Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-17 14:55

Ik vind maxomorra snel erg druk :o
En kleuren vaak wat hard. Kwaliteit is wel erg goed hoor ik altijd.

Henkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 19:23

Ja Maxomorra heeft leuke spullen! Heb er onder andere een heel leuk schapenvestje van!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 22:42

Dat klopt Lautje, vind ook niet alles mooi maar deze is wel schattig

Net nog even gauw wat pyama's besteld van PB, ze heeft er nu die te klein worden. Hoop alleen dat de maat goed is, nu 74 genomen maar mee kon ze ook wel 80 hebben. Even afwachten.

Zag dat Donsje komende week ook voorbij komt.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-17 08:04

Julia draagt sindskort de 81 rompers van PB. En de 74 passen ook nog enigszins. Die vallen echt nog wel lang en rekken mee. Want in kleren zit ze nu echt in 86.

Gisteren weer wat op marktplaats gezet en gelijk al een jurk verkocht. Toch weer fijn.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 08:26

Gup heeft pas nieuwe 12 maand rompers gehad en gaat nu al weer in de 18 maand. Hij heeft echt een groeispurt gehad geloof ik, ik zou zeggen een cm per week :') Al zijn winterkleding zat ruim toen het binnen kwam en nu past het goed. Hopelijk heeft hij niet nog een grotere maat nodig deze winter maar pas weer in het voorjaar.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-17 08:28

Hier ook zo'n spurt. Had allemaal dingen waarvan ik dacht daar kan ze mooi ingroeien in het najaar en gaan hele winter mee. Tsja dat ingroeien is dus al gebeurd...
Scheelt denk dat als ze zo doorgroeit het sale is tegen de tijd dat ze nieuwe spullen nodig heeft :Y)

Ook broekjes, 3 weken geleden nog flink omgeslahen pijpjes, nu dat ik denk mwah dat kan nog precies...

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 12:00

niet echt kleding maar ik zit niet meer actief in een mamma-topic.

Iemand de Zwitsal luiers al geprobeerd?

Ik ben van pampers overgestapt op kruidvat omdat meneer striemen in zn liezen had.
Maar snachts blijft hij niet altijd droog (niet bij kruidvat niet bij pampers en niet bij pampers/kruidvat broekjes)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 12:05

Maatje groter proberen? Meestal als ze beginnen doorlekken dan is een maat groter de oplossing :)

Hier bevallen Lidl luiers trouwens het beste. Pampers krijgt hij zere billen van. Ze hebben ook een apart luchtje vind ik...

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 12:10

Stinkdingen ja. Hier bevalt kruidvat het beste

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 12:14

Hier altijd content geweest van pampers, nu ben ik pampers gaan halen vant kruidvat omdat hij nu in maat 6 zit en budgetair het met het merk pampers duur wordt aangezien ik niet meer in t groot wil aankopen omdat hij hij zindelijk gaat worden. Tot nu toe ook heel content van.

Wist niet dat zwitsal ook pampers had?

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 12:16

Hij is lang en heel smal 99 cm en 12 kg en heb nu maat 5

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 12:17

Ik val weer even in :o

Pmarena, Lidl luiers ja? Blijven ze daar goed droog in? En klopt het dat die vanaf maat 3 te verkrijgen zijn en niet kleiner? Twijfel of ik de stap naar een maatje groter al kan maken namelijk. Ze is nu 5kilo, maar wel redelijk smal. Lidl is wel een stuk goedkoper. Niet het belangrijkste, maar misschien dus wel het proberen waard.

Verder lees ik weer stilletjes mee. Er komt veel mooie kleding voorbij, maar dat kan ik echt niet over mijn hart verkrijgen om te kopen. Hier komt veel van de rommelmarkt. Heeft mijn moeder iets om naar te zoeken en het scheelt veel geld. Als ze wat langer met haar kleding gaat doen kijken we wel weer verder. Dan is het ook minder te koop op de rommelmarkt, omdat het dan verder afgedragen wordt.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 12:20

Zwotsal hoorde ik vooral wel eens doorlekken en duur. Wel zacht. Ik heb normaal pampers maar nu kruidvat. Vind haar billen wel roder hiermee volgens mij

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 12:22

Friesam ik zou toch eens een maat 6 proberen, ik kijk niet meer naar het aantal kilos dat op het pak staat maar inderdaad naar doorlekken en of ze nog hoog genoeg zitten naar mijn zin.

Hier vorige week nog een winterjas met sjaal en muts voor ZL gekocht en voor DL kwam ik nog een leuk jurkje tegen.
Zal straks eens een foto maken.

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 12:23

heb nu 5+ besteld bij bol.com (in de winkels zag ik die niet)

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 12:27

Maat 6 van kruidvat is wel zelfs voor mijn zoontje wat groot en hij weegt 15.5 kg zeker en 90 cm. Zou ook 5+ proberen.

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 12:32

dromertje2 schreef:
Maat 6 van kruidvat is wel zelfs voor mijn zoontje wat groot en hij weegt 15.5 kg zeker en 90 cm. Zou ook 5+ proberen.

Dat is dus zeker geen optie.

kruidvat heeft geen 5+ dus pampers besteld.

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 12:35

Hopelijk helpt het.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 12:46

Ik heb heel onorthodox de avondfles weggelaten nadat zoontje elke ochtend nat en stinkend wakker werd. Vond het gewoon sneu voor hem. Bijna elk merk luier wel geprobeerd en verschillende maten, grotere rompers etc.
Nu krijgt hij bij het avondeten zijn laatste drinken en is de 150 ml van de avondfles verdeeld over de andere flessen van de dag. En het helpt wel, hij wordt niet meer nat wakker!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 12:56

Ik geloof dat Lidl maat 3 t/m 5 heeft :j

In de kleinste maatjes vond ik DA luiers erg fijn. Maar sinds hij in de Lidl luiers past zijn we daar op overgestapt en die bevallen echt helemaal prima. Af en toe nog wel eens een pakje Pampers of wat anders een keer ergens meegenomen om te vergelijken (toch wel leuk af en toe :P ) maar niks is beter en sommige dus wel slechter ;)

Ik was vast van plan om wasbaar te luieren toen kleine er nog niet was, maar het is mij nooit gelukt om er echt mee te beginnen, ik vind de wegwerp gewoon veel comfortabeler aanvoelen en er uitzien. En ik heb allerlei soorten wasbaar in huis gehaald maar het is ons ding gewoon niet.

Ben ontzettend veel op Marktplaats aan het zetten de afgelopen weken en die luiers gaan er zo ook op, weg met al die baby-zooi :P Ik hoor trouwens van veel mensen dat het loopt als een trein momenteel op Marktplaats en dat is hier ook zo :j

Alleen jammer dat het geld er net zo hard weer uit gaat als dat het binnenkomt, maargoed :P

Moet zeggen dat de pakjes met voetjes toch ook wel populair zijn, die ik er al op had gezet waren zo weg. Ben benieuwd of dat met de grotere maatjes ook zo gaat zijn. En met de normale kleertjes die er nog op moeten. Daar is natuurlijk wel extreem veel aanbod van...

Verkopen jullie nog een beetje? Of is iedereen vooral aan het kopen :D

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 13:36

Ben hier een beetje klaar met verkopen.biedingen die nergens op slaan op broeken van vingino van 50 euro 5 euro bieden.

Tommy hilfiger truien Z8 truien en dan 4 euro bieden. Ja dag. Ik geef het wel weg. :+

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 13:38

Ja biedingen zijn ook prut...ik zet niks op bieden. Zet er gewoon een nette prijs op en zet het bieden uit.

Maar dan nog krijg je er snuiters bij die een belachelijk bod doen... die bedankt ik gewoon vriendelijk en op naar de volgende :P

Het ruimt hier echt serieus lekker op *\o/*

Via Facebook verkoopgroepen echter loopt het voor geen meter...

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 13:40

Nou dat zou ik dan ook doen voor dat geld Simongek!
Ik kijk eerlijk gezegd niet op mp voor kleertjes en heb zelf ook nog niets uitgezocht om te verkopen of weg te geven. Eerst maar eens uitgebroed zijn :Y)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 13:43

Ik heb vooral de boxpakjes destijds heel veel op MP gekocht, waren in de winkel namelijk amper te vinden of alleen maar van die uitgekauwde sterretjes enzo :=

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 13:44

MizzMontana schreef:
Nou dat zou ik dan ook doen voor dat geld Simongek!
Ik kijk eerlijk gezegd niet op mp voor kleertjes en heb zelf ook nog niets uitgezocht om te verkopen of weg te geven. Eerst maar eens uitgebroed zijn :Y)

Koop zelf ook nooit wat op mp voor mijn kids maar voorheen verkocht ik de vigino broeken en merk truien nog wel redelijk. De rest gaf ik dan weg.

Nu zet ik dat er niet eens meer op.

Heb alleen een z8 borgvest en 2 winterjassen van baker bridge en nog wat gaastra bodywarmers er op staan.

Heb net toch de jassen en 1 gaastra bodywarmer verkocht :')