Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 15:52

vanavond komen er weer twee spullen halen, ben weer benieuwd als ze komen :)

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 16:00

Kreeg paar uur terug een mailtje. Ik bied bedrag, kom ik de auto vandaag ophalen. Ik mail terug dat dat goed is. Met telefoonnummer, hoor ik niks meer. Hoop dat er nog een mail komt of telefoontje. Wil hem graag kwijt voor dat bedrag.

Dakotha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 16:05

Krijg steeds berichten op mijn Eurostar setje met bandages en peesbeschermers voor 35 euro inclusief verzenden, van dezelfde persoon. Zitten steeds 1-2 dagen tussen.. Krijg niet duidelijk dat ik hem daar echt niet voor kwijt wil %)

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 16:06

Ik heb nu ook weer een blonde actie, is mij nog niet eerder overkomen, had gisteren wat spullen ingepakt die verkocht waren en betaald, vanmorgen verzonden,

maar 1 ding was nog niet betaalt (en dus nog niet verzonden) wil ik die persoon een mail doen, zie ik ineens dat ik 1 van de andere dingen naar dat adres gestuurd heb, dus snel het postkantoor gebeld, helaas was ik net te laat, dus nu maar een mail op gewaagt hopen dat die persoon wel willend is.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 19:37

Dakotha_ schreef:
Krijg steeds berichten op mijn Eurostar setje met bandages en peesbeschermers voor 35 euro inclusief verzenden, van dezelfde persoon. Zitten steeds 1-2 dagen tussen.. Krijg niet duidelijk dat ik hem daar echt niet voor kwijt wil %)

Gewoon niet meer op reageren denk ik

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 20:03

Hier weer een goede ervaring, had mijn dochters cap te koop staan.
Kreeg donderdag een mail dat iemand hem over wilde nemen en geld stond vrijdag al op de rekening, zag dat pas s'avonds ivm werk maar heb zaterdagochtend meteen de cap op de bus gedaan.
Lekker snel dus.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 20:15

Weet niet zo goed wat ik moet doen.
Ik heb een luxe fleecedeken te koop staan waar ikzelf 55 euro voor heb betaald. De dag van de koop zelf heb ik het gepast en het was te klein. Diezelfde avond nog te koop gezet met als vraagprijs 50 euro. Misschien wat optimistisch maar ik baalde echt. Nu vraagt een geïnteresseerde wat mijn laagste prijs is. Wil deze koper niet kwijt, maar wil wel zoveel mogelijk geld eruit halen. Wat zouden jullie een acceptabel tegenbod vinden?

m0niekkkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 20:19

40?

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 20:20

Helaas is het zo zodra je de winkel uit loopt daalt de prijs al enorm, denk dat zo'n deken toch niet meer dan de helft van de aankoopprijs waard is, dus zal zo'n 25 excl. zijn

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 20:22

Ja, klopt, is ook meteen de laatste keer geweest dat ik in een winkel koop waar de artikelen niet omruilbaar zijn. Ik ga 40 proberen, zal wel zien wat de koper daarvan zegt.

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 20:24

proberen kan altijd, kunnen ze nog met een tegenbod komen

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 20:24

echt weer peerdevolk :(

zouden twee komen spullen halen vanavond en beide zijn niet geweest :(
echt waardeloos en het is altijd met paardenspullen!

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 20:30

Das idd waardeloos
Die van die auto heeft ook niet gereageerd. Baal best wel.

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 23:06

Gini schreef:
Ja, klopt, is ook meteen de laatste keer geweest dat ik in een winkel koop waar de artikelen niet omruilbaar zijn. Ik ga 40 proberen, zal wel zien wat de koper daarvan zegt.

Waarom mag het niet terug? Heb ik echt nog nooit meegemaakt. Zou er ook echt niks kopen...

Gaat weer lekker dan, niets laten weten en niet op komen dagen.. Vervelend zeg!!

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 23:28

toch nog wat van die man kunnen kopen :+ en hij komt het hier morgen langsbrengen :D

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 12:32

Ik heb helaas aangifte moeten doen gister... Ik had schoenen gekocht en betaald, maar ik kreeg helaas helemaal geen reacties meer van haar. Gelijk na de aangifte kreeg ik een mail van haar dat ze dit zeker onnodig vond, maar nu weer nul reactie. Ik baal ontzettend, stuur gewoon die schoenen op of stort mijn geld terug. Dan kan ik die aangifte intrekken en is er niks meer aan de hand... Maar als het zo moet :( Echt een domper!

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 12:42

Momenteel staat mijn bose set te koop, nu al drie biedingen gehad waar ik akkoord mee ga maar hoor niks meer van die mensen, erg vervelend!

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 12:54

tja, jammer voor haar dat ze je aangifte 'onnodig' vond. Als dat de enige reactie van haar was, dan heb je de juiste beslissing genomen denk ik.
Ik heb serviesdelen gekocht via MP….nu maar duimen dat ze het zo goed heeft ingepakt dat het vervoer met DHL overleeft….

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 13:01

Kinke schreef:
tja, jammer voor haar dat ze je aangifte 'onnodig' vond. Als dat de enige reactie van haar was, dan heb je de juiste beslissing genomen denk ik.
Ik heb serviesdelen gekocht via MP….nu maar duimen dat ze het zo goed heeft ingepakt dat het vervoer met DHL overleeft….

Heb laatst bijna 2 complete sets Maastrichts Glas gekocht via MP
Helemaal heel overgekomen. Hangt af van hoe degene die t verstuurd de boel inpakt.
En dat de vervoerder een beetje normaal met de pakketten omgaat.

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 13:08

Inderdaad, als ze het dan zo jammer vindt moet ze haar excuses aanbieden en als de wiedeweerga ofwel mijn schoenen opsturen ofwel mijn geld terugboeken. Dan is er toch ook geen probleem meer? Ik heb inmiddels haar bank ook ingelicht, hopen dat het iets oplevert. Toch zonde van je tijd, zoiets.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 13:43

dhl is sowiezo een betere keuze dan post.nl met servies vervoeren :)

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 13:45

Alja schreef:
dhl is sowiezo een betere keuze dan post.nl met servies vervoeren :)

Ik heb iets bedacht met PostNL
PostNL problemen heb je wel :P

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 14:28

ik zeg nog ff niks tot ik het binnen heb ;)

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 14:33

Ik zet ook eens iets gratis op marktplaats.. Krijg ik plots hordes marokanen/turken over me heen.

"Hallo. Adress? 18-04-2014 20.00?"

"Heb nog houders?"

Hoop dat ik het aan een gezinnetje kan geven die het nodig heeft. :)

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 14:54

Gini schreef:

Pffff, bood die 30 euro. Dat vind ik toch echt wel laag, dus ik zeg dat ik toch echt graag nog 40 wil hebben. Spiksplinternieuw deken en het is geen gewoon fleecedeken, echt wel met een mooie afwerking, kraag en bling bling.
Zegt die nu 35. Ik denk dat ik het daarvoor maar laat gaan, maar voel me er toch "slecht" bij. Heb 55 euro voor het ding betaald, is van de nieuwste collectie, dan is 40 toch niet zo gek.

Het neemt wel een beetje het plezier van het verkopen weg. Natuurlijk wil je als koper liefst alles zo goedkoop mogelijk, maar als ik naar de laagste prijs vraag dan ga ik daar toch echt niet onder zitten.