Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 10:05

Dat denk ik wel ja. Hebben niet zo gezegd van; hebben wij nou een relatie? Maar hij had Tinder al een paar week verwijderd, we zouden zondag afspreken maar ik was zaterdagavond rond 9u thuis dus ging hij gelijk in de auto om naar mij toe te komen. Dus ja ik denk dat het zonder veel woorden te zeggen, wel duidelijk is ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 10:22

Yonker schreef:
Een hond ruik je nou eenmaal altijd, dat hou je toch. :)

Is het nu officieel dan Danielle?

Eens, maar dit was wel heel extreem.. Ik bleef het ook ruiken, ook na 1,5 uur nog en dat vind ik toch niet normaal..

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 10:26

suikermeisje schreef:
Tja iedereen is daar anders in. Mijn ouders wonen in een oude boerderij. Ondertussen in een nieuwe gebouw en dus ook een stuk minder vochtig en minder geurtjes.. weleens om veroordeeld door mensen, daar ben ik niet lang bevriend mee geweest. Ook mensen die blijkbaar in de portemonne kunnen kijken. Even verbouwen kost toch weinig joh? Helaas gaat niet allemaal maar 'even'..

Je ruikt nu heerlijk lekker hoor ;)

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 10:32

Ik heb ook niets met honden. Niet dat ik er een hekel aan heb, maar het bezit van een hond zou toch een minnetje zijn voor een serieuze relatie. Mijn ouders hadden en hebben katten, die kan ik prima hebben.

Maar dat je aan de harde lucht van een hond went, staat als een paal boven water. Daar mogen wij paardenmensen helemaal niets over zeggen... Als mijn oude instructrice thuiskwam na een halve dag op de manege, rook ze zelf niets. Haar vriend wilde toch dat ze even geen douchen, want hij had "geen zin om de hele nacht naast een shet te liggen". :D

DanielleB

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 10:38

En waarom zou het een minnetje voor je zijn? Vanwege de geur of omdat je niet altijd zo een hele dag weg kunt zijn ofzo?

Ik vind het juist heerlijk om dan samen met mijn vriend en de honden te wandelen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 10:40

Een hond kan je behoorlijk aan huis binden, een weekendje weg is niet zomaar geregeld, afhankelijk van de omstandigheden natuurlijk. Ik zit ook niet zo op een hond te wachten, gewoon omdat je er best veel rekening mee moet houden.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 10:44

Daarom vraag ik ook, is het om de geur of omdat je niet zo even weg kunt ;)

Als ik met iemand afspreek geef ik het altijd gelijk aan dat ik honden heb inderdaad, niet iedereen is er van gediend en als ze dat niet zien zitten, even geode vrienden maar dan wordt het niks. Ik ga mijn honden absoluut niet weg doen :)

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 10:50

Ik zeg ook altijd dat het net is als een vrouw met kinderen :)) Je krijgt ze er gratis bij, dus dan moet je dat wel leuk vinden, ookal zijn ze van mij. :)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 11:06

Dat is niet fris en ook totaal niet nodig lijkt mij Relaxed. Ken zoveel mensen met honden maar dat ruik je echt niet zo. Ja misschien een beetje als ze naar binnen lopen na een dikke regenbui. :D

Ik zou daar ook op afknappen denk ik..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 11:08

Een husky ruik je niet. :)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 11:09

Een hond hoef je echt niet te ruiken hoor. Mijn ouders hebben een hond, en die ruik je absoluut niet. Kwestie van goed voeren. En dit is een enorm (lang)harig exemplaar wat echt niet wekelijks in bad gaat.

Een vies (niet te verwarren met oud) huis vind ik ook een afknapper. Alles hoeft heus niet brandschoon te zijn en natuurlijk wordt in een huis ook gewoon geleefd. Maar als het er stinkt, of als de wc niet schoon is... Brrrrrrr.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 11:12

Resistance schreef:

Scheelt, daar heb ik ook 1 van :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 11:13

DanielleB schreef:
Resistance schreef:

Scheelt, daar heb ik ook 1 van :')

Ik mocht willen dat ik er 1 had. Droom voor later. Momenteel moet ik het met twee katten doen. :')

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 11:16

Maar pfff wat een haar komt daar van af :7 :7
Elke dag borstelen etc... En 5 minuten later vliegen de plukken alweer in het rond :Y)
Een nicht van mijn moeder heeft een oude spinnenwiel, dus ik verzamel het haar voor haar :+

Katten heb ik zelf niet zo veel mee, niet mee opgegroeid ;) Maar als het 1 is die lekker aanhankelijk is, zou ik wel leuker vinden dan een kat die altijd weg is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 11:33

Berdien schreef:
Een hond hoef je echt niet te ruiken hoor. Mijn ouders hebben een hond, en die ruik je absoluut niet. Kwestie van goed voeren. En dit is een enorm (lang)harig exemplaar wat echt niet wekelijks in bad gaat.

Een vies (niet te verwarren met oud) huis vind ik ook een afknapper. Alles hoeft heus niet brandschoon te zijn en natuurlijk wordt in een huis ook gewoon geleefd. Maar als het er stinkt, of als de wc niet schoon is... Brrrrrrr.

Pcies dit.. Ik denk serieus dat ik bij hem niet eens naar de wc zou zijn gegaan, wil niet weten hoe dat eruit had gezien..

Alik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 11:47

De geuren van een oud huis zijn toch wel heel anders dan de geur van een hond. Ik ben ook wel van mening dat er geen nadrukkelijke hondelucht hoeft te hangen in een huis. Hoewel ik bepaald niet van de poetsbrigade ben vind ik zulke luchtjes ook niet heel erg feestelijk.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 11:55

Ik vind een oud huis vaak heerlijk ruiken. Als er maar goed gestookt wordt en de schimmels dood zijn.

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 12:09

Denk dat t gewoon geen fris huis was ondanks die hond
Mijn honden gaan hele dagen met me mee naar de paarden enzo
En t ruikt echt niet naar hond thuis .
Gewoon regelmatig stofzuigen en dweilen en vooral de hoekjes en onder de meubels niet vergeten te zuigen en te dweilen .
En de honden gaan met enige regelmaat in bad .
Lekker frisse zachte hondjes in huis

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 12:21

Ik zou ook afknappen op een vies of stinkend huis... mijn huis is gerust ook niet altijd blinkend schoon, maar vooral voor een 1e date zorg je toch dat het net even schoner is vind ik :o een hond zou ik dan wel weer een grote pluspunt vinden, ben gek op honden en wandelen! :D

Ik heb heeeeel veel moeten teruglezen, ga het proberen beter bij te houden :+ las iets over cadeautjes, mijn date van vorige week had bonbons meegenomen. ik voelde me eerlijk gezegd wat bezwaard, maar vond het daarentegen ook wel weer attent.

Ik heb 4 dates gehad met 1 dezelfde jongen, het klikte leuk maar er waren kleine dingetjes die ik niet helemaal begreep.... bij de 1e ontmoeting bijvoorbeeld niet voorstellen oid maar zo binnen wandelen, ik moest zelf vragen of ik iets mocht drinken toen ik bij hem was. Ik heb voor hem gekookt een keer, de keer erna zou hij voor mij koken. Dit was op een zaterdag, waarop hij zei dat ie standaard niet kookt op zaterdag en geen boodschappen had gedaan. Waarop ik maar voorstelde of ik dan iets mee moest nemen en dat vond ie goed. Ik vind dat vreemd, als je nieteens de moeite wilt doen om voor me te koken en mij iets laat meenemen terwijl ik bij hem uitgenodigd ben.... onze dates waren allemaal bij hem of mij thuis, en dan ging meteen de tv aan.. lag heerlijk hoor in zijn gespierde armen maar dat is niet wat ik zoek.. dus daar hebben we maar een eind aan gebreid :+

Daarnaast nu 2 dates gehad met de man van de bonbons. Het klikt leuk, zelfde interesses en leefstijl, hij is alleen kwa uiterlijk niet mijn type, en ik vraag me af of ik er echt op zou kunnen vallen.. wil het nog wel een kans geven in ieder geval dus zie hem vast snel weer, spreken elkaar dagelijks :o

Afgelopen zaterdag nog iemand "in het wild" ontmoet op een feestje... bizar mooie man :o ondanks dat het op de app heel goed klikt geloof ik niet dat dat wat wordt, wordt dood zenuwachtig van zo'n knappe man voor me :=

Ik heb nog een zootje leuke interessante matches staan maar eerst maar eens kijken waar dit op uitdraait.
In het begin swipte ik de hele mooie mannen niet naar rechts omdat ik dacht, daar maak ik toch geen kans op. Maar daar ben ik mee gestopt, zijn ze knap en interessant, dan hup naar rechts. En gek genoeg bijna altijd een match... goed voor het zelfvertrouwen O:)

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 12:24

Ik zou een hondengeur ook een afknapper vinden. Ik heb zelf een oudere hond die met periodes ook echt stinkt. En verhaart, dat vind ik nog erger. Maar ze zit dan bij ons ook nooit in huis, zou ook echt geen hond in huis willen. Ik ben laatst bij mensen geweest en daar rook je gewoon dat er een kat was, ook echt heel erg smerig.

Anne het is toch juist leuk als een knappe man op je valt? :D

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 12:48

Ik wordt daar doodonzeker van hahah :+

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 13:03

DanielleB schreef:
En waarom zou het een minnetje voor je zijn? Vanwege de geur of omdat je niet altijd zo een hele dag weg kunt zijn ofzo?

Beide, maar vooral het laatste. Die geur, daar wen je waarschijnlijk snel genoeg aan. Maar wat ook meespeelt: ik ben honden en hun gedrag niet gewend. Niet dat ik er bang voor ben, maar ze doen me niet zoveel. En ja, dat komt doordat ik er niet mee ben opgegroeid.

@anne_bento: Joh, ik zou juist superzelfverzekerd worden als er een leuk iemand op me viel!

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 13:07

Logisch hoor, dat heb ik met katten. Ben daar totaal niet mee op gegroeid dus zal ik niet zo snel een kat in huis nemen. Wel met honden/papegaaien/cavia's opgegroeid. Ik kan dan ook echt niet zonder een hond, vreselijk als ik dat getrippel niet op het laminaat hoor bijvoorbeeld.

Ik kan de taal van mijn honden supermakkelijk lezen, weet precies wat ze willen/moeten oid. Niet dat ze altijd hun zin krijgen hoor, ze zitten wel aardig onder de plak haha...

Alleen tijdens een vakantie is het wel fijn om 1/2 weken niet persee de honden uit te hoeven laten maar ach ik ben niet anders gewend.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 13:16

musiqolog schreef:
DanielleB schreef:

Beide, maar vooral het laatste. Die geur, daar wen je waarschijnlijk snel genoeg aan. Maar wat ook meespeelt: ik ben honden en hun gedrag niet gewend. Niet dat ik er bang voor ben, maar ze doen me niet zoveel. En ja, dat komt doordat ik er niet mee ben opgegroeid.

@anne_bento: Joh, ik zou juist superzelfverzekerd worden als er een leuk iemand op me viel!

Ja zodra ik een match heb is het zeker goed voor je zelfvertrouwen, zou alleen als de dood zijn dat bij een date diegene dan denkt, nee toch niet zo leuk :D lekker onzeker soms haha.. zoals die gozer van zaterdag, die was aardig dronken, dan ben ik al bang dat hij in nuchtere staat denkt laat maar :+ kom er snel genoeg achter want hij heeft zijn vest hier laten hangen dus hij zal binnenkort wel langskomen :o

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 13:20

Leuke punten worden hier aangehaald;

Huisdieren heb ik totaal geen moeite mee, wel als heel het huis ernaar stinkt/ruikt. Komt voor mij gewoon niet hygiënisch over. Terwijl bij mijn ex het hele huis een grote bende was en me dat nooit iets uitgemaakt heeft. Date van nu heeft echt een brandschoon huis, en daar word ik toch wel blij van moet ik zeggen.

Knappe mensen niet liken? No, daarvoor is de app toch? Krijg lang niet altijd een like terug, maar de likes die ik terugkrijg zijn wel echt een zelfvertrouwen boost, en als je dan ook nog eens op date gevraagd word door eentje en die blijft hangen is het helemaal een boost!