Ik ben klaar met stalken Alles is besteld/gekocht. Nu even wachten tot het binnen is en dan kan ik gaan inpakken.
Kookaburra
Geplaatst: 12-05-25 16:52
Hier geen voorkeur Het mag boekgerelateerd zijn (en wat lekkers voor tijdens het lezen telt dan ook ), maar als mijn santa leuke dingen ziet voor mij die niet boek-gerelateerd zijn. Tuurlijk, dat mag ook zeker!
DWitzel
Geplaatst: 13-05-25 08:54
Sinds kort heb ik de letterbak uit mijn ouderlijk huis in mijn werkkamer hangen. Deze bak is een lade uit een kast van de drukkerij van een oom. Dus kom je een leuk heel klein "iets" tegen wat in een vakje past dan is dat zeker welkom als extra in mijn pakket
Daihyo
Geplaatst: 13-05-25 14:55
Het inpakken kan beginnen
Marjo
Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-25 14:57
Whoee jullie zijn goed bezig
Sorry voor mijn afwezigheid, nieuwe baan begonnen en die vergt érg veel energie Deel gerust vragen etc hoor
Donderdag begin ik aan een opleiding en dan hoop ik dat alles een beetje stabiliseert
Geplaatst: 13-05-25 17:58
Ik kreeg, volgens de mail precies om middernacht, 3 vragen op mij afgevuurd via lootjestrekken
1. Zijn er dingen die je graag doet in de zomer? Ik ben graag buiten te vinden in de zomer! Bijvoorbeeld met vrienden in het park of op een terras, of juist met een camera en verrekijker om mijn nek om in de natuur naar de vogels te zoeken (En met die camera fotografeer ik ook de hulpdiensten en luchtballonnen. Ik heb iets teveel hobbies ) En ik zit heerlijk tot in de late uurtjes op mijn balkon boek te lezen!
2. Wat vind je lekker om te snacken of drinken op een warme zomerdag? Het is dat chocola smelt, dat ik er in de zomer ook wel eens voor kies om chips of wat ander zoutigs, zoals tuctuc, er bij te pakken Qua drinken, ik leef op koffie, thee, water en speciaalbier. Het hele jaar door
3. Zijn er boeken goodies die je graag nog zou willen krijgen? En wat juist niet?” Welke ik wel zou willen krijgen; die vraag vind ik lastig. Ik heb wel twee dingen op mijn wishlist staan, maar die zijn boven budget. Dus dat gaan we mooi niet verklappen Mooie boekenleggers zijn ook altijd welkom. Maar pfoeh, ik moet echt even nadenken wat voor andere boekengoodies er nog zijn
Liever niet zo'n duimhouder. Dus zo'n ring die je kunt gebruiken om met 1 hand je boek vast te houden en beide pagina's open te houden. Ik heb er 1, maar gebruik hem nooit
Ik heb de cadeaus al verzameld, alleen de boeken nog
DWitzel
Geplaatst: 26-05-25 09:02
Ik schiet al aardig op, boek in huis, ook al wat kadootjes en ik heb al een doos voor verzenden Maar qua budget kan er nog wel wat bij, 2e boek? Of wat anders, wie zal het zeggen.... Maar we hebben nog even, dus loop vast nog wel ergens tegenaan... Ben het laatste weekend van juni op Terschelling, denk dat ik daarna pas ga versturen, dus wie weet komt mijn lootje iets van het eiland tegen in haar pakje.....
Daihyo
Geplaatst: 26-05-25 09:45
Die doos voor verzenden heb ik nog niet. Ik leg na verzenden wel uit waarom, anders is de hint nu al te duidelijk Ik heb dus vooral de inhoud klaar.
Edit: zou de bokker die DWitzel heeft als lootje nog even mij willen pb'en welk(e) boek(en) er in dit pakket gaan? Want dan kan ik daar met de kersteditie rekening mee houden
1. Engels ♡ 2. Ja ik ben daar heel dubbel in wel romans maar geen romantische verhalen, if that makes sense?
LWDaisy
Geplaatst: 26-05-25 17:46
Ik ben terug van een weekendje weg, papa zijn verjaardag gaan vieren
Ik was de straat nog niet goed en wel uit zaterdag, melding in mijn app: "uw pakket is geleverd". Dus: het boek is geleverd haha, dat hebben we vandaag uit de pakjeskist gevist.
Ik ben vorige week een weekje in Zeeland geweest dus alles even op een laag pitje gezet. Ik heb de boeken wel al binnen en de cadeautjes bedacht haha.
Nu nog nadenken over de hint haha
Kookaburra
Geplaatst: 28-05-25 15:30
Oeh! Ik krijg net een berichtje van de boekenwinkel dat ze het boek, wat ik besteld had, binnen nu en een week in de winkel verwachten. Verrassing voor mij
Ik had rekening gehouden met midden juni. Dus vond het al ietwat spannend
Ik heb wel hints verwerkt op het kaartje en in het pakket. Ik kan hier ook nog wel een hint geven, maar dan weet mijn lootje zodra het pakket aankomt meteen dat het van mij is zonder het open te maken. Dus die geef ik achteraf wel