Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 21:42

Incl. Verzendkosten. Jippie!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 21:44

Heb d'r ff opgezocht via MP, altijd handig als mensen overal hun mobiele nummer vermelden op internet hihi.
Maar kind is dus maar 13......Hahah zoekt ook nog een verzorg pony, nou zo'n figuur zou ik dus nooit bij m'n paard in de buurt willen hebben

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 21:48

Ach joh.. T is een kind. Die hebben dat soms echt niet in de gaten. ;)

CoursesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 21:51

kiki1976 schreef:
Hier dat vervelende kind van het zadel weer.
Ze begon eerst via whats app, ik heb toen aangegeven dat ik het alleen via de mail doe.
Had al tich keer gemaild (iedere keer was haar naam net weer ff wat anders) heb je het zadel nog?
Iedere keer maar weer gevraagd om welk zadel het gaat omdat we er diverse hebben...

Toen steeds flink blijven bieden met iemand anders, maar uiteindelijk toen ze de hoogste bieder was geen reactie om mijn maild dat ik akkoord ging. Nee ze wist nog niet of ze het zadel wel wilde hebben..
Jee waarom bied je dan |o Verdoe een anders mans tijd .....

Nu al een paar keer opnieuw een wats app, met bv hoi, dan weer hallo....dat al een paar dagen achtereen.
Nu maar gevraagd wat er is.
Of ik haar zadel wil kopen.
Haar bedankt voor het aanbod, maar in koop geen 2ehands zadels in (hooguit inruil bij bepaalde zadels).
Kreeg ik een whats app terug met daarin een link van you tube met als tekst "stuur dit bericht naar iedereen die dood kan vallen".

Krijg nu toch wel de neiging om hier wat aan te gaan doen, want ik word echt gek van dat kind. Ze adverteert overigens hier op bokt en op mp.
Via WA heb ik haar nu geblokkeerd.

... Mensen doen tegenwoordig echt achterlijke dingen via app en internet :z

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 21:51

Als ze wel door blijft gaan zou ik even bellen, denk dat ze zich dan kapot schrikt :')

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 21:59

dees_daan schreef:
Als ze wel door blijft gaan zou ik even bellen, denk dat ze zich dan kapot schrikt :')

Hahaha via een andere naam op haar te koop ad's reageren en dat je graag haar adres wil...zodra ze die geeft er even een berichtje achteraan dat je nu weet waar ze woont en dat ze op moet houden met die onzin......
Nee is een grapje hoor, ga me niet tot haar niveau verlagen.....Ouder en wijzer dan een 13 jarige :=

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 22:00

Sammie schreef:
Ach joh.. T is een kind. Die hebben dat soms echt niet in de gaten. ;)

Dat maakt ze alleen maar erger. Kind of niet, zulke dingen sturen zoals de link die kiki kreeg, die mensen hebben niet helemaa op een rijtje

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 22:02

Huh die was toch 15? En die van 13 bood 2e50?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 22:02

kiki1976 schreef:
dees_daan schreef:

Hahaha via een andere naam op haar te koop ad's reageren en dat je graag haar adres wil...zodra ze die geeft er even een berichtje achteraan dat je nu weet waar ze woont en dat ze op moet houden met die onzin......
Nee is een grapje hoor, ga me niet tot haar niveau verlagen.....Ouder en wijzer dan een 13 jarige :=

Hahaha, denk dat een belletje wel genoeg is, dat zou ik dan wel weer doen als ze me lastig bleef vallen.
Maar dat andere is een optie als je een grote mond krijgt, al zal ze uiteindelijk wel opgeven denk ik (hoop ik voor je)

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 22:04

Oh bedoelde jij die had geboden:+

Ik dacht dat je t over de 'stalker' van kiki had... Mijn fout

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 22:05

Oh hihi dat is gewoon een egoistische puber :')

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 22:18

Nou ze is een jaar ouder dan mijn oudste, maar als ik merk dat hij dit soort dingen doet.... dan is hij nog niet klaar ~~}>

Maar goed ik vind het aan de ene kant best apart dat kinderen van die leeftijd al van alles kopen er verkopen via MP etc.
Ze is al een tijdje aan het adverteren en in eerdere ad's naar verzorgpaard gezocht is ze nog maar 12 (in een andere 13, dus waarschijnlijk net jarig geweest), en toen had ze ook al verkoop ad's
Maar goed, zal de tijd waarin hun opgroeien wel wezen.....Hoewel mijn kinderen dat niet mogen

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 22:20

Kind mag op die leeftijd toch nog niet eens zelfstandig handel drijven :?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 22:21

Nope dat klopt

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 23:00

Ik ga op mijn gemak op zoek naar een bureau voor in mijn zijkamertje. Zit nog te twijfelen of ik daar ook een hoogslaper bij wil. :) lijkt mij wel ideaal omdat ik geen logeerkamer heb. :)

Zit ik te kijken ( eerst op gratis :P ) als je ziet hoe mensen adverteren, haha! Bijna gratis bureau.. Voor maar € 499 :')

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 23:19

Shirley schreef:

Nee daarom juist.... waar zijn die ouders in dat geval denk ik dan?

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 23:29

Vind het af en toe toch onvoorstelbaar dat zoveel ouders amper een idee hebben wat hun kroost uitspookt ... zowel op het internet als in real life ... :n

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 23:31

Jamaar.. Hun kinderen doen toch niks :=

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 23:42

"Precies" zei de vrouw en reed weg op de fiets ;)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 23:44

Shirley schreef:
Vind het af en toe toch onvoorstelbaar dat zoveel ouders amper een idee hebben wat hun kroost uitspookt ... zowel op het internet als in real life ... :n

Nou bij sommige is dat echt erg ja!
Meisje hier uit de straat van 6 speelt wel eens met dochtertje. opzich had ik daar nooit zoveel problemen mee.... Maar haar ouders zijn mij ook te makkelijk. Meisje word alleen thuis gelaten als ze met een vriendinnetje aan het spelen is, ouders gaan naar de winkel. En dan schrik je best wel als je zelf ook in de winkel loopt (mijn man was thuis voor als er wat was)...
Kindje heeft dus hyves waar ze zelf dus allemaal foto's opzet. Oke moeten ze zelf weten, maar ik heb mijn kinderen niet graag op het internet staan.
Ouders waren dus ook niet op de hoogte dat ze allemaal foto's op d'r hyves gezet had. Aan de andere kant denk ik, een kindje van 6 weet niet eens hoe dat moet....

@Sammie, en die kinderen zijn vaak de ergste haha

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 02:17

tallie, weggeefhoeken op facebook opzoeken! weggeefhoek 010 oid, werkt goed hoor!
Gewoon een berichtje plaatsen dat je een bureau zoekt!
En Kiki, wat belachelijk zeg.. :=

(zo, nu mn bed in, klaat met werken maar ik moest hier gewoon even reageren! :)) )

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 12:14

Shirley schreef:

ik deed het ook toen ik 13 was !
ik handelde echt op MP , ik had aan mijn ouders een ''startcapitaal'' ( _O- ) gevraagd ( 10 euro )
een daar ben ik mee gaan handelen , koopjes zoeken , kopen , en weer met winst verkopen :j
toen verdiende ik dar zo'n 75 euro per jaar mee , niet veel tegenover al het werk máár
ik heb er wel van geleerd dat het geld niet vanzelf aankomt en dat ik er toch écht voor zou moeten
werken :j
ik handelde het altijd héél netjes af , je merkte echt niet dat ik 13 was :j .
behalve als mensen iets op kwamen halen en ze kwamen aan de deur.
'' is je moeder thuis , ik heb namelijk iets van haar gekocht '' _O-

nu op mijn 15e heb ik afgelopen half jaar ruim 150 euro verdiend aan handelen op MP
en ik ben ervan overtuigt dat nette mailtjes schijven , kunnen onderhandelen , en
verantwoordelijksheidsgevoel wat ik er allemaal van gekregen heb mij later nog goed van pas komt :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 12:25

Ik heb ook een partij laarzen gekocht 3 maanden geleden maar nog niet 1 paar verkocht, moet de advertentie er even weer opnieuw op zetten, ik vond ze heel gaaf maar was niet zo'n goede koop..

Morgen word er een pupje opgehaald die naar België gaat verhuizen (via Facebook een plekje gevonden) en ik vind het best erg.. Hij is zo mooi, ik zei die middag nog tegen een vriendin hij mag best wat langer blijven hoor, vind ik helemaal niet erg! En diezelfde avond reactie..
Maar hij krijgt een geweldig plekje dus dat zit wel goed..
Nog 1 pupje die een plekje zoekt, gaat zo snel..

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 14:32

En... we wachten alweer een half uur op kopers. :')
Komen uit België, krijg ik na een tijdje mailen over een geschikte datum de vraag "Kun je niet wat van de prijs afdoen? Wij zijn 50 euro benzine kwijt om te komen".
Ja, dus? Jij wil die stoel toch zo graag hebben dat je dat hele eind ervoor gaat rijden? :7

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 17:18

pmarena, LP's worden gewoon nog gemaakt hoor, ook voor nieuw gereleasde albums. Maar misschien dat dat in "mijn bereik" alleen als waardig beschouwd wordt, in ieder geval absoluut niet retro!!!

Ik betaal gemiddeld 2 tot 3 euro voor film dvd's via marktplaats, ebay etc. Dat zijn films die al wat ouder zijn, maakt niet uit of de cast bekend is. Voor nieuwe films betaal je meer, maar die koop ik zelf nooit. Dan wacht ik wel even tot ie alweer oud nieuws is en ik m goedkoper kan krijgen. Als je zelf de dvd's dus origineel gekocht hebt in de winkel, dan ga je er zeker weten verlies op maken. Mensen verkopen die dingen volgens mij ook alleen maar omdat ze ´ßecht staan te verstoffen of omdat ze de plek nodig hebben voor nieuwe films.