Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 18:35

Yvankaxx schreef:
Misschien heeft hij alleen gezegd dat ze iets netjes aan moest trekken? Is nergens gezegd dat ze helemaal strak in gala moest ofzo.

Ja :D En het ging ook niet onder dwang hoor :') Zoals jij het schetst Relaxed lijkt het wel alsof ik helemaal geen keuze meer had. Dat is niet zo.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 18:36

Als iemand voor de eerste date zou zeggen; trek wat sexy’s aan denk ik uuh tja. Maar bij een bekende of gewoon een nette: trek wat sjieks aan ofzo is toch prima?

SophievdV

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 18:42

Jester dat dus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 18:49

SophievdV schreef:
Yvankaxx schreef:
Misschien heeft hij alleen gezegd dat ze iets netjes aan moest trekken? Is nergens gezegd dat ze helemaal strak in gala moest ofzo.

Ja :D En het ging ook niet onder dwang hoor :') Zoals jij het schetst Relaxed lijkt het wel alsof ik helemaal geen keuze meer had. Dat is niet zo.

Valt mee, ik houd er gewoon niet van.. ook dresscodes bij feestjes vind ik niks.. :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 18:50

Ja leuk juist! Dresscode mee, de uitwerking ervan bepaal ik zelf wel :D

Twijfeldate begon ook zo, dus ik was vol goede hoop. Geen dresscode, wel een 'Ik haal je dan op en we gaan daarheen.' Okeuj :D Maar daarna werd het hard minder _O-

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 19:50

Ik houd wel van verrassingen :P dus van mij mogen ze...zodra ze dingen gaan bepalen of eisen EXIT :evaw:

Maar ik verras zelf ook graag...net gestuurd dat ik laat in de avond wat leuks ga doen voor hem <<)

Ik krijg nu iedere 10 minuten ongeduldige en nieuwsgierige berichtjes := laat maar ff zweten....

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 23:17

Gefeliciteerd Alja!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 23:55

Jeeeej net onverwachts Een avondje met vriendlief gehad en het zelfs over vakantie in augustus gehad op zijn initiatief :)

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 07:56

Nou ja ik val ook weer niet graag uit de toon, dus ik hoor wel graag of ik in een spijkerbroef of galajurk ergens moet verschijnen :D Maar goed, ik heb ook geen problemen met een spijkerbroef of een galajurk :+

De tindermatch is aan het zeuren... hij leek heel gezellig maar nu wordt ie dwingend "wanneer spreken we wat af" - "goh we hebben echt veel gemeen!" - "oh rij even langs" - "oh ja dat vind ik óók leuk" etc etc. Ik word er helemaal kriegel van..
Je begint dan met "ik heb geen haast, rustig aan, we kijken wel" en dan is dat helemaal okee. En dan gaan ze uiteindelijk toch zitten zeuren..
oh en dan ook "ja maar in een relatie zou ik dit of dat niet doen hoor" Eh vriend, ik ken je niet, hou op over relatie echt... :n

T is net een wijf... :') #klaarmee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 08:37

Nou, als iemand tegen mij zegt "we kijken wel" haak ik echt wel af, maar deze houdt dus vol.. Misschien gewoon duidelijker zijn?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 08:43

Nou maar ik heb ook geen haast en daar ben ik duidelijk in. Ik hoef geen date als ik net een week aan het chatten ben... maar dat is voor ieder persoonlijk. Buiten dat ik het best druk heb. Dan moet iemand niet eerst daarmee akkoord gaan, en 2 dagen later gaan zitten miepen dat het allemaal zo lang duurt...

Ik kan ook niet, zolang ik iemand niet gezien heb op zn minst, gaan praten over 'ja als we een relatie zouden hebben dan zou ik dit of dat doen...', dat klinkt gewoon NU al claimerig

Ja inderdaad, duidelijker zijn :j laatst gaf ik aan dat ie met alle hints om snel af te spreken en alle hints over een eventuele relatie wat drammerig overkomt.. Maar dat was niet waar volgens hem, hij is alleen aardig en geinteresseerd...
Ja en dat is dan het makkelijke van Tinder, als ik al een discussie ga liggen te lopen te hebben vóórdat ik iemand gezien heb, heb ik er echt geen zin meer in..

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 09:34

Hoorde van het weekend dat mijn broer ook ol tinder zit :D {:)

Straks gaan sommige verhalen over hem hier op bokt haha

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 11:05

Dresscode zelf is ook een dingetje, mijn ex heeft mij een keer opgehaald en gezegd dat ik netjes moest kleden want we gingen uit eten voor zijn zusje dr verjaardag. Vervolgens zit ik daar netjes en de rest van de familie in joggingbroek en trui :+ :+

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 11:18

Ik vind dat iedereen moet dragen wat ie wil, maar als iemand mee meeneemt naar een wat chiquer restaurant vind ik het wel fijn als dat van te voren aangegeven is, ik zou me behoorlijk ongemakkelijk voelen daar bijvoorbeeld in gympen en een trui te zitten dan.

De 1e ontmoeting met mijn vriend zijn ouders was aan het kerstdiner. Ik kwam daar helemaal netjes op mijn hakken in een jurkje aan, terwijl ik dat normaal weinig draag. Was niet nodig geweest want zij liepen er heel casual bij allemaal haha. Maar dat liever, dan andersom :)

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 11:36

anne_bento schreef:
De 1e ontmoeting met mijn vriend zijn ouders was aan het kerstdiner. Ik kwam daar helemaal netjes op mijn hakken in een jurkje aan, terwijl ik dat normaal weinig draag. Was niet nodig geweest want zij liepen er heel casual bij allemaal haha. Maar dat liever, dan andersom :)

Dat had ik ook :))

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 22:28

Cer schreef:
Nou maar ik heb ook geen haast en daar ben ik duidelijk in. Ik hoef geen date als ik net een week aan het chatten ben... maar dat is voor ieder persoonlijk. Buiten dat ik het best druk heb. Dan moet iemand niet eerst daarmee akkoord gaan, en 2 dagen later gaan zitten miepen dat het allemaal zo lang duurt...

Ik kan ook niet, zolang ik iemand niet gezien heb op zn minst, gaan praten over 'ja als we een relatie zouden hebben dan zou ik dit of dat doen...', dat klinkt gewoon NU al claimerig

Ja inderdaad, duidelijker zijn :j laatst gaf ik aan dat ie met alle hints om snel af te spreken en alle hints over een eventuele relatie wat drammerig overkomt.. Maar dat was niet waar volgens hem, hij is alleen aardig en geinteresseerd...
Ja en dat is dan het makkelijke van Tinder, als ik al een discussie ga liggen te lopen te hebben vóórdat ik iemand gezien heb, heb ik er echt geen zin meer in..

Ik dacht al, ben ik nou zo raar? Sommigen willen zo snel zo hard, ik kan dat ook gewoon niet serieus nemen.

Laatst ook iemand waar ik best leuk mee appte; ik kreeg allerlei persoonlijke drama verhalen te horen(te persoonlijk als je iemand niet kent), hij was op zoek naar een serieuze relatie (en daar paste ik bij) en wilde ervoor zorgen dat zijn meisje (lees dus ik) financieel zich nooit meer zorgen hoefde te maken... Wtf arie, we hebben pas een paar dagen app contact en waarom denk je dat ik een patser wil? Afknappers.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 07:30

Rytir schreef:
... Wtf arie, we hebben pas een paar dagen app contact en waarom denk je dat ik een patser wil? Afknappers.

:')
Ja precies dat...

En dan eerst "nee ik ben niet op zoek naar een relatie" Ik denk, oh das mooi, ik weet ook niet niet precies hoe of wat... dus leuke mensen leren kennen ook prima. Zegt hij "ja daar zit ik niet voor op Tinder"...
een soort van beledigd..
Ja swipe lekker verder... idioot

#waaromdoeikditookecht :')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 08:10

Oh dus het is inderdaad normaal dat ze na twee zinnen al willen afspreken? :') Wordt er gek van en vooral heel kriebelig.

Ik lag ziek op mn bed, maar dan kan je toch wel even afspreken? Yes for sure! Ruim jij het op?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 08:33

Ik wou dat ze bij mij wat eerder willen afspreken _O-
Ik vind dat juist zelf ook fijn, weken chatten verlies ik mijn interesse..

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 08:48

Tussen weken en nog geen eens 1 avond zit wel een verschil :')

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 08:59

Ligt eraan.. weken hoeft ook niet, maar ik had direct aangegeven dat qua drukte en dingen er niet eerder afgesproken kon worden dan eind maart.. Dan kan iemand gelíjk aangeven 'oh prima' of 'dat duurt te lang'. Als iemand dan zegt 'oh prima' dan moet je níet gaan zitten zeuren dat het zo lang duurt.

Ik zeg nl meestal precies dingen zoals ze zijn... ik zou willen dat meer mensen dat deden.
"het kan niet eerder dan na eind maart" -> Okee.
Dan betekent imo Okee ook Okee, en niet 'ik zeg nu wel okee, maar over twee dagen denk ik daar anders over en wil ik meteen stantepede per direct anders vind ik het niet meer leuk #jank"..

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 09:33

Cer schreef:
Ligt eraan.. weken hoeft ook niet, maar ik had direct aangegeven dat qua drukte en dingen er niet eerder afgesproken kon worden dan eind maart.. Dan kan iemand gelíjk aangeven 'oh prima' of 'dat duurt te lang'. Als iemand dan zegt 'oh prima' dan moet je níet gaan zitten zeuren dat het zo lang duurt.

Ik zeg nl meestal precies dingen zoals ze zijn... ik zou willen dat meer mensen dat deden.
"het kan niet eerder dan na eind maart" -> Okee.
Dan betekent imo Okee ook Okee, en niet 'ik zeg nu wel okee, maar over twee dagen denk ik daar anders over en wil ik meteen stantepede per direct anders vind ik het niet meer leuk #jank"..

Als vent zijnde zou ik toch wel afknappen op "eind maart pas tijd" voor je :o
Dan kan je beter je Tinder uitzetten voor 2 weken als je te druk bent.
De tijd dat je wil chatten (wat vaak veel tijd kost) kan je beter steken in afspreken, weet je direct of het irl echt wat is of niet.
Als het niks is irl vind ik dat gechat vooraf ook verspilde energie en moeite....

Maar misschien denk ik wel teveel als een vent :+ Ik spreek graag zelf snel af...is het niks, next!
Laatst bijgewerkt door listiglistje op 14-03-18 09:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 09:36

Eens hoor listiglistje.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 09:37

Ja, had hij toch ook kunnen doen :?
Ik was er wel duidelijk in :j

En ik weet ook niet hoe snel ik een match tegenkom.. dus twee weken wachten vind ik zelf suf..

En ik zit niet heel dringend op de liefde van mn leven te wachten, dus ik heb geen haast. Mensen die binnen een week een heel rijtje af willen werken omdat ze anders het gevoel hebben eventueel wat te missen, is ook prima :j

En het gaat ook niet om dat ik geen tijd heb, het gaat erom dat ik heb gezegd dat ik geen tijd heb, en hij daarover gaat zeuren, terwijl hij het wist :+ Dat is het punt.. de rest allemaal niet

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 09:39

Geef je helemaal gelijk hoor Cer, je gaf t aan en als die dan zegt oké dan moet die niet zeiken. Vind die t niet tof moet die dat gelijk zeggen :)