Secret Santa Surprise 2016

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

M_D_H

Re: Secret Santa Surprise 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 08:54

Ik ben iemand die niet veel in dit topic zegt maar wel in dat andere topic (heb sterk het vermoeden dat dat bericht op mij slaat :') )
Beide topics gaan zo hard dat ik ze niet volledig kan volgen. Sorry daarvoor :o.

Maar ik vermoed dat er best veel over mij te vinden is, maar voor de zekerheid dan maar:
Ik heb een tinker, maatje cob/full.
ik werk in de uitvaartbranche, maar moet daar gedwongen weg.
Ik had 2 Afrikaanse witbuikegels, nu nog maar eentje.
ik heb een enorme schoenen verslaving... oke en ook een deken verslaving voor het paard... oke... hou het maar op een shopverslaving.
Ik kan niet sparen.
Ik hou van bordspelletjes, maar de kans dat je iets koopt wat ik al heb is euhm... heel groot :+
Ik hou van make-up al draag ik het niet zo vaak. Wel is het zo dat ik de wat duurdere make-up gebruik. Van de goedkopere (action) krijg ik vrij snel brandende ogen.
Nagellak hoeft niet, ik heb stapels met nagellak en vind het heel leuk alleen heb ik er gewoon weg niet het geduld voor :+.
Ik hou van lezen en doe dit veel, graag en snel :')
Er zijn maar weinig boeken die ik het weg gelegd (bloemen op zolder, wat een rot boek is dat).
Verder heb ik een hele lieve vriend en hebben we samenwoon plannen (al 4,5 jaar).
Zo, dat was het globaal wel weer...
Al was dit volgens mij ook gewoon te vinden op bokt zelf :')

JoviManoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 09:00

Oooh M_D_H goeie!! Ik hoef ook liever geen nagellak. Heb hiervan al n collectie :')

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 09:04

:') Geweldig hoe iedereen zich aangesproken voelt. Ook mooie les voor het dagelijkse leven, mensen hoeven het niet over je te hebben terwijl je dan zelf het gevoel hebt dat het alleen over jou kan gaan! :)*

Maar om Donna89 nog even blij te maken, kan misschien iedereen nog even reageren op haar opmerking O:):
Donna89 schreef:
Leuk dat er nog steeds word gereageerd op het 'blauw' in huis.
De juiste heeft alleen nog niet gereageerd..... of wel.... of niet... of wel.... :')

Mijn blauw is echt blauw. Beetje het Bokt.nl blauw in het logo zeg maar. Daarvan heb ik verschillende dingen in huis, vooral qua stof (handdoek, theedoek, pannenlappen, laptophoes). Bij de hardere dingen is het blauw dan weer zwart, zoals opscheplepels, potjes die in zicht staan, beide fluitketels. Hoewel het blauw van de Senseo dan wel weer blauw is, maar dat is sowieso een uitzondering want die is er alleen voor bezoek. Ik drink geen koffie namelijk :Y)

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 09:37

hahaha lalidan
zou wel humor zijn als er hier 166 berichten langs gaan komen met ieders kleur in huis
Maar ook jij bedankt voor je toevoeging :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 09:44

Ik heb mijn blauw al verteld 8-)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 09:52

Ik heb nog geen eigen huis :D
Dus de kleur hiervan kan ik nog niet doorgeven :+

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 09:59

Je hebt wel een kamer toch? :+

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 10:08

Lalidan schreef:
Je hebt wel een kamer toch? :+

Zonder muren :+

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 10:10

Wat zit er dan om heen? Lucht? Lucht is blauw (of grijs), dus dat werkt perfect :j.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 10:11

ow nog een leuke hint voor mij SS. of kleuren voor volwassen vind ik sinds kort ook erg leuk. alleen enige wat soms ontbreekt is de tijd om het te doen :P

kleuren in mijn huis. beige, maar ik ben gek op decoratie met vrolijke kleuren. Dus ik hoef geen beige/bruin.

kerst decoratie mag ook! aangezien me vriend er een hekel aan heb, wil ik dit jaar huis in de kerstsfeer gooien, om hem te pesten :P

En tja via mijn berichten kom je ook een hoop te weten over mij :P iets voor me dieren is altijd leuk.

edit: nader inzien wil ik toch niet leren breien
Laatst bijgewerkt door plutolover op 07-11-16 10:22, in het totaal 1 keer bewerkt

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 10:14

Lalidan schreef:
Wat zit er dan om heen? Lucht? Lucht is blauw (of grijs), dus dat werkt perfect :j.

Nou, in theorie heeft mijn kamer muren... Maar die zijn niet meer te zien :+
Daar staan allemaal dozen voor (vorig jaar begonnen met mijn spullen in dozen te stoppen omdat ik mijn kamer wilde verbouwen, helaas is daar een boel tussen gekomen en nu gaan wij op huizen jacht en heeft het dus geen zin meer om die dozen uit te pakken :+ ) En daarbij... de kleur die mijn kamer heeft komt straks niet voor in mijn huis :')

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 10:22

Duss MDH... jouw SS kan natuurlijk ook brutaal zijn en de kleur in de nieuwe huis alvast bepalen. hahaha

Ik zal ook nog even wat tips geven.
Mijn huis is zwart grijs wit en momenteel aangekleed met gele spullen Echter zodra de kerstboom staat gaat geel er uit en komt paars weer van zolder.
Na de kerst gaat ook paars er uit en gaan we op zoek naar een nieuwe kleur!
En die kleur is nog onbekend.

Ik heb wel een kat maar wil geen kattenspeelgoed of snoepjes. Kat is buiten en als hij binnen is slaapt ie. haha
Speelgoed voor de hond is wel welkom. Hij sloopt alles namelijk binnen afzienbare tijd. Maar liever ook geen snoepjes voor hond. Natuurlijk voedsel als in een fijn bot mag wel.

En voor mij; Ik ben gek op noten. japanse mix, en kaaszoutjes.
Maar vooral noten <3

En verder vind ik dus alles prima. Love presents <:) {:)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 10:23

Dat kan inderdaad ja :')

Maar ik zou zeggen,. kies iets neutraals :+ dan past het altijd overal... :))

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 10:24

Kartonkleur is mooi neutraal :j. Sorry, ik ben een beetje flauw vanochtend geloof ik :+

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 10:30

hahaha
neutraal is ook weer zo lekker algemeen. Kan je weer alle kanten mee op :P
Dus dan toch gewoon kleur bepalen *\o/*

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 10:40

Lalidan schreef:
Kartonkleur is mooi neutraal :j. Sorry, ik ben een beetje flauw vanochtend geloof ik :+

True :+
als zijn verhuisdozen wit met blauw :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 10:41

Wat zijn jullie snel! Zowel met de cadeautjes al klaar hebben als het doorpraten in dit topic haha. Ik heb geprobeerd hier bij te lezen :') Dus even voor als mijn secret santa wanhopig zit omdat ik niet alle vragen of onderwerpen afgelopen tig pagina's heb beantwoord, hier een inhaal-spree:
Mijn blauw is donkerblauw of marineblauw, diepblauw, etc. Geen turquoise of babyblauw. Mijn grote trots is mijn paard dus die heeft geen kledingmaat. Jullie grote kleine trotsen zijn echt om heerlijk blij van te worden <3

Voor wie nog vulling zoekt voor de verzenddoos moet maar even naar onze flat komen. Hier flikkeren sommige mensen hun folders door de hele hal heen +:)+ Gratis verpakkingsmateriaal voor jullie allemaal, feest! Ik ga zelf nog kijken of ik iets leuks kan verzinnen als opvulmateriaal voor het pakket voor mijn secret santa wat bij het wensenlijstje past, maar heb al een leuuuuuk idee }:)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 10:55

NikkiDeKerf schreef:
Wat zijn jullie snel! Zowel met de cadeautjes al klaar hebben als het doorpraten in dit topic haha. Ik heb geprobeerd hier bij te lezen :') Dus even voor als mijn secret santa wanhopig zit omdat ik niet alle vragen of onderwerpen afgelopen tig pagina's heb beantwoord, hier een inhaal-spree:
Mijn blauw is donkerblauw of marineblauw, diepblauw, etc. Geen turquoise of babyblauw. Mijn grote trots is mijn paard dus die heeft geen kledingmaat. Jullie grote kleine trotsen zijn echt om heerlijk blij van te worden <3

Voor wie nog vulling zoekt voor de verzenddoos moet maar even naar onze flat komen. Hier flikkeren sommige mensen hun folders door de hele hal heen +:)+ Gratis verpakkingsmateriaal voor jullie allemaal, feest! Ik ga zelf nog kijken of ik iets leuks kan verzinnen als opvulmateriaal voor het pakket voor mijn secret santa wat bij het wensenlijstje past, maar heb al een leuuuuuk idee }:)

Mocht ik nou jou lootje zijn...
Ben ik ook blij met een mooie foto van mijn paard, mijzelf en mijn vriend die jij ooit geschoten hebt :')
Is nog steeds mijn profielfoto op facebook :+

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 11:04

xZiva_ schreef:
Ook hier is het lootje angstvallig stil.. en ik heb al aardig wat hints gegeven, maar zelfs als ik iets heel anders krijg, vind ik het nog super leuk :D

Gewoon de gedachte dat iemand een pakketje samenstelt voor mij <3
mij hoor je niet klagen hoor!

Een nieuwe roze deken voor je shet :+ Of past die van vorig jaar nog?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 11:05

Hihi wat leuk om te horen! (Ben niet zo actief meer op Facebook) :D Haha jaaa als ik een reeds gefotografeerde heb als lootje ga ik dat zeker meenemen als cadeau-idee, leuk!

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 11:07

IMAY1990 schreef:
xZiva_ schreef:
Ook hier is het lootje angstvallig stil.. en ik heb al aardig wat hints gegeven, maar zelfs als ik iets heel anders krijg, vind ik het nog super leuk :D

Gewoon de gedachte dat iemand een pakketje samenstelt voor mij <3
mij hoor je niet klagen hoor!

Een nieuwe roze deken voor je shet :+ Of past die van vorig jaar nog?

die past hij nog steeds! :D
vorig jaar
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 11:27

xZiva_ schreef:
die past hij nog steeds! :D
vorig jaar
[ [url=m/ntMVTg.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/fDTT5m.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/xOplRD.jpg]Afbeelding[/url] ]

En het staat hem fantastisch, al zeg ik het zelf O:)

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 11:29

ah super cute!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 11:32

Mijn blauw is aquablauw! :))

Over dozen gesproken.. moet nog op jacht voor verhuisdozen, kan ik gelijk kijken of er een goed doosje te vinden is voor de SSS. :))

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 11:34

Mocht mijn SS nog tips zoeken, ik bedacht me gisteren in bad dat een bad kussen me wel heel fijn lijkt :)) En ik zag gisteren een verhaal dat legpuzzels zo ontspannend zijn. Ik heb dat al jaren niet gedaan, maar lijkt me best leuk om weer eens te doen :D
En als het totaal iets anders wordt, ook helemaal prima!!
Qua accessoires voor in huis heb ik; Rood, oranje en geel en zilveren fotolijstjes.

Ik ga morgen in Dublin op cadeau jacht!