Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nevica schreef:Hieperdi, het viel mij dus gisteren pas op. Liep om 8 uur even naar buiten en dacht ineens wow het word al lekker donker! Heerlijk!
Hier was het warm vandaag met buien tussendoor. Het was wel goed te doen op het werk. Nu hopelijk een herfstig jaar verder please.
Tazzey schreef:Als het goed is dan is het vandaag de laatste zomerse dag. Laat de herfst maar komen![]()
Gisteren is het hier flink tekeer gegaan met onweer en regen. Een aantal inslagen zeer dichtbij. De overspanningsbeveiliging is afgegaan. Sinds installatie is dat niet gebeurd, dus eindelijk deed die ook eens iets voor de kost.
Hieperdi schreef:Tazzey schreef:Als het goed is dan is het vandaag de laatste zomerse dag. Laat de herfst maar komen![]()
Gisteren is het hier flink tekeer gegaan met onweer en regen. Een aantal inslagen zeer dichtbij. De overspanningsbeveiliging is afgegaan. Sinds installatie is dat niet gebeurd, dus eindelijk deed die ook eens iets voor de kost.
Wat houdt dat precies in een overspanningsbeveiliging? Hier in het westen van het land dit jaar erg weinig tot geen onweer gehad
Elisa2 schreef:Eik, ja mooi omschreven die dikke lucht..dat vind ik zelf ook altijd het ergste. Dat gevoel alsof je inderdaad zuurstof tekort krijgt.
Morgen 21/22 graden..eindelijK! Dat vind ik fijn..liever ook niet de hele dag de zon. Nu inderdaad niet weer 9 maanden regen.
Hutcherson schreef:Ik kijk zo enorm uit naar avonden met kaarsjes aan onder een heerlijke deken op de bank met warme chocomel, heerlijk met mijn dikke, gevoerde bedsokken mn bedje in met puffie dekbed. Ijskoude kamer en heerlijk opwarmen onder de deken. Wakker worden met een koude neus maar de rest helemaal lekker warm. Gauw rennen naar de wc want koud koud koud en weer even terug dat warme bedje in. heeeeeerlijk.