Misschien kan er binnenkort een meeting georganiseerd worden! ?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

xEliesx schreef:Best leuk die groepen op facebook, maar ik krijg inderdaad ook een beetje het gevoel dat de meeste oproepen gericht zijn op een 'bepaalde doelgroep'![]()
Hier ook een Friezin, lijkt me leuk _Bitje_ (mocht je een bejaarde willen fotograferen)
Sheran schreef:_Bitje_ schreef:Jaa of via bokt gewoon
Misschien kan er binnenkort een meeting georganiseerd worden! ?
Sommige boktfotografen zijn erg goed, maar wel redelijk gericht op paarden/dieren en minder op menseloijke modellen. Ik zou graag eens met een fotograaf werken die dat goed kan.

Dit had ik dus ècht niet verwacht. Resistance schreef:Hahaa, ik krijg van een scout van Dutch Model Event die me op die fb pagina zag een kortingscode!![]()
Ook krijg ik nog steeds talloze privéberichtjes van fotografen die gelijk een afspraak willen maken.Dit had ik dus ècht niet verwacht.
Voel je je even speciaal, maar nee hoor. Net zoals je dan denkt dat #WLYG je foto op instagram liket omdat ze je zo mooi vinden, maar je dan ziet dat alle foto's met die hashtag liken. Achja, goed voor het karakter!

_Bitje_ schreef:Ik ben een nog lerende fotograaf die zijn portfolio wil opvullen, dus ik zou graag mee willen doen
mijn meest recente mensenshoot: [FK] [FOTO] Love is too beautiful to be hidden in the closet..
http://www.theartofbeauty.eu/model-agen ... oorwaarden