Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flubberboot schreef:Geen idee of het hier hoort, maar ik heb problemen met de vouchers bij Agradi.
Ik heb dus een heleboel van die 5 euro vouchers bij Agradi, alleen werken die niet. Order bedrag is hoger dan 75 euro, op het artikel is geen actieve kortingsactie... Iemand die weet wat het is?
Skessa_ schreef:Flubberboot schreef:Geen idee of het hier hoort, maar ik heb problemen met de vouchers bij Agradi.
Ik heb dus een heleboel van die 5 euro vouchers bij Agradi, alleen werken die niet. Order bedrag is hoger dan 75 euro, op het artikel is geen actieve kortingsactie... Iemand die weet wat het is?
Er zijn ontzettend veel dingen uitgesloten
Roosch schreef:Ik ben aan het afwachten tot Paula's Choice weer een goede aanbieding heeft. Ik zoek twee specifieke full size producten dus als iemand ziet dat er een aanbieding loopt die de moeite is, dan hoor ik het graag!
Laatst kreeg je een gratis full size bij aankoop van 2 full sizes. Toen dacht ik niets nodig te hebben.
Escada schreef:Iemand in de Ej geweest en deze korting gezien op vitalbix? Kan nergens vinden of deze geldig is en tot wanneer
[ [url=m/9Lns5O.jpg]Afbeelding[/url] ]
Roosch schreef:Ik weet eigenlijk niet of dit mag, maar hierbij een kortingscode van GreenChef voor een gratis eerste box. Ik krijg hier een tientje tegoed voor als je hem gebruikt.
https://www.greenchef.nl/plans?c=FIH-KW ... -share-hpt
Ik heb hem net ook besteld voor het eerst met zo een code, 3 maaltijden voor 2 personen gratis. Werkt hetzelfde als HelloFresh.