Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
kiki1976 schreef:Hier dat vervelende kind van het zadel weer.
Ze begon eerst via whats app, ik heb toen aangegeven dat ik het alleen via de mail doe.
Had al tich keer gemaild (iedere keer was haar naam net weer ff wat anders) heb je het zadel nog?
Iedere keer maar weer gevraagd om welk zadel het gaat omdat we er diverse hebben...
Toen steeds flink blijven bieden met iemand anders, maar uiteindelijk toen ze de hoogste bieder was geen reactie om mijn maild dat ik akkoord ging. Nee ze wist nog niet of ze het zadel wel wilde hebben..
Jee waarom bied je danVerdoe een anders mans tijd .....
Nu al een paar keer opnieuw een wats app, met bv hoi, dan weer hallo....dat al een paar dagen achtereen.
Nu maar gevraagd wat er is.
Of ik haar zadel wil kopen.
Haar bedankt voor het aanbod, maar in koop geen 2ehands zadels in (hooguit inruil bij bepaalde zadels).
Kreeg ik een whats app terug met daarin een link van you tube met als tekst "stuur dit bericht naar iedereen die dood kan vallen".
Krijg nu toch wel de neiging om hier wat aan te gaan doen, want ik word echt gek van dat kind. Ze adverteert overigens hier op bokt en op mp.
Via WA heb ik haar nu geblokkeerd.
dees_daan schreef:Als ze wel door blijft gaan zou ik even bellen, denk dat ze zich dan kapot schrikt
kiki1976 schreef:dees_daan schreef:Als ze wel door blijft gaan zou ik even bellen, denk dat ze zich dan kapot schrikt
Hahaha via een andere naam op haar te koop ad's reageren en dat je graag haar adres wil...zodra ze die geeft er even een berichtje achteraan dat je nu weet waar ze woont en dat ze op moet houden met die onzin......
Nee is een grapje hoor, ga me niet tot haar niveau verlagen.....Ouder en wijzer dan een 13 jarige
Shirley schreef:Vind het af en toe toch onvoorstelbaar dat zoveel ouders amper een idee hebben wat hun kroost uitspookt ... zowel op het internet als in real life ...
Shirley schreef:Kind mag op die leeftijd toch nog niet eens zelfstandig handel drijven