Rare opmerkingen van klanten deel II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Celiien

Re: Rare opmerkingen van klanten deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 12:23

Ik wil net zeggen, wordt ook altijd helemaal gek van dat gebedel. Hier aan de deur (zeg altijd meteen kan je niet lezen ofzo, hangt namelijk een huge sticker op de deur) Maar ook in de winkel/winkelcentrum etc. Goed doel dit, straatkrantje daar, muziekje hier. Vreselijk! Dus ik snap die mensenvan die winkel heel goed hoor :j

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 20:58

Op mijn werk worden we ook zoooveel gecontacteerd door goede doelen en dergelijke. Mijn bazin is echt de rotste niet, en doet regelmatig aan iets mee, maar alles sponsoren gaat gewoon niet. Het is een klein zaakje waar ze echt geen bakken geld aan overhoudt. het vervelende is dat sommigen maar blijven aandringen en terugbellen, ook na 3 keer nee. Ik zie sponsorzoekers ook niet bepaald als klanten eigenlijk... We staan ze wel altijd netjes te woord hoor, maar nee is nee.

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 18:21

Had gisteren toch een vreemde dag op het werk, wel de meest lachwekkende ook.
Moest van 16.00 tot 19.00 werken, meestal is het dan niet erg rustig in de supermarkt maar dit keer was het toch druk!

Er waren echt ontzettend veel Poolse mensen dit keer die weer bier en pudding kwamen halen, meestal ontzettende aardige mensen! Was lekker aan het werk en ineens zie ik in mijn ooghoek een aantal Poolse meneren in hun onderbroek in de winkel lopen, heb echt nog 3x moeten kijken om het te geloven. Ik moest al lachen bij de gedachte dat iemand die aan zijn kassa gaat krijgen, driemaal raden wie de pineut was :+

Kwamen ze aan mijn kassa dus ik alles scannen, bleef er 1 man maar heel de tijd 'Keep smiling, keep smiling' tegen me zeggen, rekenden ze daarna in kleingeld af terwijl het best een behoorlijk bedrag was (vind ik niet erg want kleingeld is altijd fijn!)

Dacht dat ik het daarna wel had gehad maar toen kwamen er nog 2 meneren aan met 2 karren helemaal vol met broden :') Die moesten natuurlijk allemaal op de band worden gelegd dus groot spektakel, ik kon me ook echt niet bedenken waar iemand nou 75 broden voor nodig zou hebben.

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 19:03

Misschien een pyjamafeestje :))

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 19:34

x_Rebecca schreef:
Misschien een pyjamafeestje :))

_O- _O- _O-

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 19:55

_O-
Het zal je maar gebeuren. :')

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 21:07

zie het al voor me ahahah :P hoe kon je je lach inhouden?! :')

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 20:04

Ik was een beetje flabbergasted, dus zat daar gewoon met mijn gebruikelijke glimlach :') Maar daarna heb ik echt een momentje gehad van '.... What just happened?' En toen zag ik mijn leidinggevende ook keihard lachen dus toen heb ik wel even heel hard gelachen :D

ydnew

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 23:12

Wij hadden van de week weer paardrij klanten. dit keer met de gastvrouw die zelf niet mee kwam de afspraak gemaakt. 2 van de 3 hadden geen ervaring, 1 wel maar 15 jaar geleden. Dus automatisch wordt dit een stapronde waarbij wij in geval van 3 personen met z'n 2en mee lopen naast 2 paarden, dit werd meteen door de gastvrouw goed gekeurd dus de afspraak stond. De dames kwamen aan, 1 op sandalen...naja kan gebeuren, 1 gewoon, en 1 in rokje, en hoge hakken..... :wow: die op hoge hakken was dan degene met wat ervaring en mocht zelf zonder touw achter ons aan hobbelen. Ze zei nog....we moeten wel even een keer los he? even in galop de berg op..... dus ik dacht dat dit als grapje werd bedoeld gezien ik mee loop, en ging hier verder niet serieus op in. Maar op het moment dat de 3 in het zadel zaten en wij de paarden de halsters af deden was de vraag....gaan jullie niet op een paard dan? ehm nee?! ( waar had ik die zo snel vandaan moeten toveren?) ik nog netjes uitleggen dat wij zeker niet met beginners zelf te paard gaan want dat is echt niet vertrouwd, nou dat vonden ze wel heel erg jammer..... en dan werd er stiekem verwacht dat wij ff los zouden gaan? nou ja zeg...sommige mensen hebben het verstand toch echt op hun nacht kastje laten liggen......

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 17:42

Ik vraag me ten eerste af dat jullie iemand in rok en hakken echt t paard laten gaan. Ten tweede vraag ik me af hoe eze er op is gekomen met een kort rokje...

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 17:44

Ik: 'Heeft u een extra voordeelkaart?'
Klant boos: 'Nee wij zijn kapitalisten wij hebben dat niet nodig!'

Oke. :')

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 17:45

secricible schreef:
Ik vraag me ten eerste af dat jullie iemand in rok en hakken echt t paard laten gaan. Ten tweede vraag ik me af hoe eze er op is gekomen met een kort rokje...

Ik ken genoeg maneges die dit niet goedgekeurd zouden hebben :+

ydnew

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 00:36

secricible schreef:

ach ja...als er niet echt gereden wordt, maar gestapt en met veiligheids beugels zie ik daar geen gevaar in, maar 't idee dat iemand het bedenkt om zo heen te gaan? hadden wij nog niet mee gemaakt...... 't was een flodder rokje met een legging eronder, dus dat ging wel zonder trapje....en het aangewezen paardenbeestje was een fjord, dus niet al te hoog....:-)
Zou het echt een buitenrit zijn met begeleiding te paard, waar dus wel echt gereden dient te worden en/of les, dan zou ik dit niet toestaan en wat anders opgescharreld hebben als schoeisel, maar in dit geval, toen zij in het zadel zat zou het mijn paard en de ruiter niet in de weg zitten.... er zit natuurlijk verschil in een naaldhak en hak.....

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 10:05

:n Zou hier njet zijn.
Schoenen moeten stevig zijn en een hak hebben (ivm doorslieren) maar geen hakjes natuurlijk. Liefst zelfs laarzen/ chaps.
Broek MOET, hoeft geen rijbroek te zijn.
Handschoenen is eigen keuze maar helm is verplicht.

ydnew

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 14:48

Optiwolk schreef:
Schoenen moeten stevig zijn en een hak hebben (ivm doorslieren) maar geen hakjes natuurlijk. Liefst zelfs laarzen/ chaps.

Ik geloof dat men mij nu toch echt verkeerd aan het begrijpen is :j ......mijn verbazing was, dat er iemand zo netjes gekleed, op een (hoge)hak schoen kwam paardrijden...... (en wat is hoog?) En dat men eigenlijk verwacht had dat ik met 2 zeer onervaren ruiters, waarvan 1 nog nooit op een paard had gezeten, wel even de berg op zou galopperen....
Tuurlijk als ik het niet verantwoord vind met wat we gaan doen en hoe de schoen daadwerkelijk is moet er wat anders aan getrokken worden voor de veiligheid van ruiter en paard, Maar in dit geval zag ik daar echt geen onheil in, 't zag er alleen allemaal wat misplaatst uit...... en gezien ze een broek (lange legging) aan had met daarover een rokje? en van ons een goed gekeurde cap droeg, was het qua veiligheid niet anders dan iemand in rijkleding bij een rondje stappen. Ik heb er helaas geen foto van anders konden bepaalde beelden over stiletto hakken, strakke mini rok met blote benen, en geen cap etc. meteen even uit de gedachten worden gewist.... ;) :+

Firelover96

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 15:00

Bij mn vorige bijbaantje in een supermarkt...
Daar hadden ze toen alleen van die vierkante hoekige shirts, waarin je totaal geen vorm ofiets zag.
Maar ja, maakt niet uit als je een meisje bent met lang haar, maar ik heb natuurlijk weer kort haar.

Dus het gebeurde wel vaker dat ik werd aangesproken met meneer, nouja was soms wel grappig.
Maar ik was gewoon op een zatermiddag aan het werk, word er weer eens meneer gezegd, ik hoorde het niet meteen, dus toen werd er mevrouw gezegd. Dus ik sta op (was met een bodembak bezig) en die man kijkt me aan en zegt: 'Oh wacht het is een meneer, want het heeft geen tieten!'

Nou echt ik wist niet meer wat ik moest doen, en ben gewoon bij die man weggelopen, hij kwam nog wel vaker in de winkel, maar heb hem nooit meer geholpen..

kunamosity

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 10:57

Ik werk bij de belastingtelefoon. Meneer had vragen over inkomstenbelasting. Vroeg of bepaalde medicijnen aftrekbaar waren. Hij gaf aan dat hij medicijnen kreeg voor seksueel ontremd gedrag. Daarna ging ik kijken of hij aangifteplichtig was en toen ik hem in de wacht wilde zetten zei hij: “Ik ben zo geil”. Hier niet op gereageerd en meneer in de wacht gezet. Toen ik hem uit de wacht wilde halen was hij zichzelf duidelijk aan het bevredigen onder luid gekreun, ik stond op de speaker. Ik wilde het antwoord geven maar hij bleef dit doorzetten. Toen heb ik de verbinding verbroken.
-O-

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 14:10

ydnew schreef:
Optiwolk schreef:

Ik geloof dat men mij nu toch echt verkeerd aan het begrijpen is :j ......mijn verbazing was, dat er iemand zo netjes gekleed, op een (hoge)hak schoen kwam paardrijden...... (en wat is hoog?) En dat men eigenlijk verwacht had dat ik met 2 zeer onervaren ruiters, waarvan 1 nog nooit op een paard had gezeten, wel even de berg op zou galopperen....
Tuurlijk als ik het niet verantwoord vind met wat we gaan doen en hoe de schoen daadwerkelijk is moet er wat anders aan getrokken worden voor de veiligheid van ruiter en paard, Maar in dit geval zag ik daar echt geen onheil in, 't zag er alleen allemaal wat misplaatst uit...... en gezien ze een broek (lange legging) aan had met daarover een rokje? en van ons een goed gekeurde cap droeg, was het qua veiligheid niet anders dan iemand in rijkleding bij een rondje stappen. Ik heb er helaas geen foto van anders konden bepaalde beelden over stiletto hakken, strakke mini rok met blote benen, en geen cap etc. meteen even uit de gedachten worden gewist.... ;) :+

Dat heb ik idd ook wel eens gehad toen ik in Frankrijk op een ruitercentrum de buitenritten deed. Slippers, sandalen, leggings, alles komt voorbij. En weigeren mocht niet, aangezie4n ik daar niet de baas was. Ik heb maar een keer iemand niet mee laten gaan, dat was een Engelse familie die allemaal hardstikke rood verbrand waren, en die meid had idd ook een rokje aan. Daar heb ik toen toch nee tegen gezegd.

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 14:25

ik had gister een klant die tegen me zei toe haar man weg was. "nu hij weg is mag je het weten, mijn man moest blijven van mij tot jij er was, ik wou zeker zijn dat je geen zwarten was"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 14:40

ik: mevrouw, heeft u een bonuskaart bij?
zei: stop! er is geen korting vanaf!
ik: Mevrouw, dat gebeurt met de bonuskaart.
zei: Dus ik krijg geen bonus??
ik: Jawel, heeft u de bonuskaart bij?
zei: Nee, ik wil die korting!
ik: Als u het mij netjes vraagt wil ik de code intoetsen
zei: Dus ik krijg geen bonus? (zo rood als een kreeft)
ik: Jawel, u hoeft het mij enkel te vragen
zei: Nou dan hoef ik het niet verdorie! Laat maar $%^$#.

.. Tsja, en dan gaan ze een klacht over je indienen. Ben ik blij met toffe bazen. (:

Aulaantje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 14:47

pimaude schreef:

.. Tsja, en dan gaan ze een klacht over je indienen. Ben ik blij met toffe bazen. (:

Zo herkenbaar :') Of mensen die zo gefocust zijn op die korting dat ze al voor je een bonuskaart hebt kunnen scannen roepen: DIE ZIJN IN DE BONUS!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 14:49

Aulaantje_x schreef:
pimaude schreef:

Zo herkenbaar :') Of mensen die zo gefocust zijn op die korting dat ze al voor je een bonuskaart hebt kunnen scannen roepen: DIE ZIJN IN DE BONUS!

Hahaaa jaaa klopt! :+
Gelukkig leren de meeste vaste klanten mij wat beter kennen en schieten ze snel naar een andere kassa!
Fijn dat er ook nog leuke klanten zijn, want ik hou wel van mijn baantje!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 15:08

pimaude schreef:

:oo :x
Je bent gewoon verplicht om de klant de korting te geven. Bonuskaart of niet.
Ben met je eens dat mw een beetje vreemd deed, maar als je mij zo had toegesproken had ik vriendelijk om je manager verzocht, ik ben jou kleuter niet die lief om een koekje moet vragen
Jemig, wat onbeschoft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 15:21

Secrible: onze ah is niet bij Watson aangesloten. Dat betekend dat onze baas zelf de regels mag bedenken. Bij ons is de regel: vaste klanten moet je de code wel intypen als ze hem een keertje vergeten. Verder hoeft het niet. :) dus nee, ik ben niet onbeschoft, ik werk volgens onze regel. Geen kaart is geen bonus. Kijk maar naar de ah recle en de folder: aanbiedingen gelden op vertoon van je bonuskaart. Dus fijn dat je me zo noemt zonder de regel te weten.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 15:27

Secricible, ik vind 't ook maar raar dat je soms zonder die bonuskaart geen korting krijgt. Maar zoals pimaude uitlegt, zo heb ik 't ook wel eens gehad inderdaad. Kreeg ik geen korting.