Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 16:23

DominiqueDG schreef:
Trouwe meelezer meldt zich!

Vriendin van mij heeft een 'probleempje' en ik weet het ook even niet zo goed. Jullie hulp gevraagd dus! Geen tindermatch, hoop dat dat geen probleem is!

Situatie: vriendin heeft een jongen leren kennen. Na paar maanden om elkaar heen draaien, ze zijn collega's, zijn ze vorige week uiteten geweest.
Ze hebben gezoend en een beetje aan apekooien gedaan, even jullie termen aanhoudend :D . Ze vinden elkaar erg leuk, maar vriendin heeft eigenlijk niet echt meer iets gehoord deze week van hem (zij heeft vakantie). Morgen ziet ze hem weer op het werk. Hij heeft echt gezegd haar heel leuk te vinden, maar maakt lange werkdagen en waardeert zijn 'eigen' leven ook wel en is niet zo happig op de app, zegt ze. Ze vraagt zich of hoe hem nu morgen te benaderen? Aan de ene kant zoekt ze er niets achter, hij is druk, maar aan de andere kant...wat is nou 30sec om even een leuk berichtje te sturen?

Nu vond ik het heel knap dat ze zich in heeft kunnen houden qua appen deze week en heb ik haar geadviseerd morgen gewoon normaal te doen en een beetje te peilen of er een vervolg date in zit. Ze heeft overigens 3 dagen na de date gevraagd of ze dit weekend weer af konden spreken, maar hij kan niet en komt ook niet met een andere datum..

Wat zouden jullie van deze situatie vinden (geen contact vanuit hem de afgelopen week)? Ik vind het namelijk maar een vreemd verhaal, klinkt als OF geen interesse OF een man met bindingsangst :=

Nu is hij komende week jarig en wilde ze hem een kaartje geven + single van Sam Hunt - take your time, om duidelijk te maken dat ze echt niet direct hand in hand op de bank wil zitten een heel leven lang met hem, maar hem verder wil leren kennen en hij echt niet bang hoeft te zijn dat de rest van zijn leven dan stopt. Die ervaring heeft hij met relatie gehad of zoiets.
Ik vind het nogal tricky en ben bang dat ze straks pijn krijgt, als er geen respons op komt. Aan de andere kant, ze heeft wel lef!

Ben benieuwd wat jullie, met een nog objectiever oog, denken van de manier waarop dit gaat?

Dat liedje, dat zou ik persoonlijk achterwege laten, vooral gezien het feit ze collega's zijn.
Stel dat hij het toch niet ziet zitten met haar maakt dat alleen maar mega ongemakkelijk.
Verder zou ik als ik haar was hem even met rust laten en afwachten of hij zelf met een vervolgdate op de proppen komt. Of wellicht kan ze hem op het werk vragen van goh, zin om nog een keer koffie te drinken dit weekend?

DominiqueDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 18:00

Vionaa schreef:
Lastig.. ik denk dat als hij écht interesse heeft wel met een andere datum was gekomen. Of zie ik dat verkeerd?

Ik denk niet dat ik hem die cd + kaartje zou geven, maar dat is natuurlijk ook persoonlijk. Ik zou gewoon op het werk peilen hoe hij er verder in staat (net zoals jij zegt).

Ik zat in een soort van gelijke situatie, bleek die jongen al 2 jaar een relatie te hebben |o
.

Dat is echt zuur! Als ik alles zo aanhoor, vetrouw ik zijn verhaal ook niet helemaal, maar mijn vriendin is mega in love...
Ik vrees het ergste. Zal de adviezen met haar delen!

DominiqueDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 18:01

Kenyada schreef:
DominiqueDG schreef:
Trouwe meelezer meldt zich!

Vriendin van mij heeft een 'probleempje' en ik weet het ook even niet zo goed. Jullie hulp gevraagd dus! Geen tindermatch, hoop dat dat geen probleem is!

Situatie: vriendin heeft een jongen leren kennen. Na paar maanden om elkaar heen draaien, ze zijn collega's, zijn ze vorige week uiteten geweest.
Ze hebben gezoend en een beetje aan apekooien gedaan, even jullie termen aanhoudend :D . Ze vinden elkaar erg leuk, maar vriendin heeft eigenlijk niet echt meer iets gehoord deze week van hem (zij heeft vakantie). Morgen ziet ze hem weer op het werk. Hij heeft echt gezegd haar heel leuk te vinden, maar maakt lange werkdagen en waardeert zijn 'eigen' leven ook wel en is niet zo happig op de app, zegt ze. Ze vraagt zich of hoe hem nu morgen te benaderen? Aan de ene kant zoekt ze er niets achter, hij is druk, maar aan de andere kant...wat is nou 30sec om even een leuk berichtje te sturen?

Nu vond ik het heel knap dat ze zich in heeft kunnen houden qua appen deze week en heb ik haar geadviseerd morgen gewoon normaal te doen en een beetje te peilen of er een vervolg date in zit. Ze heeft overigens 3 dagen na de date gevraagd of ze dit weekend weer af konden spreken, maar hij kan niet en komt ook niet met een andere datum..

Wat zouden jullie van deze situatie vinden (geen contact vanuit hem de afgelopen week)? Ik vind het namelijk maar een vreemd verhaal, klinkt als OF geen interesse OF een man met bindingsangst :=

Nu is hij komende week jarig en wilde ze hem een kaartje geven + single van Sam Hunt - take your time, om duidelijk te maken dat ze echt niet direct hand in hand op de bank wil zitten een heel leven lang met hem, maar hem verder wil leren kennen en hij echt niet bang hoeft te zijn dat de rest van zijn leven dan stopt. Die ervaring heeft hij met relatie gehad of zoiets.
Ik vind het nogal tricky en ben bang dat ze straks pijn krijgt, als er geen respons op komt. Aan de andere kant, ze heeft wel lef!

Ben benieuwd wat jullie, met een nog objectiever oog, denken van de manier waarop dit gaat?

Dat liedje, dat zou ik persoonlijk achterwege laten, vooral gezien het feit ze collega's zijn.
Stel dat hij het toch niet ziet zitten met haar maakt dat alleen maar mega ongemakkelijk.
Verder zou ik als ik haar was hem even met rust laten en afwachten of hij zelf met een vervolgdate op de proppen komt. Of wellicht kan ze hem op het werk vragen van goh, zin om nog een keer koffie te drinken dit weekend?

Ben het helemaal met je eens! Vandaag zei ze hem een beetje genegeerd te hebben en hij leek iets meer interesse te tonen, misschien wil hij gewoon jagen ;-)

LoesvL

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 21:46

Inderdaad laat de man maar zijn best doen, als je zelf een beetje Afstand neem en de man merkt het en toont meer interesse in je is het goed. Onderneemt de man ook geen stappen dan heeft die kennelijk niet genoeg interesse, zo denk ik.
Morgen tinder date ben eens benieuwd, via de telefoon klinkt het allemaal heel leuk natuurlijk,

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 22:21

Hallo, trouwe meelezer meld zich :D
Ben ook sinds een poosje aan het tinderen. Al wel wat leuke matches, nog geen date gehad, lijkt me doodeng ofzo :') haha. Ben sinds november ongeveer vrijgezel, na een relatie van 8 jaar. En heb eigenlijk nog nooit gedate. Vorige eigenlijk allemaal in de kroeg etc tegen gekomen.. en toen ging het vervolg allemaal vanzelf.
Ben 27 en heb een dochtertje van 6 :)

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 22:27

Ik vond het daten heerlijk!
waarom eng? date verstandig en bel eerst even voor je gaat daten. Dan merk je vanzelf of het klikt/die persoon leuk genoeg is om mee af te gaan spreken

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 22:37

Ja geen idee.. het onbekende ofzo denk ik :')
Een vriendin zei al dat ik daar even door heen moet haha.

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 22:41

Afbeelding

Heb hier nu een match mee.vind die omschrijving toch best geniaal :')

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 22:44

Oh man, ik denk ik ga toch ook weer even een kijkje nemen: ''In de lente heb ik ook altijd vlinders in me onderbuik en een dikke rups''

|(
Laat maar weer.

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 22:47

Als ik je vriendin was Domenique, zou ik zeker dat kaartje en cd single niet geven..denk dat de meeste mannen het daar juist benauwd van krijgen. Snap de gedachte wel maar dat is meer een vrouwendingetje denk ik. En idd als het je collega is moet je er zeker voorzichtig mee omgaan.

Niet niks Ultimoo weer daten na 8 jaar relatie, dat je het spannend vindt is logisch want dat is het ook haha. Maar het went..haha gek maar het is echt zo. Gewoon een keer proberen, ook al is het misschien niks.

DominiqueDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 22:48

Air schreef:
Oh man, ik denk ik ga toch ook weer even een kijkje nemen: ''In de lente heb ik ook altijd vlinders in me onderbuik en een dikke rups''

|(
Laat maar weer.

*spuugt appelgebak met slagroom weer uit*

Zou nooit met iemand daten met zo'n slogan, maar moet er wel vreselijk om lachen :')

DominiqueDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 22:50

Lougino schreef:
Als ik je vriendin was Domenique, zou ik zeker dat kaartje en cd single niet geven..denk dat de meeste mannen het daar juist benauwd van krijgen. Snap de gedachte wel maar dat is meer een vrouwendingetje denk ik. En idd als het je collega is moet je er zeker voorzichtig mee omgaan. .

Ik denk dat je gelijk hebt! Maar die liefde maakt blind he... Ik hoop dat ze zich in kan houden, denk dat ze een eventuele mogelijkheid verpest op deze manier.

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 23:01

Oh my die rups :')

Heb nu ook een grappig gesprek met iemand. Heb in m'n omschrijving o.a. staan dat ik als sport paardrijden heb. Begon hij z'n gesprek met: hey! Welke paardensport doe je? Springen, rennen of dansen(totale leek, sorry)

Best schattig :')

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 23:06

Springen, dansen of rennen _O-
We weten gelukkig wel wat hij bedoelt!

Mijn matches zijn saai. Daarnaast woon ik nog eens zo 'afgelegen' dat ik in no time uitgeswiped geraak :')

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 23:12

Ook Groningen Ultimoo, dus pas op :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 23:34

Oh Air, ik dacht even dat jíj dat zei Air :') :') Maar dat is dus een Tinderslogan _O-

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 23:35

DominiqueDG schreef:

Echt een vrouwenactie dit... :+ Heel bedachtzaam, maar zij denkt er waarschijnlijk anders over dan hij. Ik zou het creepy vinden als ik dit na een eerste date zou krijgen. Een ander zal het wellicht waarderen.

Wat betreft het omgaan met elkaar: Als hij zo weinig aandacht aan haar besteed & geen date voorstelt zou ik hem gewoon als collega benaderen. Als hij haar niet als date behandelt, waarom zou zij dat dan wel doen?

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 23:36

ofcourse dat ik nu een banner krijg van vijftig plus dating >;) >;) >;) >;) >;) _O- _O- _O- _O-

zo oud ben ik nog lange na niet eens O:) O:) :)) :)) :)) _O- _O- _O-

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 23:37

Berdien schreef:
Oh Air, ik dacht even dat jíj dat zei Air :') :') Maar dat is dus een Tinderslogan _O-

_O-
Geen rups te bekennen down under :')
En me #)

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 00:30

Wat voor "zoekgebied" heb jij air? :Y)

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 01:01

Ik heb mijn rups net vrijgelaten :')
Hele voorjaar dezelfde rups kan nooit goed zijn!

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 02:05

Pff hier even een baalmomentje.. Politietinderman is helemaal uit de picture, na ook nog een flinke discussie. Blijkt dat hij tegen me heeft gelogen over dat hij deze week drie keer een date had met een ander meisje. Als hij het gewoon eerlijk had verteld had ik er veel meer begrip voor gehad. Ach, gelukkig is hij niet de enige man op de wereld.. :D

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 02:47

Heeeey! Daar hebben we de dikke rups :')
Afbeelding

Oh irritant is dat Ketly! Echt zo'n mannen kwaal idd. Ipv duidelijk zijn er heel onnozel om heen draaien.
On to the next one idd! :Y)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 09:01

"In me onderbuik" -O-

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 09:01

Vooral de "me"