In Nijmegen is het nu helemaal bewolkt en begint het aardig te waaien Ik hoop alleen dat het hooi al in het plastic zit voor het geval er toch wat komt
Lindor92
Geplaatst: 02-07-15 17:18
Animal schreef:
Oeh!! Laat maar komen! Ik kan nog wel wat verkoeling gebruiken Heb je foto's LiiNd_Y?
Zie ik op buienradar haha
Duality
Geplaatst: 02-07-15 17:22
Geweldig mooi om die wolken zo te zien veranderen! Hij kruipt toch langzaam t land op hier! Ben benieuwd wat er uit gaat komen en of hij verder ontwikkeld!
Wind is wel wat gaan liggen en het wordt wat benauwdee buiten
Uh, correctie. Inmiddels is het hier al dicht gezakt met wolken en waait het flink. Alles alvast naar binnen aan het brengen en kom dan maar op met die regen en onweer.
NathalietjeB
Geplaatst: 02-07-15 17:32
Joolien schreef:
Hier gewoon gesmolten asfalt
T is toch erg spannend hier
Serieus Gesmolten asfalt wow
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 02-07-15 17:33, in het totaal 1 keer bewerkt
linoleum
Geplaatst: 02-07-15 17:33
Temperatuur in Drenthe zakt hard omlaag. Om 17.00 gaf thermometer nog 38.7 aan. Nu is het nog 33.7.
En hier hadden we ook al last van gesmolten asfalt ja!
Anoniem
Geplaatst: 02-07-15 17:34
Foto staat op m'n fb Kakt hier nu even in maar vind dat nowcasten toch veel te leuk. Plus er staat file waardoor il niet naar huis kan Oh wacht zei ik inkakken? Dat valt nog wel mee zo te zien.
In [plaats] is het nu helemaal bewolkt en begint het aardig te waaien Ik hoop alleen dat het hooi al in het plastic zit voor het geval er toch wat komt
Woooh! Thanks dat je het zegt! Heeeeerlijk!
De wind is op mijn kamer zelfs een verkoeling haha.
Duality
Geplaatst: 02-07-15 17:39
De wind trekt ineens weer heel erg aan, is gewoon een koude wind! Heerlijk, en als ik goed in de verte kijk kan ik volgens mij de regen al zien van die hele gordijnen hangen er onder de wolken in de verte!
Drachten speaking... De wind helt aardig aan en de lucht betrekt nogal. In de verte (voor zo ver ik dat kan zien) is er een opbouw van één en ander :-D