Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jodie_

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 20:10

Ik heb vandaag voor 19,50 een pakket terug kunnen sturen van Boohoo waar ik 1 van de 12 dingen maar heb gehouden. Vond het erg tegenvallen en zeker door de retourkosten die je zelf moet betalen.. Vond de kwaliteit vooral erg tegenvallen, had vooral basics besteld in de hoop dat ik niks terug hoefde te sturen maar vond het allemaal erg dunne stofjes, je zag alles overal doorheen, rand van ondergoed, elk vetkwabje etcetera. Vond dit vooral bij de rokken/jurken. Ik zou er dus zelf niet weer bestellen! Maar hoor ook erg veel leuke reacties hoor :)

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 20:38

Heeft iemand hier ervaring met het bestellen en terugsturen naar H&M?
Ik heb er al langer iets willen bestellen, maar ik hoor verschillende verhalen. Zo heeft een vriendin heel lang moeten wachten, en een ander had haar bestelling snel binnen. Wat zijn jullie ervaringen met de H&M levering?

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 20:56

Bestellen bij de h&m is bij mij tot nu toe altijd prima bevallen!
Levering is niet super snel maar terugsturen gaat makkelijk.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 21:11

Ik ben ook fan van bestellen bij H&M. Laat het altijd bij een Kialapunt bezorgen zodat ik niet per se thuis hoef te zijn, en de levering duurt inderdaad wel wat langer dan bij andere online shops maar ik heb er nooit zo'n haast mee. Of als je wel ergens haast mee hebt, niet bij H&M bestellen! Vind het vooral erg makkelijk dat je met acceptgiro kan bestellen, heb er zelf nogal een hekel aan dat je bij veel shops van tevoren moet betalen. Zo bestel ik bij H&M vaak meerdere maten van dingen zodat ik thuis lekker kan passen en voor €1 stuur je het allemaal weer retour.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 21:26

Imke1998 schreef:
Heeft iemand hier ervaring met het bestellen en terugsturen naar H&M?
Ik heb er al langer iets willen bestellen, maar ik hoor verschillende verhalen. Zo heeft een vriendin heel lang moeten wachten, en een ander had haar bestelling snel binnen. Wat zijn jullie ervaringen met de H&M levering?

Goede levering en gemakkelijk en duidelijk retourneren. Ook de website waarbij je alles gemakkelijk kunt opzoeken etc is handig. Erg happy met de service van h&m :j
Lang wachten komt tijdens de sale wel eens voor, maar voor de prijs hoef je het niet te laten vind ik :)

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 21:42

Dankjewel allemaal. Dan toch maar eens een poging wagen. :j

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 00:18

Jodie_ schreef:
Vind het vooral erg makkelijk dat je met acceptgiro kan bestellen, heb er zelf nogal een hekel aan dat je bij veel shops van tevoren moet betalen.

Ja dat dacht ik dus ook en dat ging hem
Dus mooi niet worden :n

Laatst voor het eerst bij H&M willen bestellen en toen kreeg ik een mail van de klantenservice: ze doen bij iedere nieuwe klant een kredietcheck en mijne was niet ok, dus ik kon alleen onder rembours verzenden (betalen aan de deur dus) en dat kost me €6 extra geldend op elke bestelling

Goed, ik weet van mezelf dat ik geen wanbetaler ben dus wat gaat er dan mis? En uiteraard mogen ze niks zeggen over de kredietcheck, dus dikke jammer voor mij. Na een aantal minuten doorvragen en mauwen kwam ik er uiteindelijk achter dat het ook je adres kan zijn waardoor je niet door de check komt. Als ze eerdere wanbetalers hebben gehad op dat adres, dan is je huis dus de sigaar en kan jij extra gaan betalen voor de problemen die iemand anders heeft veroorzaakt

Ik heb de bestelling geannuleerd, dan maar niet :n Wat een gezeur

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 08:32

Ik vind de H&M ook niks.. Mij wilde ze ook maar niet mijn bestelling sturen, dus ik gebeld, krijg ik een preek waarom ik 2 accounts heb (wist ik veel, vast ooit aangemaakt toen ik 15 was ofzo) en waarom mijn geboortejaar bij eentje niet klopte. Vervolgens zei ze dat nu alles goed was en mijn pakket zou worden verzonden, kijk ik gister op mijn account.. Staat er geen enkele bestelling meer, niet bij huidige bestelling en niet bij bestelgeschiedenis terwijl ze mij had gezegd dat het nu verstuurd zou worden, ik heb ook geen annuleringsmail gehad. Ondertussen waren de producten die ik wou bestellen al uit de webshop..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 14:26

Ik heb alleen maar goede ervaringen met het bestellen bij de H&M. :j

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 14:51

Ik heb ook alleen maar goede ervaringen bij H&M

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 15:00

Bestellen bij H&M vind ik ook top. Altijd met acceptgiro en voor 1 euro retourneren. Bezorgen is een beetje traag. Maar dat weet ik, dus stoor me er ook niet aan. Vind alleen de verzendkosten belachelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 16:05

Ja vind ik ook vreemd, dat een website als h&m nog verzendkosten heeft.. Beetje jammer.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 16:13

Heb 1x besteld bij H&M en ook een goede ervaring! Pakketje is later gekomen als verwacht maar dat is netjes aangegeven dat het vertraging had opgelopen

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 16:20

Eerst met de kortingscodes kon je altijd er wel voor zorgen dat je geen verzendkosten meer hoefde te betalen. Nu dat wel moet vind ik het inderdaad wel een beetje een minpuntje, dan gaat bij mij het lange(re) wachten wel hoger mee wegen dan wanneer het nog gratis verzenden was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 16:24

Ja, bij mij ook. Ik bestel nu eigenlijk niet meer bij de h&m haha, ga dan liever gewoon naar de winkel toe.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 16:36

Sorry dat ik even zo kom binnenvallen ik lees wel altijd mee hoor :') , maar ik vind bestellen bij H&M echt bagger. Dat ze dat niet beter op orde hebben voor zo'n groot bedrijf... Sowieso duurt het vaak al superlang en moet je voor sommige producten meer dan een maand wachten, hoezo zet je ze dan op je site? :? Ik heb er nu al sowieso 3 jaar niet meer besteld, dus hoe het nu is weet ik niet hoor. En dan de verzendkosten idd, ik vind verzendkosten opzich prima maar boven een bepaald bedrag vind ik dat het wel gratis zou kunnen. Aan de andere kant, Wehkamp en Bijenkorf bijv hebben ook altijd verzendkosten. Maar wel gratis retourneren, ik heb het liever andersom juist.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 16:37

Winkel vind ij helemaal ellende :x vanmiddag 10 minuten in de rij staan wachten om 1 artikel af te kunnen rekenen...

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 16:46

Oke even een vraagje. Hoe heet dat ook alweer als een jurkje van voor korter is en vanachter langer?

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 16:57

Ja winkels vind ik ook vreselijk... Er hangt ook altijd zoveel dat ik helemaal het overzicht verlies. :') En de kwaliteit is ook om te huilen, heb er dit jaar toevallig een nepleren rokje gekocht maar verder koop ik er eigenlijk nooit wat.

Is dat geen Hi-lo jurk oid?

Hebben jullie trouwens nog tips voor goede basics? Ik wil nl daar wat beter in gaan investeren dan elk jaar weer nieuwe te kopen.. :P Ik heb net een wit en een donkerblauw tshirt besteld van Tommy Hilfiger met V-hals en een grijs t-shirt van McGregor met ronde hals in de sale. Eigenlijk wil ik nog een grijs en zwart t-shirt met V-hals hebben. En dan van katoen, dus geen synthetische stoffen of viscose enzo. En het liefst wil ik ook nog basic truien van een fijne stof zoals kasjmier, maar dan het liefst niet voor €200. := Weet iemand waar je dat kan vinden? Ik had een site die kleding verkocht van zijde en kasjsmier voor niet al te duur alleen die verzenden alleen maar naar Amerika en Canada. ^)
Kortom, iemand een site/merk voor goede basics die wel wat meer mogen kosten maar ook weer niet teveel? :P
Laatst bijgewerkt door Loose op 28-06-14 17:01, in het totaal 1 keer bewerkt

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 16:59

_mexx_lady_ schreef:
Oke even een vraagje. Hoe heet dat ook alweer als een jurkje van voor korter is en vanachter langer?

Dipped back?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 17:08

Ik vind de H&M echt dramatisch :') Ik vind bestellen daar vooral heel poedersuiker omdat het super lang duurt en je idioot veel verzendkosten betaalt... Als je dan verzendkosten rekent als zo'n groot bedrijf, zorg dan in ieder geval dat het ook op tijd op de mat ligt en laat het niet twee weken duren. In de winkel kan ik er soms wel wat vinden, maar dat ligt er heel erg aan. Vind sowieso alleen Divided leuk eigenlijk :P

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 17:11

Ik bestel nooit bij H&M, voordat het hier dan eenmaal is ben ik alweer vergeten dat ik iets besteld had :') Ga altijd naar de winkel, die is hier lekker rustig en toch relatief ruim. En voor Divided en grotere collectie stap ik liever even een uurtje in de trein dan dat ik bestel!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 17:20

Bedankt! Op high-low heb ik gevonden wat ik zocht :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 17:25

Ik ben gek op de h&m divided lijn! Ik winkel daar heel graag. :))
De gewone h&m lijnen vind ik ook niet zo veel aan.

Winterhold

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 17:39

Langste shop-middag in jaren gehad. Was ook nodig, want ik had ongeveer 3 shirts met lange mouwen die ik nog met enig fatsoen aankon (lees; zonder gaten erin) en mijn laatste relatief neutrale riem is enkele maanden terug gesneuveld. Uitstelgedrag? Hoe kom je erbij.
Anyhoo, I bought lovely things. En veel wat ik niet nodig had. I have no shame.
Ik ben nu wel helemaal kapot :')