Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 09:07

prompter schreef:
zal wel weer alleen voor nieuwe klanten zijn.

Dat was niet wat ik begreep in ieder geval. Ik hoop dat het wel kan, want ik betaal me scheel aan KPN elke maand.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 09:07

KPN belde mij gisteren om over te stappen naar hun. :+ Heb vriendelijk geweigerd.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 09:09

Alja schreef:
[ Afbeelding ]
Gewoon altijd als PostNL een pakje bezorgd.
Zelfs vanmorgen het hek op slot gedaan en een box aan de buitenkant van het hek geplaatst zodat het pakje daarin kan

Staat er nu 'Is de hek gesloten, loop dan niet door'? Valt voor mij in dezelfde categorie ergernis als 'die meisje'.

Maar wel even een reminder dat ik ook nog een waakbordje aan mijn poort moet hangen

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 09:14

Ik zag het ook, "de hek" :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 09:20

Oh, ik erger mij er vreselijk aan als iemand dat zegt. :')

Net zoals 'zo'n dingen' ipv 'zulke dingen'.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 09:21

Dat is Marokkaans Nederlands. :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 09:27

Ik vind het stom. :+

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 10:08

prompter schreef:

Ik zag gisteren een bericht dat het juist voor de vaste klanten is...

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 10:18

Bellatrix schreef:
Oh, ik erger mij er vreselijk aan als iemand dat zegt. :')

Net zoals 'zo'n dingen' ipv 'zulke dingen'.

Zo'n dingen gebruiken we in west-Brabant nogal eens. Met name de oudere generatie.

We hebben nu niet een maar twee buizerds zitten. Schitterende beesten hoor, maar in het dorp waar we vandaan komen waren het echt terror beesten zodra ze gingen broeden. Tot het aanvallen van mensen aan toe :=

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 10:23

Telpeva schreef:
nicole_floor schreef:
De vliegt hier een helikopter en ik ben zo nieuwsgierig. :')

Sommige helicopters kan je ook terugvinden op sites waar je andere hulpdiensten zoals de ambulance, politie, brandweer kan volgen.
Deze bijvoorbeeld
https://alarmeringen.nl/
Marechaussee helicopters kan ik nooit terug vinden, dan lees ik altijd achteraf in de krant wat er loos was.

Ik had idd via google een of andere helikopter radar site gevonden. En daar zag ik idd dat er 2 vlogen van de Marechaussee.

Niobe schreef:
nicole_floor schreef:
De vliegt hier een helikopter en ik ben zo nieuwsgierig. :')

Er zijn ook weer luchtmacht oefeningen de komende weken rond Gelderland en Overijssel als ik het goed heb.

Zag ze gisteravond ook, 2 Apaches.

Deze waren het idd denk ik gisteravond.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 11:01

Het is inmiddels gelukt, gisteren kon het niet vanwege de vele aanvragen. Als je in je mijnkpn app lijkt moet je naar Voor Jou gaan, daar kun je kiezen wat je wil. Kon nu nog wel 2 uur duren dus ik heb het alleen kunnen aanvragen

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 11:30

iirrssjjee schreef:
prompter schreef:

Ik zag gisteren een bericht dat het juist voor de vaste klanten is...

het is een stapelkorting.
Je moet dus ook je mobiel abonnement erbij doen.

https://www.telegraaf.nl/financieel/116 ... pn-klanten

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 11:44

Gemeente die aangeeft maandag dat besluit vorige week al op de post gegaan is. Nog steeds niks ontvangen, staat nog niet eens in de app, maar ook niet in de online omgeving. Terwijl als dat echt zo was had ik het al ergens moeten kunnen zien of al ontvangen moeten hebben zelfs. Dat het maandag nog niet ontvangen was en niet overal stond snapte ik nog. Maar nu niet meer. Als ik morgen nog niks ontvangen heb ga ik weer bellen. Vorig jaar hebben ze ook 2 weken gedaan alsof het al onderweg was tot ik iemand aan de telefoon had die zei dat het wel behandeld was maar nooit doorgegeven/afgehandeld was. Toen hadden ze dus ipv binnen 8 weken 13 weken nodig voor besluit afhandelen en daarna nog uitvoeren.

Hoe kan je zo makkelijk zijn met zulke dingen terwijl je weet dat de mensen met wie je te maken hebt er echt afhankelijk van zijn?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 11:48

Wat is dat slecht geregeld zeg met KPN, ik krijg te zien dat ik een huishouden moet aanmaken, dat ik een mobiel abonnement kan aanmaken of een thuis abonnement. Kweenie hoor maar ik ben gewoon ingelogd met al mijn gegevens, die ik een jaar of wat geleden al lang aan elkaar heb gekoppeld, waar ik al jaren combivoordeel van krijg. Hoe kan het dat dat dan opeens niet zo zou zijn :+ ik kom ook nergens wanneer ik op knoppen klik om verder te gaan, dan kom je in een soort loop terecht.
Geef gewoon Netflix, ik betaal genoeg elke maand :+

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 12:35

MyWishMax schreef:
Gemeente die aangeeft maandag dat besluit vorige week al op de post gegaan is. Nog steeds niks ontvangen, staat nog niet eens in de app, maar ook niet in de online omgeving. Terwijl als dat echt zo was had ik het al ergens moeten kunnen zien of al ontvangen moeten hebben zelfs. Dat het maandag nog niet ontvangen was en niet overal stond snapte ik nog. Maar nu niet meer. Als ik morgen nog niks ontvangen heb ga ik weer bellen. Vorig jaar hebben ze ook 2 weken gedaan alsof het al onderweg was tot ik iemand aan de telefoon had die zei dat het wel behandeld was maar nooit doorgegeven/afgehandeld was. Toen hadden ze dus ipv binnen 8 weken 13 weken nodig voor besluit afhandelen en daarna nog uitvoeren.

Hoe kan je zo makkelijk zijn met zulke dingen terwijl je weet dat de mensen met wie je te maken hebt er echt afhankelijk van zijn?

Vaak komt zulke post bij mij pas op Donderdag binnen.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 12:37

Als de apotheek vandaag mijn medicijnen niet heeft ga ik vechten :+
Ik had nog voor één dag, dat is vandaag, want ik moet bezig met school. Vrijdag heb ik mijn eerste stagedag dus dan heb ik ze ook echt nodig. Ik heb ze een week geleden besteld, normaal zijn ze een dag later al klaar.
Ook al krijg ik geen mailtje dat ze klaar liggen, ik ga gewoon heen vanavond, want ze hebben mij nu al 2x gezegd dat het klaar zou liggen terwijl dat niet zo was.

En mijn vader heeft het verjaardagscadeau voor mijn moeder in mijn kamer verstopt, maar ik weet niet of ik m nu in moet pakken of dat hij dat nog gaat doen morgen :')

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 13:26

net kneiterhard mijn hoofd gestoten tegen een balk voor de deuringang van de stal. Ik weet verdorie dat die balk daar zit, maar bukte niet diep genoeg. Ik ging bijna tegen de vlakte.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 14:33

Er is een nieuwe planningstool in het leven geroepen welke aansluit op de begrotingen. Nu gaat de afdeling die deze gebruikt, meteen te hard van stapel met het in gebruik nemen van dat ding, terwijl alle begrotingen nog aangepast moeten worden aan de realisatie van 2024. En dan gebruiken ze ook nog eens de namen die ze op hun afdeling gebruiken voor de projecten, maw ik heb geen idee van welke projecten ik aan moet passen. De manager van die afdeling gaat ook constant in overleg met zijn medewerkers dat nog niet alles erin staat. Jongens, ik heb geen 8 handen hè!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 14:40

Belangrijk telefoontje gemist , had het vandaag ook niet verwacht en altijd bellen ze als ik aan het autorijden ben. Mijn telefoon kan ik niet aansluiten op mijn auto , dus dan zie ik het ook niet.

Nu bellen ze morgen pas weer... Maar ik heb geen geduld wil dit nu geregeld hebben :')

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 15:18

Vandaag zou een zonnige dag worden en wilde ik vanmiddag een lekker buitenritje maken.

Maar het is al de hele dag grijs en teveel spoeddingen met werk om weg te kunnen....

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 16:12

Oudergesprekken plannen..
Om 15.00 gaan de tijdvakken open.
MET Z’N ALLEN!!!!!
15.01, alle fijne tijdvakken bezet.

Manman.. Ik doe er zelf ook aan mee :+ Maar wat een hel iedere keer om dat in te plannen voor 2-3 kinderen..

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 16:34

Was aan het wachten op afspraak met oogpoly en hoorde maar niets.
Daarstraks gebeld en ineens vinden ze het dringend en moet ik zo goed als onmiddellijk komen :(
Gedoe altijd

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 16:35

Ik had zo’n zin in een broodje kroket vandaag, had luxe kroketten besteld. Dus ik kijk in de vriezer, nergens te bekennen. Ging twijfelen of die gister wel bij de bestelling en Jahoor: bericht dat deze niet leverbaar waren |o

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 17:11

Roihi schreef:
Was aan het wachten op afspraak met oogpoly en hoorde maar niets.
Daarstraks gebeld en ineens vinden ze het dringend en moet ik zo goed als onmiddellijk komen :(
Gedoe altijd

Bij mij is het ook altijd gezeur met afspraken op de oogpolie.

Ik moest vandaag naar het UMCG voor prikken rond mijn oog maar jeetje fijn is echt wat anders.

En nu lijkt het of ik een klap op mijn oog heb gehad.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 17:40

fjordjes schreef:
Het is inmiddels gelukt, gisteren kon het niet vanwege de vele aanvragen. Als je in je mijnkpn app lijkt moet je naar Voor Jou gaan, daar kun je kiezen wat je wil. Kon nu nog wel 2 uur duren dus ik heb het alleen kunnen aanvragen

Bij mij staat er dat ik het niet kan aanvragen vanwege de drukte.