Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 23:02

Ik krijg mijn 2 persoonsdekbed er in no time in, sneller dan wanneer ik hem binnenstebuiten keer. Dat is allene sneller met meerdere dekbedden aan elkaar. :')

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 23:03

Ladybird schreef:
Ben ik dan de enige die de dekbedhoes binnestebuiten keer, daarna mn handen in de punten doe, de punten van het dekbed pak en vervolgens de hoes omkeer over het dekbed, beetje schudden en klaar

Nou dat doe ik ook. Maar dan zit mijn dekbed aan de andere kant gedraaid :')

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 23:17

Confession: ik erger me soms wild aan een van mijn liefste vriendinnen. Vooral omdat ze een eeenorme plaat voor haar kop kan hebben en omdat ze vaak commentaar heeft op anderen maar het zelf precies hetzelfde of soms nog erger aanpakt.

JudithGigi

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 23:39

Er zat net een zilvervisje op mijn bed en ik heb beide matrassen, alle kussens en dekens overhoop gehaald.

Heb hem niet eens dood kunnen maken dus nu leef ik in angst :')

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 23:43

Ik wind me op als ik iets vertel wat ik vanuit mijn opleiding heb geleerd bepaalde bokkers (bokkers met meer bekendheid dan ik) zeggen dat ik uit mijn nek banketstaaf.
Dat iets onbekend is onder leken betekent niet dat het onzin is.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 23:45

Confession: Ik flirt de laatste tijd opeens vaak met bezette mannen :+ Geen idee hoe ik die ineens aan trek, want veel heb ik er natuurlijk niet aan. Meh.

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 04:49

Ladybird schreef:
Ben ik dan de enige die de dekbedhoes binnestebuiten keer, daarna mn handen in de punten doe, de punten van het dekbed pak en vervolgens de hoes omkeer over het dekbed, beetje schudden en klaar

In mijn wereld wel... :+ Je gaat met je handen in de binnenkant opzoek naar de punten, stroopt het geheel op, pakt de twee punten van het dekbed totdat je de in de punten van het overtrek zit, haalt je handen eruit, pakt de punten aan de 'buiten'kant en schudt het dekbed erin/overtrek over het dekbed. :)) Maar waarschijnlijk klinkt mijn manier weer heel ingewikkeld voor jou... :D Elastiekjes om de punten knopen, is ook zo wat. Koop een paar veiligheidsspelden, gaat een stuk sneller! :P

Mijn confession is dat ik nu al bijna een uur wakker lig en gewoon niet meer in slaap kan komen, terwijl ik best moe ben en over een paar uur gewoon weer op moet staan om te gaan werken :\

AngeliqueB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 07:49

Volgens bovenstaande methode doen wij het ook! Zelfs mijn kinderen van 8, 10 en 12 doen het zo, al zeker 2 jaar. Daarvoor deden ze alleen het bed afhalen.
Een goed lesje in samenwerking, want als je amper 120 cm lang bent lukt het niet alleen!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 07:58

Ik doe ook de binnenstebuiten-methode met mijn dekbedhoes. :j

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 08:01

Saved my life :D ben een slechte 'vrouw', huishoudelijke taken zijn niet mijn ding :')

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 08:18

Voor wie geen bed op kan maken; ga eens een paar maandjes in de housekeeping werken. Gegarandeerd dat je binnen no time een bed super strak kan opmaken. :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 08:26

Mijn schoonfamilie is vroeger bevriend geraakt met een stel. Nu jaren later is eigenlijk iedereen het stel zat alleen niemand durft het te zeggen. Ze dringen zich nogal op in de familie, zetten foto's van hun kinderen en kleinkinderen neer bij de opa en oma van mijn vriend (en dan voor de foto's van de daadwerkelijke kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen). Ze willen dus eigenlijk familie zijn.

Nu heeft de dochter van het stel vroeger paard gereden en toen ik in de familie kwam waarschuwde mijn vriend mij hier al voor. De eerste paar maanden ben ik belaagd door moeder en dochter omdat dochter met mij mee MOEST naar het paard (ik kreeg eigenlijk geen keuze) na een paar maanden was ik het zat en de keer daarop dat ik ze zag (we zien ze gelukkig niet zo vaak, ze belaagde mij meer via telefoon en mail) heb ik tegen de moeder gezegd (toen ze weer over het paard begon) dat ik niet aan paarden deed, dat ik er bang voor was en dat de vorige vriendin van mijn vriend een paardenmeisje was :').
Het heeft echt zeker 1,5 jaar geduurd voor ze er achter kwam dat het niet waar was :).

(Helaas vroeg oma aan mij Hoe het met het paard was, en toen die vrouw/moeder haar verbeterde en zei dat het de ex van mijn vriend was die paard reed vertelde de oma van mijn vriend haar in niet mis te verstane woorden dat mijn vriend helemaal geen ander meisje heeft gehad, en dat ik het was en ik het ook altijd zou blijven... met paard :+).
Ben maar snel weg gelopen, want de sfeer werd er niet gezelliger op :').

(Iedereen van mijn schoonfamilie heeft er hard om gelachen)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 08:33

Kan je niet zeggen dat je paard een zwarte hengst is die elke ochtend een meisje als ontbijt eet. :+

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 08:43

Britta31 schreef:
Kan je niet zeggen dat je paard een zwarte hengst is die elke ochtend een meisje als ontbijt eet. :+

Dat interesseert haar niet...
Een harige trol, dan zou ze onder de indruk komen :')
Het erge is dat de dochter gewoon al in de 30 is... en de moeder al met pensioen... en ze snappen gewoon niet hoe het komt dat als ze op een verjaardag aan komen, mijn hele schoonfamilie spontaan op staat en hele belangrijke dingen gaat doen :+.
Ze hebben niet door dat ze ongewenst zijn, al is het ze natuurlijk nooit direct gezegd aangezien mijn schoonfamilie daar dan weer te beleefd voor is :o

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 08:44

Ik heb het zelfde probleem M_D_H

Maar dan met de bakker.

Ik ging op zaterdag ochtend altijd brood halen in m'n rijkleren. Totdat hij steeds meer begon te vragen en het hem leuk leek als ik zijn dochter van 11 een dagje mee naar stal nam. Ze kan heel goed rijden.
Ik ken de hele bakker niet behalve van op zaterdag brood halen.
Sinds dien eten we supermarktbrood (om de bakker te mijden) erg he

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 09:08

Heel herkenbaar dus :').

Maar supermarktbrood kan ook lekker zijn :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 09:11

_O- Ik zou dat dus gewoon zeggen he. Niet de hele wereld hoeft me aardig te vinden.

Ik heb net pasta gebruikt ipv boter en hier hagelslag overheen gedaan... Voor herhaling vatbaar. :o

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 09:13

Captain schreef:
_O- Ik zou dat dus gewoon zeggen he. Niet de hele wereld hoeft me aardig te vinden.

Ik heb net pasta gebruikt ipv boter en hier hagelslag overheen gedaan... Voor herhaling vatbaar. :o

Ik hoop dat dat pasta verhaal sarcastisch is _O-

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 09:14

chocopasta met hagelslag is idd lekker :o

Captain

Sarcastisch lekker ja! :9

Neverland

Oh ik dacht tandpasta 8)7

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 09:20

Ga nu naar de manege voor les.Maar mijn rijbroek is maar half droog.Ik heb er maar 1. -O- Ach ,qdroogt wel aan het lijf.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 09:22

Tandpasta? _O- _O- _O-

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 09:38

Ik kan niet met geld omgaan. Echt super frustrerend

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 09:39

Captain schreef:
Tandpasta? _O- _O- _O-