![Cadeautje! [o]](https://boktimg.nl/s/cadeau.gif)

En dan even opruimen zodat het er een beetje normaal uitziet in huis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_D_H schreef:Lieve Santa,
Vanmorgen zat ik mij in eens te bedenken dat ik nog 1 ding niet hier heb opgeschreven en wat volgens mij nog nooit naar voren is gekomen in mijn eerdere berichten.
Ik kwam er op omdat ik op het werk een theekan pakte en die rook naar... De geur van een citrusvrucht... de horror
Ik heb werkelijk waar een enorme hekel aan citrusvruchten.
Citroen, Limoen, Sinasappel, zooo gooorrr…
Ik vind af en toe sinasappelsap wel lekker, en heel heel heel soms een sinasappel om te eten, maar citroen en limoen> alleen die geur zorgt er al voor dat ik nergens meer zin in heb![]()
dus lieve Santa, zou je mij geen citrucvruchten willen sturen?
xSwanHeart schreef:Volgens mij maakte Bienotje trouwens een grapje, cnterpstra
Je post doet me er trouwens aan denken... Ik zou ook nog foto's van mijn woning plaatsen
SpeechLess schreef:Eerste cadeautjes zijn hier ook klaar![]()
Nog iets dat onderweg is en nog een idee die ik eigenlijk moet gaan bestellen, dus dat ga ik zo maar doen. Ik ben altijd bang dat ik dan nadat ik besteld heb toch nog op iets nóg leukers stuit, maar uiteindelijk gebeurt dat meestal toch niet en was het eerste al goed genoeg
Daarnaast ook nog bezig met iets, maar heb zo'n flauw vermoeden dat dat niks gaat worden
De hint moet ik ook nog even de tijd voor gaan nemen, heb wel flarden aan ideeën, maar nog niks concreets.
En stiekem ben ik super nieuwsgierig wat mijn secret santa voor mij in petto heeft, maar ik probeer daar nog niet teveel aan te denken anders raak ik zo ongeduldig![]()
![]()
Chantaliiejj schreef:De verzenddatum van de pakketten komt steeds dichterbijZo leuk dat de pakketten al bijna op de post mogen, zo benieuwd naar alle cadeaus van dit jaar.
Wat leuk al die kaarten die al voorbij komen met hint's. rockwitch, lekker zo'n chocoladeletter die je bij je voorpoefje kreeg
Zag hele leuke unicorn sloffen van dee etos voorbij komen.Die zijn erg leuk
M_D_H schreef:Secret Santa Lootjes VerzoekCitaat:Choce, jouw Secret Santa wil graag weten of jij ook van spelletjes houd en zo ja, wat voor een spelletjes zijn jouw favoriet?