Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 18:43

Sanniejtjuh schreef:
Dat ik even dacht nieuwe vliegemaskers te bestellen. Huidige zijn wat uitgeluberd. Ze zijn werkelijk nergensssss meer te verkrijgen zowat, niet op voorraad, of enkel heel groot of maat mini. -O-

Ik deel deze ergernis, ze hebben bijna alleen maar die nylon dingen in plaats van gewoon de maskers met klittenband sluiting

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 18:45

Shires heb ik 2 weken terug nog besteld. Misschien kunnen we meezoeken?

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 18:54

DuoPenotti schreef:

Die zoek ik, de deluxe met dat fijne maas, 1 met enkel oren, en 1 met oren en franjes. Maat Cob.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 18:56

Ik heb enkele weken geleden ook nog Shires besteld, bij EJ. Wel een andere dan die jij zoekt, succes met de zoektocht.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 19:06

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 20:18

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 20:33

@Marleen_88 Die hadden inderdaad niet die ik wilde
@DuoPenotti, ik wil persee die van Shires, ze passen hier perfect namelijk :Y)
@Kirsha , :oo Heeeeel erg bedankt! Gelijk besteld **\O/** Ik ken deze webshop niet, en vond hem ook niet met googlen, had geen kleurkeuze maar dat maakt me toch niks uit. Nogmaals dank!

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 20:39

Het koelt aardig af, maar ik kom toch bezweter de douche uit dan dat ik eronder ging :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 21:19

Sanniejtjuh schreef:
DuoPenotti schreef:

Die zoek ik, de deluxe met dat fijne maas, 1 met enkel oren, en 1 met oren en franjes. Maat Cob.

Hier doen ze het maar even met die ze hebben, maar als deze is gesneuveld, zoek ik precies hetzelfde tot de maat aan toe. Dus ik zal wat linkjes opslaan die jullie hebben gestuurd :D

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 21:38

Ben op vakantie en kei moe van een wandeling, alleen kan ik niet gaan slapen omdat de slechtste band ever in de tuin van ons hotel aan het optreden is -:(-

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 21:41

Ik heb een opgezwollen en pijnlijke buik. De ene maand is het erger dan de andere. Nu wil ik vooral als een ontplofte zeester vol zelfmedelijden op de bank liggen met een reep chocolade maar woon net 2 weken samen ofzo.

Ik weet zeker dat hij dat niet erg vindt en waarschijnlijk net zo marginaal naast me komt liggen met een bak chips maar ik moet even over mezelf heen :+
Laatst bijgewerkt door Schuur_ op 15-08-25 21:46, in het totaal 1 keer bewerkt

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 21:44

Geef hem de vuurdoop, Schuur :D

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 21:47

Schuur_ schreef:
Ik heb een opgezwollen en pijnlijke buik. De ene maand is het erger dan de andere. Nu wil ik vooral als een ontplofte zeester vol zelfmedelijden op de bank liggen met een reep chocolade maar woon net 3 weken samen ofzo.

Ik weet zeker dat hij dat niet erg vindt en waarschijnlijk net zo marginaal naast me komt liggen met een bak chips maar ik moet even over mezelf heen :+

Wie weet denkt hij exact hetzelfde :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 22:04

Kom niet op de site van de bibliotheek :(

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 22:44

Dat mijn buurvrouw (3 deuren verderop) het heel normaal vindt dat haar kinderen nu nog schreeuwend en spetterend in het zwembadje zitten. En dat is helaas niet de eerste keer.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 22:51

Dat mensen hun auto lichten zo vreselijk slecht afstellen..
Bijna iedere auto verblind me

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 23:05

Alles open zodat het kan afkoelen, bedenkt er iemand in de buurt om te gaan stoken …. Er geld een stookverbod en alles stinkt nu _-:(

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 23:06

We gingen het zwembad opruimen, hadden hem voor deze hete week leeg laten lopen maar moest nog even geschrobt en afgebroken zodat de paarden hun stukje paddock weer terug hebben.
We hadden speciaal gewacht tot schemer en temp iets koeler, en toen we bezig waren was het prima. Daarna even de paarden hooi in de hooinetten gedaan zodat ze lekker buiten kunnen eten, was iets koeler dan op stal.
Ik ben klaar en loop terug naar binnen en ineens breekt het zweet me uit. Niet te filmen. Moest eerst bijtanken en uitwalmen. Ik kijk uit naar dit weekend. 23 en 22 graden.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 23:32

Ligt het aan mij, of rijd men 's avonds/'s nachts steeds roekelozer in auto's? Ik hoor nu regelmatig piepende banden van een auto welke vol in de remmen gaat. Laatst ging het 'mis' en stond er een auto midden op de rotonde. Dus ben ik daardoor nu steeds alerter, of rijd men daadwerkelijk steeds roekelozer dan een jaar geleden?

Zonet ook weer piepende banden. Niets aan!

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 23:36

Ergenis 1 is dat ik me 2x per nacht volledig in spray met Deet (wordt al weken snachts wakker van de muggenbeten := )
Ergenis 2 dat ik mega moet niezen van Deet en nu dus met een verstopte neus in bed moet kruipen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 07:37

Mijn ergernis is dat ik een allergische reactie heb en niet weet waarvan. Mijn gezicht helemaal rood en onder de bultjes. En ik moet zo boodschappen doen. -O-

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 08:48

Ik ben er helemaal klaar mee. Je zou denken dat ik genoeg ervaring heb met rustig aan doen en pijn en noem alle rot dingen maar op. Leuk dat leven met chronische ziekte, maar dit is echt even te veel. Heb gisteren enorm zitten janken want kan niet eens zelfstandig boodschappen doen, haar wassen, aankleden is k u t. Dus zit hele dagen op de bank en kan niet eens even kleding opruimen want gaat 5 shirts goed en de 6e krijg ik zo'n enorme pijnscheut.

Ik gebruik al morfine achtige pijnstilling dagelijks voor normale klachten, de paracetamol erbij doet gewoon niks lijkt wel. En die hand helemaal niet gebruiken lukt gewoon niet als je alleen woont.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 09:15

MyWishMax Ik begrijp je helemaal, gooi het er ook af en toe maar flink uit, dat mag.
@Suzanne.f oef, ik hoop dat je er toch achter kan komen en het wel snel bijtrekt.

Hier de ergenis dat mijn knie sinds gister weer opspeelt. Zit een beginnende scheur meniscus in met overspannen hemstrings dus elke keer wat rustig bewegen en beentje omhoog, maar prettig blijft het niet.(zit gelukkig wel bij een goede fysio ervoor)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 09:55

Ik moest ook denken aan hoe ik eerdere versies van dit topic vol heb geklaagd toen mijn arm kapot ging, weet dat ik met je mee leef. Klagen zal niet zoveel helpen maar het lucht wel op. Voor mij is het inmiddels 4 jaar geleden alweer

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 10:08

MyWishMax schreef:
Ik ben er helemaal klaar mee. Je zou denken dat ik genoeg ervaring heb met rustig aan doen en pijn en noem alle rot dingen maar op. Leuk dat leven met chronische ziekte, maar dit is echt even te veel. Heb gisteren enorm zitten janken want kan niet eens zelfstandig boodschappen doen, haar wassen, aankleden is k u t. Dus zit hele dagen op de bank en kan niet eens even kleding opruimen want gaat 5 shirts goed en de 6e krijg ik zo'n enorme pijnscheut.

Ik gebruik al morfine achtige pijnstilling dagelijks voor normale klachten, de paracetamol erbij doet gewoon niks lijkt wel. En die hand helemaal niet gebruiken lukt gewoon niet als je alleen woont.

Dat is echt heel zwaar, dan is alleen wonen gewoon nog pittiger, daar weet ik alles van.
Heb geen mensen in de buurt die even kunnen helpen ergens mee? Ik vind het ook altijd heel moeilijk om te vragen en doe dat liever niet, maar op deze manier verder kan ook niet nu je je hand niet kan gebruiken.