prompter schreef:zal wel weer alleen voor nieuwe klanten zijn.
Dat was niet wat ik begreep in ieder geval. Ik hoop dat het wel kan, want ik betaal me scheel aan KPN elke maand.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alja schreef:[ Afbeelding ]
Gewoon altijd als PostNL een pakje bezorgd.
Zelfs vanmorgen het hek op slot gedaan en een box aan de buitenkant van het hek geplaatst zodat het pakje daarin kan
Bellatrix schreef:Oh, ik erger mij er vreselijk aan als iemand dat zegt.
Net zoals 'zo'n dingen' ipv 'zulke dingen'.
Telpeva schreef:nicole_floor schreef:De vliegt hier een helikopter en ik ben zo nieuwsgierig.
Sommige helicopters kan je ook terugvinden op sites waar je andere hulpdiensten zoals de ambulance, politie, brandweer kan volgen.
Deze bijvoorbeeld
https://alarmeringen.nl/
Marechaussee helicopters kan ik nooit terug vinden, dan lees ik altijd achteraf in de krant wat er loos was.
Niobe schreef:nicole_floor schreef:De vliegt hier een helikopter en ik ben zo nieuwsgierig.
Er zijn ook weer luchtmacht oefeningen de komende weken rond Gelderland en Overijssel als ik het goed heb.
Zag ze gisteravond ook, 2 Apaches.
iirrssjjee schreef:prompter schreef:zal wel weer alleen voor nieuwe klanten zijn.
Ik zag gisteren een bericht dat het juist voor de vaste klanten is...
MyWishMax schreef:Gemeente die aangeeft maandag dat besluit vorige week al op de post gegaan is. Nog steeds niks ontvangen, staat nog niet eens in de app, maar ook niet in de online omgeving. Terwijl als dat echt zo was had ik het al ergens moeten kunnen zien of al ontvangen moeten hebben zelfs. Dat het maandag nog niet ontvangen was en niet overal stond snapte ik nog. Maar nu niet meer. Als ik morgen nog niks ontvangen heb ga ik weer bellen. Vorig jaar hebben ze ook 2 weken gedaan alsof het al onderweg was tot ik iemand aan de telefoon had die zei dat het wel behandeld was maar nooit doorgegeven/afgehandeld was. Toen hadden ze dus ipv binnen 8 weken 13 weken nodig voor besluit afhandelen en daarna nog uitvoeren.
Hoe kan je zo makkelijk zijn met zulke dingen terwijl je weet dat de mensen met wie je te maken hebt er echt afhankelijk van zijn?
Roihi schreef:Was aan het wachten op afspraak met oogpoly en hoorde maar niets.
Daarstraks gebeld en ineens vinden ze het dringend en moet ik zo goed als onmiddellijk komen![]()
Gedoe altijd
fjordjes schreef:Het is inmiddels gelukt, gisteren kon het niet vanwege de vele aanvragen. Als je in je mijnkpn app lijkt moet je naar Voor Jou gaan, daar kun je kiezen wat je wil. Kon nu nog wel 2 uur duren dus ik heb het alleen kunnen aanvragen