Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joolien schreef:Wilawander schreef:Jeetje wat een bui hier alles staat blank en een paar hele heftige klappen en bliksems. Kwam ook snel opzetten.
Ja die bui was even kort maar krachtig. Kreeg vanuit Almelo ook al berichten dat het goed los ging.
magda_90 schreef:In Groningen was ik op tijd in de trein! Hele mooie lucht hier, helaas krijg ik ze vanuit de trein niet goed op de foto. Iig veel flitsen en tussen Groningen en Zuidhorn veel regen.
Lante schreef:Welke lighting map bekijken jullie? Is er ook een goeie app?
Joolien schreef:Ja van de buienradars moet je het vandaag absoluut niet hebben. Kun je beter de onweerdetectie in de gaten houden.
Wij rijden nu richting Gorinchem. We gaan de buien die vanavond komen daar of nog zuidelijker opwachten.
NatasjavE schreef:joeluna schreef:Volgens mijn donderglas komt er nog wat aan, het water is weer flink gestegenBen benieuwd want tot nu toe is er nog niks gevallen terwijl Buienradar het wel voorspeld had.
[ [url=m/Xupigy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waar staat dat donderglas??
MarjanB schreef:In Doetinchem ging het even flink tekeer, hagel en dikke regendruppels, wind en onweer en dat net op de tijd dat ik de auto in moest..Moest dus rennen![]()
Aan de ene kant hoop ik op slecht weer maar aan de andere kant.. er zijn hier nu zoveel mensen in de stad.