Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Willl65 schreef:Nu wordt je geacht binnen drie minuten over te stappen in den haag loi ipv Leiden maar nog niet ene keer gelukt omdat de trein gewoon te laat binnen komt rijden.
)
, maar ik baal er zo ontzettend van dat ze een relatief goede dienstregeling op een vrij druk stuk zo erg omgooien dat het voor meerdere aansluitingen flik slechter wordt :p.

Ik kan ook een trein later nemen, waardoor het me nu in totaal bijna een uur aan reistijd scheelt!
Willl65 schreef:Shadow helaas is er op mijn traject steeds weer wat aan de hand. gisteren moest ik vanuit leiden opgehaald worden ivm geen treinverkeer.
Het is gewoon slopend . Maar je hebt gelijk.... Dit is vandaag en gisteren hihi ik word gewoon te oud denk ik
De trein van Leiden-Alphen-Utrecht zijn veeeeeel te kort nu. Na maandag 2x geknuffeld te hebben met reizigers en gister een keer ben ik er wel weer klaar mee!
Complete haltes zijn dus verdwenen. Halte oude Ebbingestraat wordt niet meer bediend, de hele verlengde straat niet meer. Andere lijn 171 rijdt er ook niet meer langs. Nee, daar stapten ook nooit mensen uit ofzo.