Secret Santa Surprise 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ramona1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 09:03

Wij hebben ook een heel klein huisje maar ik zal vanmiddag/vanavond ook eens wat foto's maken van mijn inrichting! Ik moet nu eerst naar cursus van mijn werk, daarna nog even shoppen voor mijn lootjes [o] (ik organiseer zelf ook een SSS) dus mag voor 2 mensen shoppen :D
En dan even opruimen zodat het er een beetje normaal uitziet in huis :P

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 09:09

Woe, dat ziet er leuk uit Swanheart! Wij hebben trouwens ook maar een bed van 1,40m we hebben ooit op vakantie een bed van 2.20 breed gehad. Ik was mijn vriend kwijt 's nachts :')

Ik vind het leuk, al die huisfoto's.

Ik heb mijn cadeautjes compleet denk ik. Ik ga ze straks eens allemaal bij elkaar leggen en inpakken en nadenken over een hint.

Rena100

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 09:41

Ik moet ook nog even goed brainstormen over een hint. Ik ga zaterdag lekker shoppen :D

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 10:01

Secret Santa Lootjes Verzoek

Citaat:
Choce, jouw Secret Santa wil graag weten of jij ook van spelletjes houd en zo ja, wat voor een spelletjes zijn jouw favoriet?

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 11:02

M_D_H schreef:
Lieve Santa,

Vanmorgen zat ik mij in eens te bedenken dat ik nog 1 ding niet hier heb opgeschreven en wat volgens mij nog nooit naar voren is gekomen in mijn eerdere berichten.

Ik kwam er op omdat ik op het werk een theekan pakte en die rook naar... De geur van een citrusvrucht... de horror :brr:
Ik heb werkelijk waar een enorme hekel aan citrusvruchten.
Citroen, Limoen, Sinasappel, zooo gooorrr…
Ik vind af en toe sinasappelsap wel lekker, en heel heel heel soms een sinasappel om te eten, maar citroen en limoen> alleen die geur zorgt er al voor dat ik nergens meer zin in heb :') _O-
dus lieve Santa, zou je mij geen citrucvruchten willen sturen? :o

Lieve Santa, ik deel deze mening!!!

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 11:52

Ik zou nog een foto van mijn verzorgshetten maken he :') nog niet gelukt tot nu toe! Sorry lieve santa <3

cnterpstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 13:48

xSwanHeart schreef:
Volgens mij maakte Bienotje trouwens een grapje, cnterpstra :)

Je post doet me er trouwens aan denken... Ik zou ook nog foto's van mijn woning plaatsen :o

Wat een gave kleur bank, xSwanHeart <3 ! Totaal iets anders, maar ik heb een galajurk in die kleur en mijn mama is nu bezig een trui te breien in zo'n soort kleur (en ja, ik hou dus van de zelfgebreide truien en sjaals van mijn mama...het winterkleding gedeelte van mijn kledingkast ligt er vol mee :o ). Ik hou in mijn woning vooral van knalrood, maar blijf het wel een mooie kleur vinden.

Intussen had ik ook verder teruggelezen in het topic en zag dat iemand anders inderdaad al uitgelegd had dat je via de PostNL app zo'n code krijgt om te versturen. Dus tóch een porto code, had mijn instinct lekker gelijk :P .

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 16:21

Eerste cadeautjes zijn hier ook klaar :D {:) Nog iets dat onderweg is en nog een idee die ik eigenlijk moet gaan bestellen, dus dat ga ik zo maar doen. Ik ben altijd bang dat ik dan nadat ik besteld heb toch nog op iets nóg leukers stuit, maar uiteindelijk gebeurt dat meestal toch niet en was het eerste al goed genoeg :Y) Daarnaast ook nog bezig met iets, maar heb zo'n flauw vermoeden dat dat niks gaat worden :+ De hint moet ik ook nog even de tijd voor gaan nemen, heb wel flarden aan ideeën, maar nog niks concreets.

En stiekem ben ik super nieuwsgierig wat mijn secret santa voor mij in petto heeft, maar ik probeer daar nog niet teveel aan te denken anders raak ik zo ongeduldig O:) :+

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 16:39

SpeechLess schreef:
Eerste cadeautjes zijn hier ook klaar :D {:) Nog iets dat onderweg is en nog een idee die ik eigenlijk moet gaan bestellen, dus dat ga ik zo maar doen. Ik ben altijd bang dat ik dan nadat ik besteld heb toch nog op iets nóg leukers stuit, maar uiteindelijk gebeurt dat meestal toch niet en was het eerste al goed genoeg :Y) Daarnaast ook nog bezig met iets, maar heb zo'n flauw vermoeden dat dat niks gaat worden :+ De hint moet ik ook nog even de tijd voor gaan nemen, heb wel flarden aan ideeën, maar nog niks concreets.

En stiekem ben ik super nieuwsgierig wat mijn secret santa voor mij in petto heeft, maar ik probeer daar nog niet teveel aan te denken anders raak ik zo ongeduldig O:) :+

Moet je je indenken dat je een kaartje van Santa in de brievenbus krijgt met daarin geschreven dat je vorig jaar ongeduldig was, en of je dat dit jaar ook weer bent _O- Dan ben je dus niet alleen maar ongeduldig, maar wordt je ook nog nieuwsgieriger
Ik heb in ieder geval weer geshopt *\o/* Hoop dat mijn lootje het net zo leuk vind :')

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 16:47

De verzenddatum van de pakketten komt steeds dichterbij :D Zo leuk dat de pakketten al bijna op de post mogen, zo benieuwd naar alle cadeaus van dit jaar.

Wat leuk al die kaarten die al voorbij komen met hint's. rockwitch, lekker zo'n chocoladeletter die je bij je voorpoefje kreeg :P

Zag hele leuke unicorn sloffen van dee etos voorbij komen. <3 Die zijn erg leuk

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 16:59

Chantaliiejj schreef:
De verzenddatum van de pakketten komt steeds dichterbij :D Zo leuk dat de pakketten al bijna op de post mogen, zo benieuwd naar alle cadeaus van dit jaar.

Wat leuk al die kaarten die al voorbij komen met hint's. rockwitch, lekker zo'n chocoladeletter die je bij je voorpoefje kreeg :P

Zag hele leuke unicorn sloffen van dee etos voorbij komen. <3 Die zijn erg leuk

Jaa die sloffen zijn erg leuj inderdaad! Ben ook heel benieuwd naar mijn SS! :D

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 17:13

Ik ben vandaag ook aan het shoppen geweest, nu zaterdag nog even (als ik dan nog kan fietsen, zit met een mogelijke scheur in mijn enkel) en ik heb denk ik genoeg geshopt, hihi. Vind dit echt zo leuk om te doen. :D
En eindelijk ook een hint. :j

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 18:17

Afbeelding
Afbeelding

Ik had vandaag een kaartje in de brievenbus! Super leuk! :D :D

Hint 1, we delen vast de liefde voor Friese paarden, kan haast niet missen!

Hint 2, ik denk aan een bullet journal, maar dat weet ik niet zeker.

Ik kom er wel achter :D bedankt SS, ik vind het hartstikke leuk!

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 19:14

wat leuk al die kaartjes

Ramona1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 20:51

Klaar met opruimen dus huisje kan opgeruimd op de foto!

De hele woonkamer:
Afbeelding

Ik heb sinds kort dit plantenrekje en wil die kleur van het hout en turqoise/groen steeds meer terug laten komen!
Afbeelding

En dit is mijn foto muurtje <3
Afbeelding

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 22:09

Sorry Lootje, ik heb besloten dat ik je pakket te leuk vind en hem dus zelf maar houd.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 22:12

Santigo_ schreef:
Sorry Lootje, ik heb besloten dat ik je pakket te leuk vind en hem dus zelf maar houd.

Foei

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 22:14

Secret Santa Beheer Mededeling

Citaat:
Vandaag erg druk gehad op het werk en een erg beetje lange dag gemaakt door een dinner vergadering. Daardoor wel gezien dat er berichten zijn binnen gekomen maar er nog niks mee gedaan. Ik beloof dat jullie morgen de eerste zijn :)

Toralone

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 09:47

Leuk zeg, al die kaartjes! En dan te bedenken dat TNT post het al druk genoeg had met alle pakketjes van Black Friday en Cyber Monday en dan óók nog eens al die kaartjes bezorgen :') _O-

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 10:18

M_D_H schreef:
Santigo_ schreef:

Foei

Mag dat niet dan -O-

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 10:49

Volgens de post nl app krijg ik vandaag een kaartje in de bus. Ben benieuwd of die van mijn SSS is. :):)

Ami

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 13:19

M_D_H schreef:
Secret Santa Lootjes Verzoek

Citaat:
Choce, jouw Secret Santa wil graag weten of jij ook van spelletjes houd en zo ja, wat voor een spelletjes zijn jouw favoriet?

Ja, ik hou wel van spelletjes.
Reis/kleine spelletjes voor 2 personen zijn wel welkom, zodat die mee kunnen op vakantie.
Spelletjes voor 2-4 jarigen zijn ook welkom (memory, domino etc.)

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 19:34

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

Ik word in de gaten gehouden. :D

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 19:54

Echt leuk, er is een soort domino effect gekomen met de kaartjes!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 20:55

Adamootje schreef:
*\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

[ [url=m/BQOLCy.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/wehWoj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik word in de gaten gehouden. :D

Dit is direct wel heftig voor een eerste hint. Wordt je toch bang van! :+