Ik denk dat ik voor deze zomer even deze gefabriceerde hor hou, aan beide kanten en dan volgend jaar investeer in horren op maat, aangezien die voor de zolderramen wel bestaan.
De ramen in de slaapkamer moeten maar even wachten, ik wil wel de woningstichting vragen wat ik mag maken daar want ik zal iets moeten plakken of boren om daar een hor te kunnen maken en ik wil niets doen zonder toestemming.
Ik heb ook zulke plak horren overal, ook gedacht om te proberen maar het werkt prima! Sommige zitten al drie jaar, maar ga ze deze zomer allemaal weer opnieuw eraan maken, goedkoop en werkt gewoon meer dan prima vind ik
Taifoen
Geplaatst: 09-06-25 22:09
Bellatrix schreef:
Maar er zit niets bij om hem mee vast te maken.
Er zitten 4 hoekjes bij die je in de 4 hoeken plakt, het hor is elastisch en spant om die 4 punten heen zegmaar.
Ik zag bij mijn eigen zoektocht naar een hor dat Velux wel oplossingen heeft voor de constructie in jouw slaapkamer, misschien kun je kijken of er een maat van Velux is die overeenkomt met de maat die jij hebt van jouw merk?
Die in mijn slaapkamer is echt heel apart hoor, weet je zeker dat daar een oplossing voor is? En ik heb Fakro, geen Velux dus ik denk niet dat de maten overheen komen?
anca
Geplaatst: 10-06-25 09:37
Wij zitten nu in het huis van vrienden om op te passen. Die hebben dit voor het raam
Misschien heb je hier wat aan
Konstantine
Geplaatst: 10-06-25 09:38
Ik zag de still van deze video en dacht dat het er een beetje op leek:
Alleen de maat kan een uitdaging zijn inderdaad, maar iets te breed is misschien wel een optie, dan valt het er gewoon wat verder overheen.