Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
secricible schreef:Ik vraag me ten eerste af dat jullie iemand in rok en hakken echt t paard laten gaan. Ten tweede vraag ik me af hoe eze er op is gekomen met een kort rokje...
Optiwolk schreef:Zou hier njet zijn.
Schoenen moeten stevig zijn en een hak hebben (ivm doorslieren) maar geen hakjes natuurlijk. Liefst zelfs laarzen/ chaps.
Broek MOET, hoeft geen rijbroek te zijn.
Handschoenen is eigen keuze maar helm is verplicht.
ydnew schreef:Optiwolk schreef:Zou hier njet zijn.
Schoenen moeten stevig zijn en een hak hebben (ivm doorslieren) maar geen hakjes natuurlijk. Liefst zelfs laarzen/ chaps.
Broek MOET, hoeft geen rijbroek te zijn.
Handschoenen is eigen keuze maar helm is verplicht.
Ik geloof dat men mij nu toch echt verkeerd aan het begrijpen is......mijn verbazing was, dat er iemand zo netjes gekleed, op een (hoge)hak schoen kwam paardrijden...... (en wat is hoog?) En dat men eigenlijk verwacht had dat ik met 2 zeer onervaren ruiters, waarvan 1 nog nooit op een paard had gezeten, wel even de berg op zou galopperen....
Tuurlijk als ik het niet verantwoord vind met wat we gaan doen en hoe de schoen daadwerkelijk is moet er wat anders aan getrokken worden voor de veiligheid van ruiter en paard, Maar in dit geval zag ik daar echt geen onheil in, 't zag er alleen allemaal wat misplaatst uit...... en gezien ze een broek (lange legging) aan had met daarover een rokje? en van ons een goed gekeurde cap droeg, was het qua veiligheid niet anders dan iemand in rijkleding bij een rondje stappen. Ik heb er helaas geen foto van anders konden bepaalde beelden over stiletto hakken, strakke mini rok met blote benen, en geen cap etc. meteen even uit de gedachten worden gewist....![]()
pimaude schreef:ik: mevrouw, heeft u een bonuskaart bij?
zei: stop! er is geen korting vanaf!
ik: Mevrouw, dat gebeurt met de bonuskaart.
zei: Dus ik krijg geen bonus??
ik: Jawel, heeft u de bonuskaart bij?
zei: Nee, ik wil die korting!
ik: Als u het mij netjes vraagt wil ik de code intoetsen
zei: Dus ik krijg geen bonus? (zo rood als een kreeft)
ik: Jawel, u hoeft het mij enkel te vragen
zei: Nou dan hoef ik het niet verdorie! Laat maar $%^$#.
.. Tsja, en dan gaan ze een klacht over je indienen. Ben ik blij met toffe bazen. (:
Aulaantje_x schreef:pimaude schreef:ik: mevrouw, heeft u een bonuskaart bij?
.. Tsja, en dan gaan ze een klacht over je indienen. Ben ik blij met toffe bazen. (:
Zo herkenbaarOf mensen die zo gefocust zijn op die korting dat ze al voor je een bonuskaart hebt kunnen scannen roepen: DIE ZIJN IN DE BONUS!
pimaude schreef:ik: mevrouw, heeft u een bonuskaart bij?