Woensdag 10 oktober om 22:30 komt haar verhaal in de uitzending.....
 Woensdag 10 oktober om 22:30 komt haar verhaal in de uitzending.....                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

!!!
!!! !!!
!!!                                                         

Splash_ schreef:Ja op Net 5, gezond weer op heet hetWoensdag 10 oktober om 22:30 komt haar verhaal in de uitzending.....

) mijn nieuwe bed gekomen en toen ik thuiskwam van het ziekenhuis heb ik die dan ook maar even een uurtje uitgetest.. nou, hij is helemaal goedgekeurd, heerlijk zo'n bed waar je bijna in de breedte op kunt liggen
 ) mijn nieuwe bed gekomen en toen ik thuiskwam van het ziekenhuis heb ik die dan ook maar even een uurtje uitgetest.. nou, hij is helemaal goedgekeurd, heerlijk zo'n bed waar je bijna in de breedte op kunt liggen  

) hebben we het ziekenhuis gebeld en contact gehad met de zaalarts en hematoloog. Deze hebben overlegd omdat ik toch een verhoogd risico op trombose heb, en anderzijds waren ze wat huiverig voor ontstekingen. Mijn bloedwaarden van die dag wezen echter uit dat ontstekingen uitgesloten waren, en ook trombose viel af omdat het beide benen waren, en dan voornamelijk mijn knieeen. Omdat mijn bloedwaarden, oa die van mijn lever, zo goed waren mocht ik om half twee opnieuw paracetamol nemen en toen zakte het met een halfuurtje gelukkig af. Conclusie: gisteren gewoon overbelast, nu een paar dagen rustig aan doen
 ) hebben we het ziekenhuis gebeld en contact gehad met de zaalarts en hematoloog. Deze hebben overlegd omdat ik toch een verhoogd risico op trombose heb, en anderzijds waren ze wat huiverig voor ontstekingen. Mijn bloedwaarden van die dag wezen echter uit dat ontstekingen uitgesloten waren, en ook trombose viel af omdat het beide benen waren, en dan voornamelijk mijn knieeen. Omdat mijn bloedwaarden, oa die van mijn lever, zo goed waren mocht ik om half twee opnieuw paracetamol nemen en toen zakte het met een halfuurtje gelukkig af. Conclusie: gisteren gewoon overbelast, nu een paar dagen rustig aan doen  zo zie je maar, kom je uit het ziekenhuis en mag je weer vanalles, krijg je last van overbelasting
 zo zie je maar, kom je uit het ziekenhuis en mag je weer vanalles, krijg je last van overbelasting  nouja, het is niet anders
 nouja, het is niet anders 
 !
 ! 

, kreeg kippenvel toen ik je bericht las waarin staat dat je echt weer beter bent, geweldig!
 , kreeg kippenvel toen ik je bericht las waarin staat dat je echt weer beter bent, geweldig!                                                          !
!                                                         
 !
 !                                                         

gezellig met zn allen tv kijken
 gezellig met zn allen tv kijken 
 kan je zo gratis ophalen bij je verzekering.
 kan je zo gratis ophalen bij je verzekering. 

Wat ontzettend fijn voor jou en iedereen dat het de goede kant uit gaat ! Ongelovelijk hoe je je sterk hebt gehouden !
 Wat ontzettend fijn voor jou en iedereen dat het de goede kant uit gaat ! Ongelovelijk hoe je je sterk hebt gehouden ! 

de overbelasting van eergisteren is puur gekomen door een klein stukje dat ik van de auto naar het ziekenhuis heb gelopen en weer terug. En thuis natuurlijk het meer bewegen. Wat dat betreft belast ik het dus al minimaal
 de overbelasting van eergisteren is puur gekomen door een klein stukje dat ik van de auto naar het ziekenhuis heb gelopen en weer terug. En thuis natuurlijk het meer bewegen. Wat dat betreft belast ik het dus al minimaal 
 eventjes eruit!
 eventjes eruit!  verder zal het voornamelijk weer rusten worden, maar dat is niet erg
 verder zal het voornamelijk weer rusten worden, maar dat is niet erg