DominiqueDG schreef:Trouwe meelezer meldt zich!
Vriendin van mij heeft een 'probleempje' en ik weet het ook even niet zo goed. Jullie hulp gevraagd dus! Geen tindermatch, hoop dat dat geen probleem is!
Situatie: vriendin heeft een jongen leren kennen. Na paar maanden om elkaar heen draaien, ze zijn collega's, zijn ze vorige week uiteten geweest.
Ze hebben gezoend en een beetje aan apekooien gedaan, even jullie termen aanhoudend. Ze vinden elkaar erg leuk, maar vriendin heeft eigenlijk niet echt meer iets gehoord deze week van hem (zij heeft vakantie). Morgen ziet ze hem weer op het werk. Hij heeft echt gezegd haar heel leuk te vinden, maar maakt lange werkdagen en waardeert zijn 'eigen' leven ook wel en is niet zo happig op de app, zegt ze. Ze vraagt zich of hoe hem nu morgen te benaderen? Aan de ene kant zoekt ze er niets achter, hij is druk, maar aan de andere kant...wat is nou 30sec om even een leuk berichtje te sturen?
Nu vond ik het heel knap dat ze zich in heeft kunnen houden qua appen deze week en heb ik haar geadviseerd morgen gewoon normaal te doen en een beetje te peilen of er een vervolg date in zit. Ze heeft overigens 3 dagen na de date gevraagd of ze dit weekend weer af konden spreken, maar hij kan niet en komt ook niet met een andere datum..
Wat zouden jullie van deze situatie vinden (geen contact vanuit hem de afgelopen week)? Ik vind het namelijk maar een vreemd verhaal, klinkt als OF geen interesse OF een man met bindingsangst![]()
Nu is hij komende week jarig en wilde ze hem een kaartje geven + single van Sam Hunt - take your time, om duidelijk te maken dat ze echt niet direct hand in hand op de bank wil zitten een heel leven lang met hem, maar hem verder wil leren kennen en hij echt niet bang hoeft te zijn dat de rest van zijn leven dan stopt. Die ervaring heeft hij met relatie gehad of zoiets.
Ik vind het nogal tricky en ben bang dat ze straks pijn krijgt, als er geen respons op komt. Aan de andere kant, ze heeft wel lef!
Ben benieuwd wat jullie, met een nog objectiever oog, denken van de manier waarop dit gaat?
Dat liedje, dat zou ik persoonlijk achterwege laten, vooral gezien het feit ze collega's zijn.
Stel dat hij het toch niet ziet zitten met haar maakt dat alleen maar mega ongemakkelijk.
Verder zou ik als ik haar was hem even met rust laten en afwachten of hij zelf met een vervolgdate op de proppen komt. Of wellicht kan ze hem op het werk vragen van goh, zin om nog een keer koffie te drinken dit weekend?