Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Imke1998 schreef:Heeft iemand hier ervaring met het bestellen en terugsturen naar H&M?
Ik heb er al langer iets willen bestellen, maar ik hoor verschillende verhalen. Zo heeft een vriendin heel lang moeten wachten, en een ander had haar bestelling snel binnen. Wat zijn jullie ervaringen met de H&M levering?

Jodie_ schreef:Vind het vooral erg makkelijk dat je met acceptgiro kan bestellen, heb er zelf nogal een hekel aan dat je bij veel shops van tevoren moet betalen.

Wat een gezeur
, maar ik vind bestellen bij H&M echt bagger. Dat ze dat niet beter op orde hebben voor zo'n groot bedrijf... Sowieso duurt het vaak al superlang en moet je voor sommige producten meer dan een maand wachten, hoezo zet je ze dan op je site?
Ik heb er nu al sowieso 3 jaar niet meer besteld, dus hoe het nu is weet ik niet hoor. En dan de verzendkosten idd, ik vind verzendkosten opzich prima maar boven een bepaald bedrag vind ik dat het wel gratis zou kunnen. Aan de andere kant, Wehkamp en Bijenkorf bijv hebben ook altijd verzendkosten. Maar wel gratis retourneren, ik heb het liever andersom juist.
En de kwaliteit is ook om te huilen, heb er dit jaar toevallig een nepleren rokje gekocht maar verder koop ik er eigenlijk nooit wat.
Ik heb net een wit en een donkerblauw tshirt besteld van Tommy Hilfiger met V-hals en een grijs t-shirt van McGregor met ronde hals in de sale. Eigenlijk wil ik nog een grijs en zwart t-shirt met V-hals hebben. En dan van katoen, dus geen synthetische stoffen of viscose enzo. En het liefst wil ik ook nog basic truien van een fijne stof zoals kasjmier, maar dan het liefst niet voor €200.
Weet iemand waar je dat kan vinden? Ik had een site die kleding verkocht van zijde en kasjsmier voor niet al te duur alleen die verzenden alleen maar naar Amerika en Canada.
Ik vind bestellen daar vooral heel poedersuiker omdat het super lang duurt en je idioot veel verzendkosten betaalt... Als je dan verzendkosten rekent als zo'n groot bedrijf, zorg dan in ieder geval dat het ook op tijd op de mat ligt en laat het niet twee weken duren. In de winkel kan ik er soms wel wat vinden, maar dat ligt er heel erg aan. Vind sowieso alleen Divided leuk eigenlijk