Nachtbrakers meld u!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Silkwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 01:16

Murthul schreef:
Troost je; ik ben altijd nog wakker rond deze tijd :=
En anders bestaan er gelukkig tijdzone's heb me best een tijd vermaakt met van die app's waarmee je met random mensen van over de hele wereld kunt praten. Er is altijd wel iemand wakker!

Oh dat klinkt leuk, moet ik ook eens proberen!
Laatst bijgewerkt door Silkwood op 25-06-22 00:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 01:21

Ik slaap heel slecht, maak zelf niet (genoeg) melatonine aan en bijslikken heeft geen zin aangezien mijn darmen melatonine gewoon weigeren op te nemen :=
Zou eventueel wel sterkere slaappillen kunnen nemen, maar ik stop al genoeg troep in mn lijf en aangezien ik overdag toch niets "moet" vind ik t een beetje overbodig.

Als ik echt wil slapen is er maar 1 oplossing; eerst een dagje weg en vervolgens in de auto, zodra we op de snelweg zijn slaap ik, vaak zelfs daarvoor al := maar dat werkt ook weer niet als ik niet goed moe ben van tevoren.

Silkwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 01:24

Murthul schreef:
Ik slaap heel slecht, maak zelf niet (genoeg) melatonine aan en bijslikken heeft geen zin aangezien mijn darmen melatonine gewoon weigeren op te nemen :=
Zou eventueel wel sterkere slaappillen kunnen nemen, maar ik stop al genoeg troep in mn lijf en aangezien ik overdag toch niets "moet" vind ik t een beetje overbodig.

Als ik echt wil slapen is er maar 1 oplossing; eerst een dagje weg en vervolgens in de auto, zodra we op de snelweg zijn slaap ik, vaak zelfs daarvoor al := maar dat werkt ook weer niet als ik niet goed moe ben van tevoren.

:(:)
Laatst bijgewerkt door Silkwood op 25-06-22 00:10, in het totaal 1 keer bewerkt

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 01:25

Mijn slaapritme is gewoon bagger in de vakantie. Overdag niks tot vrijweinig doen en savonds gewoon wakker blijven omdat je klaar wakker bent

Silkwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 01:27

.
Laatst bijgewerkt door Silkwood op 25-06-22 00:10, in het totaal 1 keer bewerkt

claudiadvx

Re: Nachtbrakers meld u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 01:29

Dan trekt het bij denk ik! Scheelt dat ik alleen savonds werk (horeca) en dat ik geen wekker heb :+ ben echt geen ochtendmens. Liefst ging ik snachts leven en overdag slapen

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 01:30

wat naar myrthe, hier is m'n ritme ook weer bagger hoor, ging eerst weer goed maar dat was ook maar voor 3 dagen :=

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 01:31

Ik slaap meestal van n uur of 5 tot n uur of 11/12 dus dat is 6 a 7 uur, zou genoeg moeten zijn, ware het niet dat ik extra slaap nodig heb eigenlijk. Ik functioneer t beste op rond de 10 uur slaap per nacht, maar dat kan ik dus wel vergeten. Ik slaap in t weekeind meestal wel beter, als mn vriend op de bank zit te wachten tot ik wakker word is t regelmatig pas rond 13/14 u, zit hij maar te wachten tot ik wakker word, want mij wakker maken moet je helemaal niet doen, ik verander in een serieus monster :+

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 01:32

Strijkijzers zijn ook ondingen! Ook ik heb wel eens tapijt laten smelten en er komen naar mijn idee altijd meer kreukels in kleding dan dat er verdwijnen :')

Koop eigenlijk alleen nog maar kleding die niet gestreken hoeft te worden :P

Ik heb nog geen tattoos, maar heb plannen genoeg... lef en vooral geld te weinig haha.
Wil een sternum/underboob, grote op m'n heup/bovenbeen, kleintje binnenkant pols... rug is ook nog wachtende :+

Oh en diegene die waarschuwde voor teveel doen met pijnstillers op: lief dat je waarschuwt :)
Ben me er van bewust dat het bij mij sowieso vaak alles of niets is (zo ook met dat slapen van vannacht >;) )

Maarja, ga zonder pijnstillers ook over alle grenzen... is ook zo stom om jong te zijn en een lijf als een bejaarde te hebben! Hoop dat ze binnenkort (over 2 weken start een nieuwe ronde ziekenhuis) misschien een naam hebben voor wat er met me is. Al is een naam nog geen genezing of kans daarop... achja, voorlopig érg blij met wat opiaten :=

claudiadvx: gewoon ergens vaste nachtdienst worden! Verdient nog beter ook dan overdag werken :P

Silkwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 01:33

claudiadvx schreef:
Dan trekt het bij denk ik! Scheelt dat ik alleen savonds werk (horeca) en dat ik geen wekker heb :+ ben echt geen ochtendmens. Liefst ging ik snachts leven en overdag slapen

Ik ben ook echt een avondmens, ik ben wel een super moe en in de avond rond 11 uur kan ik wel een marathon rennen haha!
Laatst bijgewerkt door Silkwood op 22-07-15 01:36, in het totaal 2 keer bewerkt

Silkwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 01:34

Murthul schreef:
Ik slaap meestal van n uur of 5 tot n uur of 11/12 dus dat is 6 a 7 uur, zou genoeg moeten zijn, ware het niet dat ik extra slaap nodig heb eigenlijk. Ik functioneer t beste op rond de 10 uur slaap per nacht, maar dat kan ik dus wel vergeten. Ik slaap in t weekeind meestal wel beter, als mn vriend op de bank zit te wachten tot ik wakker word is t regelmatig pas rond 13/14 u, zit hij maar te wachten tot ik wakker word, want mij wakker maken moet je helemaal niet doen, ik verander in een serieus monster :+

Oeh dat is wel een heel erg poedersuiker ritme zeg! :(:)

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 01:36

oehh tattoo's <3, ik wil dr ook weer een bij ik denk met mn verjaardag ofzo.

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 01:37

Zon slaapritme lijkt me echt zwaart k*t zeg! Heb vanmiddag ook op hoop van zegen mijn nieuwe jurk gestreken. Ik goddank goed gegaan :)
Tatoos wil ik ook erg graag!
Wil een kleintje in mijn nek (hoefijzer denk ik) en graag een infinity teken maar waar ben ik nog niet over uit. Wou hem eerst op buik/heup maar heb wel een kinderwens. Nu zit ik te denken aan zijkant voet maar dat is erg gevoelig daar. Lastig!!

Herken baar hoor over de grenzen heen gaan haha. Al ben ik daar nu wel een beetje vanaf gestapt

Zijn er wel leuke nachtdienst baantjes dan?

Silkwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 01:38

Wat leuk een tattoo!
Laatst bijgewerkt door Silkwood op 25-06-22 00:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 01:45

Dit is mijn tattoo. :D

Afbeelding

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 01:47

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 01:49

Ziet er pest pijnlijk uit

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 01:51

Dat is ie ook wel. Nu kan ik best veel hebben maar brandwonden? Nehh sla ik liever over. Kneuzing kan ik prima mee doorleven!

Mooie tattoo!

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 01:55

gabixcoen: ik vind helemaal onder vaak mooier dan een paar onsamenhangende 'plaatjes', hoewel ik zelf ook geen sleeve oid zou willen. Wel iets dat bij de vormen van mijn lichaam past en ik vind zulke realistische tats minder. Wat ik van watercolour moet vinden weet ik nog niet precies :P Ieder zijn smaak idd, gelukkig maar!

Murthul: haha ik ben een beelddenker, zie je vriend al letterlijk zitten wachten op de bank terwijl hij niets anders doet maar alleen wachten :+ Je hebt wel een fijne vent te pakken geloof ik (wat je hier ook over 'm schrijft icm strijken... :P )
Oh, en spiekte je profiel even (bekende groene shildpad maar vergeten wie ook weer). Ik vind je erg mooi en je rolstoel staat goed (mag ik dat zo zeggen?).
Vind het vaak vervelend dat rolstoelgebruikers niet gewoon op ooghoogte zitten/staan met de rest, jij daar last van? Als ik met gasten op reis ben óf periodes zelf in een rolstoel zit, merk ik duidelijk dat mensen reageren alsof je minder bent. (Ik ben vrijwilliger/reisbegeleider en ga met groepen mensen mee die om wat voor reden dan ook niet alleen op reis kunnen)

claudiadvx: vsm heeft wel fijne brandwondenzalf vind ik... dik er op en dan afdekken wil nog wel eens schelen, al is het soms juist beter om aan de lucht te laten drogen. Hoop dat de pijn toch snel weg trekt!

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 01:57

Helaas vakantie weer over ;(

Sleeves bij vrouwen vind ik niet mooi.

Mijn vriend heeft over zn bovenarm/schouderblad een hele mooie echt sexy :love: Maargoed alles aan mn vriend is sexy :')

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 01:58

balen dat je vakantie weer voorbij is.

Haha Mijn vriend heeft op z'n bovenbeen een tattoo met too heavy _O-

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 02:01

Als er niks aankomt is het goed! Geneest vanzelf wel.
Persoonlijk vind ik niet te drukke sleeves erg mooi!
Ik ga maar eens slapen :) welterusten!
Edit: jippie nog 6.5 uur slaap :(

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 02:02

Truste!

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 02:02

Ik denk dat ik teveel een flapuit ben om te negeren. Maak t wel eens mee hoor, als ik echt moe ben en met mn telefoon bezig ben en er volledig over me heen gepraat word, maar t kan me weinig schelen.

Ooghoogte enzo merk ik niet echt eigenlijk, als je zit te praten met iemand dan is dat toch eigenlijk altijd aan een tafeltje of bij n bankje oid. En met bijvoorbeeld fotograferen is t alleen maar makkelijk. Al die fotografen die maar continue door hun hurken moeten, ik zit gewoon relaxt op de perfecte hoogte :))

Enige wat ik wel regelmatig merk is dat als ik hand in hand over straat ga met mn vriend er wel naar ons gekeken worden, maar heb altijd t idee dat dat meer is omdat ze niet snappen hoe ik t voor elkaar krijg niet te rollen, een hand vast te houden en toch recht te blijven rijden :=

Mijn vriend is sowieso de seksieste. Dus.

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 02:09

Dat kan niet want dat is mijne al!