Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janinevv schreef:Spannend silly hopelijk heb je een leuke avond.
Mijn vriend bleek achteraf ook al na twee dates heel gek van me te zijn maar hij was wat te verlegen om dat te uiten. Dat hoor ik nu allemaal achteraf.
Ik lees nog steeds mee
Wiskey1 schreef:Janinevv schreef:Spannend silly hopelijk heb je een leuke avond.
Mijn vriend bleek achteraf ook al na twee dates heel gek van me te zijn maar hij was wat te verlegen om dat te uiten. Dat hoor ik nu allemaal achteraf.
Ik lees nog steeds mee
Wat lief! Die van mij is niet echt verlegen. Gisteren aan het video bellen, terwijl hij bij zn collega's was, was ie allemaal gekke bekken aan het trekken. Dus ik doe vrolijk mee, of ben aan het lachen. En zn collega's bleken hem ook aan te kijken alsof hij ze niet allemaal meer op een rijtje had
Wiskey1 schreef:Ik zie vriendlief vrijdag weer, na 2 weken enkel af en toe bellen en wat appen (waar hij niet echt goed in is) echt wel heel veel zin om m weer te zien
j_nine schreef:Wiskey1 schreef:Ik zie vriendlief vrijdag weer, na 2 weken enkel af en toe bellen en wat appen (waar hij niet echt goed in is) echt wel heel veel zin om m weer te zien
Mijn vriendje gister weer gezien.
Zou eerst aankomend weekend worden en dan zaten er ook 2 weken tussen.
Maar we misten elkaar een beetje dus is hij gisteravond al gekomen...hij vond het anders ook te lang duren![]()
Hele gezellige avond gehad en nog wezen geo-catchen hier net buiten de stad.
@Silly1972; spannend, ik hoop voor je dat je een leuke avond gaat hebben