, helaas de jongste van 5. Als iedereen 5000 kreeg dan leefden ze nu op straat Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, helaas de jongste van 5. Als iedereen 5000 kreeg dan leefden ze nu op straat
En ik heb me voorgenomen om elke maand iets te kopen, heb natuurlijk geen idee wanneer ik een huis toegewezen krijg, gaat hier via loting...

schutting, nu alleen gaas tussen de tuin van de buren haha, vriezer.
natuurlijk ook nog dingen als bestek, kleed, borden blablablabla.
Was 3000 euro maar slaapt echt superfijn.
Het blijft een sta caravan natuurlijk, maar wel een grote. Hij is 11meter lang en heeft 1 'grote' slaapkamer en nog 2 extra kamers.
En dan heb ik ook nog heel veel van mn ouders gekregen. Maar ok, ik heb ook wel echt alles nieuw in dat huis. Enige wat niet nieuw is is m'n matras van m'n bed. 
. Dan kunnen de andere konijnen ook thuis komen , na 2 jaar weer in mijn oogzicht .. Ene konijn word alweer 8 in november , wil ik in de gaten kunnen houden
).. Had ongelovelijk veel geluk dat ik dit huisje vond, stond net een paar uur op internet. Er waren nog iets van 10 mensen komen kijken, en gelukkig kreeg ik het! Dus het weekend gelijk verhuisd. Hier is het vrij normaal dat je een huis huurt met meubels en zo, bij dit huis zat zelfs al het bestek en keukengerei al in de kastjes. Wil dit wel allemaal vervangen door mijn eigen spul en de hele zooi heeft echt een lik verf en een nieuwe vloer nodig, maar dat komt met de tijd wel.
ArGieVai schreef:Wow wat een prijzen. Ik hoorde op een donderdag dat ik mijn vorige huis dat weekend nog uit moest. Huurde een kamer in het huis van iemand anders dus had totaal geen inboedel of iets. En geen spaargeld (gaat nogal lastig, sparen met een baan in de paarden).. Had ongelovelijk veel geluk dat ik dit huisje vond, stond net een paar uur op internet. Er waren nog iets van 10 mensen komen kijken, en gelukkig kreeg ik het! Dus het weekend gelijk verhuisd. Hier is het vrij normaal dat je een huis huurt met meubels en zo, bij dit huis zat zelfs al het bestek en keukengerei al in de kastjes. Wil dit wel allemaal vervangen door mijn eigen spul en de hele zooi heeft echt een lik verf en een nieuwe vloer nodig, maar dat komt met de tijd wel.
Had net op Ikea een shoppinglist gemaakt, wat is Ikea toch ook goedkoop! Incl. vloer en alle meubels die ik nog nodig heb (mag de banken en het bed niet vervangen ivm als ik eruit ga en iemand anders komt erin), en kom nog onder de 500,- uit
, maar als ik ze vergelijk met mijn handdoeken van de blokker zijn ze flutjes