Dit zit bij ons in het midden naast die knop voor de alarmlichten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mizora schreef:miicchhellee schreef:Mijne gaat automatisch op slot, nog handiger dus
Totdat je deur dichtvalt met de autosleutels (en eventueel jong kind) er nog in. In mijn naaste omgeving nu al 3x gebeurt.
eilleen333 schreef:Kinderslot? Wat is dat? Evenals 'centrale deurvergrendeling'...
Heb een auto uit 1990, sommige mensen realiseren zich echt niet dat je dan handmatig alle deuren open of op slot moet doen.
Mizora schreef:miicchhellee schreef:Mijne gaat automatisch op slot, nog handiger dus
Totdat je deur dichtvalt met de autosleutels (en eventueel jong kind) er nog in. In mijn naaste omgeving nu al 3x gebeurt.
musiqolog schreef:eilleen333 schreef:Kinderslot? Wat is dat? Evenals 'centrale deurvergrendeling'...
Heb een auto uit 1990, sommige mensen realiseren zich echt niet dat je dan handmatig alle deuren open of op slot moet doen.
Auto's van rond 1990 hadden wel degelijk een kinderslot. Toen ik kleuter was - we schrijven de late jaren tachtig - hadden mijn ouders een Citroën BX met kinderslot, dat ze vaak genoeg voor mij gebruikt hebben. Dat werkte mechanisch en had niets met centrale vergrendeling te maken.
Kijk nog maar even in je achterportier, op de plaats waar het in gesloten toestand tegen de deur zit. Vermoedelijk zit daar wel een palletje dat je kunt verschuiven. Als je dat doet, is de deur niet meer van binnen uit open te maken en bij impulsieve ADHD-kleuters is dat wel zo fijn.
Sheran schreef:Na ongeveer 14 jaar intensief LotR-fandom
The Return of the King gaat waarschijnlijk niet alleen over Aragorn, maar ook over de Witch-king van Angmar...
Sokje_6 schreef:Bij mij viel pas laat het kwartje dat Galadriel de oma van Arwen is.