@ Malibu ; Met mijn ouders gaat het prima hoor, die zijn inderdaad net als ik helemaal happy dat ik weer lekker thuis ben @ Nixx ; Ja, vandaag is de eerste aflevering van Gezond weer op. Dit is echter niet de aflevering waar mijn verhaal in voorkomt, dat is volgende week! @ Lieftpetra ; Jup, that's me @ Lottehorse ; Van Gezond weer op, een nieuw programma op Net5 @ Mesastamp ; Nee, van de Yes nog niets bekend. Als ik iets weet plaats ik het zeker hier
Verder, gisteren weer naar het UMC geweest voor controle en alles was perfect in orde, kon niet beter! Gisteren is ook (eindelijk ) mijn nieuwe bed gekomen en toen ik thuiskwam van het ziekenhuis heb ik die dan ook maar even een uurtje uitgetest.. nou, hij is helemaal goedgekeurd, heerlijk zo'n bed waar je bijna in de breedte op kunt liggen
Vannacht was helaas een mindere nacht. Rond half 10 ging ik naar bed met twee paracetamol omdat ik wat last had van gewrichtspijn (heb ik meer, komt omdat ik weer meer beweeg en opbouw). Om twaalf uur werd ik echter huilend wakker met ongelooflijke pijn in beide knieen, en dit begon ook uit te stralen naar mijn heupen en linkerenkel. Even aangekeken, maar omdat ik om half 10 nog 1000MG paracetamol had genomen was het toch echt nog te vroeg om opnieuw te nemen. Omdat het ziekenhuis telkens zegt dat we laagdrempelig moeten zijn met de telefoon pakken, en ik ook wel een beetje in paniek raakte (daaraan merk ik toch wel heel duidelijk dat het vertrouwen in mijn lichaam volledig weg is ) hebben we het ziekenhuis gebeld en contact gehad met de zaalarts en hematoloog. Deze hebben overlegd omdat ik toch een verhoogd risico op trombose heb, en anderzijds waren ze wat huiverig voor ontstekingen. Mijn bloedwaarden van die dag wezen echter uit dat ontstekingen uitgesloten waren, en ook trombose viel af omdat het beide benen waren, en dan voornamelijk mijn knieeen. Omdat mijn bloedwaarden, oa die van mijn lever, zo goed waren mocht ik om half twee opnieuw paracetamol nemen en toen zakte het met een halfuurtje gelukkig af. Conclusie: gisteren gewoon overbelast, nu een paar dagen rustig aan doen zo zie je maar, kom je uit het ziekenhuis en mag je weer vanalles, krijg je last van overbelasting nouja, het is niet anders
Verder weinig te vertellen, zoals jullie begrijpen doe ik het rustig aan, ik merk wel dat ik gisteren wat meer gedaan heb want ik ben ook weer wat moeier dus ik duik zo nog even lekker mijn bedje in. Ik wil vanavond erg graag de eerste aflevering van Gezond weer op zien maar het begint erg laat voor mijn doen dus ik zal vantevoren echt even moeten bijslapen, zeker na vannacht !
Als het morgen goed gaat ga ik weer even langs Perdy om te kroelen, meer kan en mag ik daar voorlopig niet doen maar dat is ook niet erg. Ze wordt goed verzorgd en staat er uitstekend bij
Wel ja, dat het nog niet allemaal perfect gaat altijd dat was ook te verwachten waarschijnlijk. Je zal al ontzettend blij zijn dat het ergste achter de rug is en dat je genezen verklaard bent, en blij dat je weer thuis bent. En de rest zal een beetje zijn tijd nodig hebben en zal dan ook allemaal wel in orde komen zeker. Houd de nabehandeling trouwens enkel bloedcontroles in, of moeten er nog andere dingen gedaan worden.
gedver, dat is weer even balen voor je om zo'n nacht mee te maken. en dat nog wel in je nieuwe bed! je lichaam heeft natuurlijk ook zo'n onwijze optater gehad en is niets meer gewend. goed naar je lijf luisteren zullen de artsen wel gezegd hebben?
ik kan me inderdaad heel goed voorstellen dat het vertrouwen in je lichaam compleet verdwenen is....moeilijk hoor! gelukkig worden jullie goed begeleid door de artsen
rust lekker uit in je nieuwe bed
heel veel plezier bij perdy ! ze zal wel blij zijn dat je weer met enige relmaat bij haar langs mag gaan
Lieve Romaan, ik ben zo ontzettend blij voor je dat je lekker thuis bent
Die pijn in je benen door overbelasting, ik ken het.... Ik heb het regelmatig en word dan gek van de pijn!! Ligt bij mij aan verkeerde heupstand en heb wat dat betreft niet het beste beroep gekozen om verpleegkundige te worden
Ben blij dat het naar omstandigheden goed gaat en ook lekker je nieuwe bedje
Zo, gelijk ff in mn gsm gezet voor 10 oktober gezellig met zn allen tv kijken
Heerlijk he om weer thuis te zijn..beetje vreemde vraag mss, maar heb je niet een rolstoel? Zo kun je je lichaam niet overbelasten, maar kan iemand je mss toch meesleuren het dorp in bv, of dat je langer bij Percy kan zitten kan je zo gratis ophalen bij je verzekering.
Ik ga vanavond even kijken, ookal ben je nog niet te zien. Volgende week ga ik ook zeker even kijken, leuk om wat ''live'' beelden van je te zien, kan je je nog meer voorstellen met wie je al die tijd hebt meegeleefd. En doe je wel een beetje rustig aan...
Vanuit de middle of nowhere toch maar even gekeken op Bokt om te spieken hoe het met je gaat. Wat ontzettend fijn voor jou en iedereen dat het de goede kant uit gaat ! Ongelovelijk hoe je je sterk hebt gehouden !
Super dat het zo goed gaat...zo'n nachtje is dan balen, maar gelukkig viel het allemaal mee.
Dat vertrouwen in je lichaam komt vanzelf weer. Je moet alle nieuwe pijntjes en klachten (die je misschien voor je ziekte niet had) weer een plekje geven. Beter een keer teveel aan de bel getrokken dan helemaal niet!
@ Kimberley77 ; Een rolstoel hebben we al, en daar doe ik dan ook alles mee de overbelasting van eergisteren is puur gekomen door een klein stukje dat ik van de auto naar het ziekenhuis heb gelopen en weer terug. En thuis natuurlijk het meer bewegen. Wat dat betreft belast ik het dus al minimaal @ Sannuhh ; Vond er zelf ook heftige verhalen tussen zitten, jeetje. Ben benieuwd wat er volgende week allemaal bij zit. Met mij gaat het verder goed, heb heerlijk geslapen dus ben nu goed uitgerust. Ik ga zo met mijn moeder even naar een groot tuincentrum, met de rolstoel uiteraard eventjes eruit! verder zal het voornamelijk weer rusten worden, maar dat is niet erg