Yvankaxx schreef:Misschien heeft hij alleen gezegd dat ze iets netjes aan moest trekken? Is nergens gezegd dat ze helemaal strak in gala moest ofzo.
Ja

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SophievdV schreef:Yvankaxx schreef:Misschien heeft hij alleen gezegd dat ze iets netjes aan moest trekken? Is nergens gezegd dat ze helemaal strak in gala moest ofzo.
JaEn het ging ook niet onder dwang hoor
Zoals jij het schetst Relaxed lijkt het wel alsof ik helemaal geen keuze meer had. Dat is niet zo.
anne_bento schreef:De 1e ontmoeting met mijn vriend zijn ouders was aan het kerstdiner. Ik kwam daar helemaal netjes op mijn hakken in een jurkje aan, terwijl ik dat normaal weinig draag. Was niet nodig geweest want zij liepen er heel casual bij allemaal haha. Maar dat liever, dan andersom
Cer schreef:Nou maar ik heb ook geen haast en daar ben ik duidelijk in. Ik hoef geen date als ik net een week aan het chatten ben... maar dat is voor ieder persoonlijk. Buiten dat ik het best druk heb. Dan moet iemand niet eerst daarmee akkoord gaan, en 2 dagen later gaan zitten miepen dat het allemaal zo lang duurt...
Ik kan ook niet, zolang ik iemand niet gezien heb op zn minst, gaan praten over 'ja als we een relatie zouden hebben dan zou ik dit of dat doen...', dat klinkt gewoon NU al claimerig
Ja inderdaad, duidelijker zijnlaatst gaf ik aan dat ie met alle hints om snel af te spreken en alle hints over een eventuele relatie wat drammerig overkomt.. Maar dat was niet waar volgens hem, hij is alleen aardig en geinteresseerd...
Ja en dat is dan het makkelijke van Tinder, als ik al een discussie ga liggen te lopen te hebben vóórdat ik iemand gezien heb, heb ik er echt geen zin meer in..
Rytir schreef:... Wtf arie, we hebben pas een paar dagen app contact en waarom denk je dat ik een patser wil? Afknappers.
Cer schreef:Ligt eraan.. weken hoeft ook niet, maar ik had direct aangegeven dat qua drukte en dingen er niet eerder afgesproken kon worden dan eind maart.. Dan kan iemand gelíjk aangeven 'oh prima' of 'dat duurt te lang'. Als iemand dan zegt 'oh prima' dan moet je níet gaan zitten zeuren dat het zo lang duurt.
Ik zeg nl meestal precies dingen zoals ze zijn... ik zou willen dat meer mensen dat deden.
"het kan niet eerder dan na eind maart" -> Okee.
Dan betekent imo Okee ook Okee, en niet 'ik zeg nu wel okee, maar over twee dagen denk ik daar anders over en wil ik meteen stantepede per direct anders vind ik het niet meer leuk #jank"..