Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sodera schreef:Het al anderhalf uur durende (sinds half 7 vanmorgen) blaf concert van een aantal van onze achterbuurhonden. Die beesten wonen in verschillende huizen, slapen s nachts buiten en blaffen véél. Er is niemand die er wat aan doet en het irriteert mij zwaaaaaaaar.
alleen geen idee van wie ze zijn en die straat is behoorlijk tokkie dus durf ook niet zomaar te gaan vragen of ze er wat aan kunnen doen.
Sodera schreef:Ik woon niet in Nederland en dierenrechtenorganisaties zijn hier niet en de politie gaat hier ook niks aan doen.
Die kwamen met heel veel moeite voor een inbraak, blaffende honden is echt prio 10000000000
cursebreaker schreef:Dat ik onwijs zin had in een broodje tonijnsalade en nu thuis er achter kom dat er kappertjes in zitten. Was te verwachten natuurlijk (al doet niet iedereen het erin maar meestal wel), maar daar heb ik dus niet bij stil gestaan toen ik het bestelde bij de broodjes zaak. Huilen dit. M'n hele lunch is nu verpestIk gruwel van kappertjes
DeMolenhoek schreef:Ik sta helemaal te trillen op mijn benen met tranen in mijn ogen. Net bericht gehad van het werk dat voor juli de volledige uurrooster is aangepast wegens ziekte collega. Ik sta nu geroosterd in weekends die ik vrij was en ook heb volgepland (weekendje naar de Ardennen, een vriendin die ik voor het eerst in anderhalf jaar ga terug zien en speciaal daarvoor uit Nederland komt) Er is geen overleg meer mogelijk. Ik moet gaan werken en anders doe ik aan werkverzuim. Ik weet even niet meer wat te doen. Ben helemaal over de zeik. Ik moet heel de opvang omgooien van mijn dochter wat gewoon niet gaat. Ik weet niet wat te doen.
DeMolenhoek schreef:Ik sta helemaal te trillen op mijn benen met tranen in mijn ogen. Net bericht gehad van het werk dat voor juli de volledige uurrooster is aangepast wegens ziekte collega. Ik sta nu geroosterd in weekends die ik vrij was en ook heb volgepland (weekendje naar de Ardennen, een vriendin die ik voor het eerst in anderhalf jaar ga terug zien en speciaal daarvoor uit Nederland komt) Er is geen overleg meer mogelijk. Ik moet gaan werken en anders doe ik aan werkverzuim. Ik weet even niet meer wat te doen. Ben helemaal over de zeik. Ik moet heel de opvang omgooien van mijn dochter wat gewoon niet gaat. Ik weet niet wat te doen.
elnienjo schreef:DeMolenhoek schreef:Ik sta helemaal te trillen op mijn benen met tranen in mijn ogen. Net bericht gehad van het werk dat voor juli de volledige uurrooster is aangepast wegens ziekte collega. Ik sta nu geroosterd in weekends die ik vrij was en ook heb volgepland (weekendje naar de Ardennen, een vriendin die ik voor het eerst in anderhalf jaar ga terug zien en speciaal daarvoor uit Nederland komt) Er is geen overleg meer mogelijk. Ik moet gaan werken en anders doe ik aan werkverzuim. Ik weet even niet meer wat te doen. Ben helemaal over de zeik. Ik moet heel de opvang omgooien van mijn dochter wat gewoon niet gaat. Ik weet niet wat te doen.
Hoe kan het dat dit mag? Zou daar m'n rechtsbijstand op los laten, want ze kunnen je toch niet verplichten te komen werken op je vrije weekenden? Laat staan zo kort van te voren. En een geplande vakantie zou ik sowieso niet annuleren. Betalen zij de annuleringskosten voor jullie?