Ik ben fan van Queen en Freddie Mercury en ben er gister achter gekomen dat er vier puzzels zijn van JvH waar ze in voorkomen Die moet ik natuurlijk ook hebben
Ben vandaag ook weer opgeschoten met Tennis maar hij is best lastig... Geen grote gekleurde vlakken helaas! Heb nu de netten en de blauwe staanders gepuzzeld.
Eettafel ovb verkocht, nog een week om puzzel af te maken
Spetter
Geplaatst: 03-03-20 00:36
Wat veel puzzelaars er bij gekomen! Heb ook weer een jan van haasteren af. Nu maar in mijn collectie kijken welke ik ga maken. Heb zoveel maar alles al gemaakt. Zag nog artikel langs komen https://www.viva.nl/lijf-en-psyche/puzz ... 1583156558
Ik was helemaal verbaast toen ik de reklame van die snoepjes een keer zag(met die kinderstemmetjes). Tot die keer alleen gehoord en niet gezien. Ik was helemaal verbaast dat het om volwassenen bleek te gaan.
Ik had gisteren 7 Gibson puzzels op facebook gezet, binnen een dag allemaal weg.
That's Life puzzels lijken niet echt op Jan van Haasteren. De enige overeenkomst is dat het wat humoristische puzzels zijn. Ik vind het leuke puzzels, wij hebben een stuk of vijftien.
PreHungaro
Geplaatst: 03-03-20 19:29
Ohhhh een puzzel-topic, ik ga me hier ook melden. Zowel thuis als op het werk flink aan het puzzelen
Is dat een panorama puzzel? Mijn zusje is dol op die puzzels, omdat de lucht vaak super moeilijk is. Nou laatst eentje bij haar gemaakt, wat een ellende. Drie uur naar twintig stukken zitten staren en het lukte nauwelijks.
Ja opzich op de bank gaat t wel. Met de Portapuzzle gewoon de ene kant onder de andere kant dan is die best stabiel. Je moet alleen niet van die hulpjes zoals ik hebben want die liggen graag op de portapuzzle