Voor zover ik weet wel ja Heb net trouwens de kaartjes voor Nederland -Oostenrijk binnengekregen €12,50 per kaartje, 'n broertje hebben die voor psv is en lid is van de phoxyclub, heeeeul handig
Joonsel
Geplaatst: 26-01-11 20:42
Oh nice
We moeten een keertje met het hele topic meeten vind ik
AMSTERDAM - Hun transfer was amper beklonken of Mark van Bommel en Urby Emanuelson stonden al negentig minuten op het veld namens AC Milan. Met hun nieuwe formatie bereikte het Nederlandse duo woensdag de halve finales van de Italiaanse beker door bij Sampdoria te winnen: 1-2.
Van Bommel, die bij Milan rugnummer 4 draagt, en Emanuelson waren nadrukkelijk aanwezig tijdens hun debuut, maar de hoofdrol was voor Alexandre Pato.
De Braziliaan maakte beide Milanese treffers in het Stadio Luigi Ferraris. De eerste na zeventien minuten, de andere vijf minuten later.
Bij zijn tweede doelpunt kwam de assist van de voet van Emanuelson, die voor rugnummer 28 heeft gekozen. Pato speelde na de pass van de ex-Ajacied Sampdoria-verdediger Pietro Accardi slim door de benen en rondde beheerst af.
Cassano
Via Stefano Guberti kwam Samp tien minuten na rust nog terug tot 2-1, maar meer zat er voor de thuisploeg niet in.
Alleen de invalbeurt bij Milan van Antonio Cassano, die vorige maand met ruzie vertrok bij Sampdoria, zorgde nog voor wat opwinding. De spits, die flink werd uitgefloten, was nog dicht bij de 1-3.
No problem met Ajax, maar helemaal geen probleem met psv, da's dichter bij Of psv-ajax en dan lekker goedkoop via m'n broertje in het psvvak gaan zitten en Ajax aanmoedigen
Joonsel
Geplaatst: 26-01-11 21:32
Hahaha dat moet je dus echt niet doen
Teamgenootje van me zat bij Ajax - PSV en ze moest zich echt inhouden en voelde zich echt niet fijn daar tussen alle ajax-fans
Ik zou echt niet in een PSV vak moeten zitten ofzo, dan zit ik de hele wedstrijd ''Amy niet juichen, Amy niet juichen...'' , dan scoort Ajax is het: ''YES YES YEEEEEEEEEES! TAKE THAT LOSERS! MUAHAH! AJAX AJAX AJAX!''
Heb hier op de tv Utrecht - Groningen aanstaan en op de laptop twente-psv, was ik net eventjes op utrecht aan het letten, zie ik in m'n ooghoek op de laptop zo die bal de goal invliegen