Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suikermeisje schreef:Tja iedereen is daar anders in. Mijn ouders wonen in een oude boerderij. Ondertussen in een nieuwe gebouw en dus ook een stuk minder vochtig en minder geurtjes.. weleens om veroordeeld door mensen, daar ben ik niet lang bevriend mee geweest. Ook mensen die blijkbaar in de portemonne kunnen kijken. Even verbouwen kost toch weinig joh? Helaas gaat niet allemaal maar 'even'..
Berdien schreef:Een hond hoef je echt niet te ruiken hoor. Mijn ouders hebben een hond, en die ruik je absoluut niet. Kwestie van goed voeren. En dit is een enorm (lang)harig exemplaar wat echt niet wekelijks in bad gaat.
Een vies (niet te verwarren met oud) huis vind ik ook een afknapper. Alles hoeft heus niet brandschoon te zijn en natuurlijk wordt in een huis ook gewoon geleefd. Maar als het er stinkt, of als de wc niet schoon is... Brrrrrrr.
DanielleB schreef:En waarom zou het een minnetje voor je zijn? Vanwege de geur of omdat je niet altijd zo een hele dag weg kunt zijn ofzo?
musiqolog schreef:DanielleB schreef:En waarom zou het een minnetje voor je zijn? Vanwege de geur of omdat je niet altijd zo een hele dag weg kunt zijn ofzo?
Beide, maar vooral het laatste. Die geur, daar wen je waarschijnlijk snel genoeg aan. Maar wat ook meespeelt: ik ben honden en hun gedrag niet gewend. Niet dat ik er bang voor ben, maar ze doen me niet zoveel. En ja, dat komt doordat ik er niet mee ben opgegroeid.
@anne_bento: Joh, ik zou juist superzelfverzekerd worden als er een leuk iemand op me viel!