Ik hoorde vandaag via iemand dat er blijkbaar een site is waar je je in kunt schrijven om als werkende jongere voordelig een huis te kunnen huren. Ik maak me flink zorgen over wonen later, maar ik sta waarschijnlijk goed op de wachtlijst (studeer af over 2 jaar) en kom dan in een huisje terecht waar je sowieso huurtoeslag op aan kunt vragen dus dat is echt top.
Trots op m'n monstertje, hij is 2e geworden bij de clubmatch! En de keurmeester leek een moeilijke keuze te hebben tussen Jarvis en de andere reu, waardoor ik behalve ontzettend happy, ook zeer vereerd ben dat wij met de andere prachtige reu vergeleken werden We moesten allebei nog eens samen door de ring heen voor ze haar keuze kon maken. Ik heb weer veel geleerd, en heb een mooie dag gehad
Ik doe HBO rechten en bij sommige vakken zoals staatsrecht moeten we zó veel stof leren, dat mijn hoofd duizelig wordt als ik er naar kijk. En plots drong het tot me door: ik hoef niet alle regelgeving en taakbevoegdheden te onthouden. Alles staat in mijn wetboek. Zolang ik weet dat de bepalingen op een bepaalde plek in mijn wetboek staan is het totaal niet nodig dit uit mijn hoofd te kennen, want ik kan alles tijdens de tentamens opzoeken
Scheelt behoorlijk veel stress.
BarbaLala
Geplaatst: 07-10-19 14:29
Blij dat ik eindelijk weekend heb na een werkweek van meer dan 60 uur Maar wel een hele leuke werkweek!
Eindelijk de knoop doorgehakt. Ik ga een tattoo laten zetten
Ik ben suuuper nerveus maar ook mega enthousiast
Castilja
Geplaatst: 07-10-19 17:45
lotthje schreef:
Leuk!!!! Wat voor ontwerp?
ierusju
Geplaatst: 07-10-19 20:11
Dat dit mijn maandag was
lotthje
Geplaatst: 07-10-19 20:21
Castilja schreef:
lotthje schreef:
Leuk!!!! Wat voor ontwerp?
Heeeel basic, maar een golfje. Ook omdat het de eerste is enzo, maar dit heeft ook wel een speciale betekenis voor mij! En dat het dan basic is maakt me vrij weinig uit.