende honden is echt prio 10000000000

Oh, nou ja dan is in elk geval wel gelijk duidelijk waarom mensen blaffende honden op hun terrein laten lopen als er zo laks met inbraken wordt omgesprongen.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 09:38

De eksters die niet weten van ophouden met geluid maken. Mag het uit :+

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 10:30

Aan die klote agressieve hond die ervoor zorgden dat mijn honden mij wilden beschermen :') bedankt jongens maar gewoon doorlopen zou meer opschieten :roll:

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 10:33

Wielrenners, leuk dat je van de Belgische wet op de weg mag fietsen als je met minimaal 15 bent. Maar volgens mij wil je gewoon dood als je als wielrenner tussen de vrachtwagens rijdt die 70 mogen daar. Daarnaast zijn fietspaden er niet voor niets.....

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 10:46

Aan dat ik eerst 20 uur zou werken deze week maar dat is nu 32 uur geworden. 12 uur overwerken. Puur omdat het zo druk is doordat het andere filiaal gesloten is. Natuurlijk heb ik wel ja gezegd, maar ik erger me er vooral aan dat er dan geen "bedankt Nikki" vanaf kan. Ik had ook gewoon nee kunnen zeggen...

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 11:36

Dat ik onwijs zin had in een broodje tonijnsalade en nu thuis er achter kom dat er kappertjes in zitten. Was te verwachten natuurlijk (al doet niet iedereen het erin maar meestal wel), maar daar heb ik dus niet bij stil gestaan toen ik het bestelde bij de broodjes zaak. Huilen dit. M'n hele lunch is nu verpest |o Ik gruwel van kappertjes :(

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 11:40

cursebreaker schreef:
Dat ik onwijs zin had in een broodje tonijnsalade en nu thuis er achter kom dat er kappertjes in zitten. Was te verwachten natuurlijk (al doet niet iedereen het erin maar meestal wel), maar daar heb ik dus niet bij stil gestaan toen ik het bestelde bij de broodjes zaak. Huilen dit. M'n hele lunch is nu verpest |o Ik gruwel van kappertjes :(

Brrr. Kappertjes. Kan je ze er niet tussenuit vissen? Beetje het broodje half ontleden.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 11:43

haha ja dat ben ik nu idd aan't doen maar dat verpest wel echt m'n eetmoment :') zijn ook echt klein en er zitten er veel in, ugh. De tonijnsalade zelf smaakt echt onwijs goed dus het is het ontleden waard :j :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 12:24

Mijn vermoeidheid. Nog flink last van afgelopen weekend, eergisteren amper geslapen en afgelopen avond besloot de merrie van mijn instructrice te bevallen voor zij kon komen. Samen met andere stalgenoten moeten helpen want een vlekkeloze bevalling was het niet. Uiteindelijk vanmorgen pas om kwart voor 2 thuis, en vanmiddag gewoon werken, morgen hele dag en het hele weekend wedstrijden :D. Ik wil gewoon slapen :Z

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 12:27

Dat ik sinds gisterenavond last heb van zweepslag, zo pijnlijk en ook nog eens lastig met werk, paard en alles eigenlijk! :(

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 12:30

Blackberry28 schreef:
Dat ik sinds gisterenavond last heb van zweepslag, zo pijnlijk en ook nog eens lastig met werk, paard en alles eigenlijk! :(

Ah bah nee, beterschap! Mijn moeder heeft dit wel eens en da's echt bizar hoelang je daar last van kunt blijven houden pff.

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 13:10

Klant die met spoed 15t product moet hebben
Maar, ik kan nergens staan om te lossen, want mag de boel niet blokkeren.
Ondertussen over mijn arbeidstijd gegaan, en hey, ik sta nog in de weg. Maar mag wel lossen

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 13:19

Dat ik een screenprotector heb gekocht, deze op mijn kamer aanbreng (i.v.m. stof beneden omdat we daar aan het opknappen zijn), screen cleaner gebruik om er zeker van te zijn dat er geen stofje meer onder zit, en vervolgens de protector alsnog de prullenbak in mag mieteren omdat ik 6 harde viezigheidjes er onder had zitten die bubbels veroorzaakte (en ik weet zeker dat mijn scherm schoon was voor ik de protector aan bracht).
Ik kreeg ze niet meer weg, ze waren érg storend, en herstellen lukte niet meer. Zonde van mijn 4 euro, baal er flink van -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 13:39

Ik sta helemaal te trillen op mijn benen met tranen in mijn ogen. Net bericht gehad van het werk dat voor juli de volledige uurrooster is aangepast wegens ziekte collega. Ik sta nu geroosterd in weekends die ik vrij was en ook heb volgepland (weekendje naar de Ardennen, een vriendin die ik voor het eerst in anderhalf jaar ga terug zien en speciaal daarvoor uit Nederland komt) Er is geen overleg meer mogelijk. Ik moet gaan werken en anders doe ik aan werkverzuim. Ik weet even niet meer wat te doen. Ben helemaal over de zeik. Ik moet heel de opvang omgooien van mijn dochter wat gewoon niet gaat. Ik weet niet wat te doen.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 13:44

Kan niet zomaar toch Molenhoek? Zou hier toch wel wat van zeggen!

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 13:45

DeMolenhoek schreef:
Ik sta helemaal te trillen op mijn benen met tranen in mijn ogen. Net bericht gehad van het werk dat voor juli de volledige uurrooster is aangepast wegens ziekte collega. Ik sta nu geroosterd in weekends die ik vrij was en ook heb volgepland (weekendje naar de Ardennen, een vriendin die ik voor het eerst in anderhalf jaar ga terug zien en speciaal daarvoor uit Nederland komt) Er is geen overleg meer mogelijk. Ik moet gaan werken en anders doe ik aan werkverzuim. Ik weet even niet meer wat te doen. Ben helemaal over de zeik. Ik moet heel de opvang omgooien van mijn dochter wat gewoon niet gaat. Ik weet niet wat te doen.

Ben je “belangrijk” in hetgene wat je werkt? Zo ja, als je zeker weer dat ze je niet kunnen missen dreigen met ontslag als ze niet willen overleggen. Dit kan toch niet

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 13:46

DeMolenhoek schreef:

Hoe kan het dat dit mag? Zou daar m'n rechtsbijstand op los laten, want ze kunnen je toch niet verplichten te komen werken op je vrije weekenden? Laat staan zo kort van te voren. En een geplande vakantie zou ik sowieso niet annuleren. Betalen zij de annuleringskosten voor jullie?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 13:47

Rekening van 215 euro voor m'n paard, 60 euro van de hond en 50 euro voor mezelf. Allemaal door die klote rups. Als ik de kans had, had ik ze allemaal kapot gebrand. Al is het maar om m'n frustratie kwijt te kunnen op die beesten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 13:53

elnienjo schreef:
DeMolenhoek schreef:

Hoe kan het dat dit mag? Zou daar m'n rechtsbijstand op los laten, want ze kunnen je toch niet verplichten te komen werken op je vrije weekenden? Laat staan zo kort van te voren. En een geplande vakantie zou ik sowieso niet annuleren. Betalen zij de annuleringskosten voor jullie?

Heb nu contact met de vakbond. Er zijn hier al zo veel zaken aan vooraf gegaan en dit is een hele dikke druppel voor mij:

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 13:55

Goed dat je die hebt gevraagd nu. Lees best vaak gezeik van je werk en het klinkt alsof je niet echt serieus nemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 13:58

Antwoord van de vakbond: Je kunt het weigeren maar zo kom je wel niet goed over op jou collega’s hoor.

Dat is echt achter jullie personeel staan...