DuoPenotti schreef:Het woord vriend was duidelijk het probleem
Yep! Agree!

Hij was helemaal niet op zoek naar een kantenmaaier

Kansloze gast!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
DuoPenotti schreef:Heeft die persoon je geblokkeerd?
Of is dat geen persoon maar type naaimachine?
Als ik zoek op Pfaff 1222 krijg ik diverse pfaff machines maar geen 1222
sasja0705 schreef:DuoPenotti schreef:Heeft die persoon je geblokkeerd?
Of is dat geen persoon maar type naaimachine?
Als ik zoek op Pfaff 1222 krijg ik diverse pfaff machines maar geen 1222
Nee, gaat niet om een persoon, gaat echt om de meldinng dat er een Pfaff 1222 gevonden is.
Het zijn wel altijd verschillende foto's.
Enige wat ik zou kunnen bedenken dat er toch een oplichter is, wiens advertentie meteen weer verwijderd wordt.
Voor "Vendomatic " krijg ik dagelijks meldingen en die kan ik dan gewoon openen...
Toch maar eens mp contacten
TessaxQuincy schreef:Hallo!
Ik heb nu een e-reader te koop staan. Hoe veilig is het verzenden via marktplaats? Ik heb 'm eigenlijk alleen op ophalen staan, maar krijg constant reacties van mensen die te ver weg wonen.
Ik lees altijd dingen dat mensen dan gaan zeggen dat ze het artikel niet hebben gekregen, of in slechte staat. En vervolgens geeft marktplaats dan het geld weer terug, hoe werkt dat?
beert schreef:Als je via Marktplaats het verstuurt, krijg je ook een verzendlabel van Post NL of van DHL, welke je kiest. Sowieso krijgt de ander en jijzelf dan een track and trace. Dus als het niet is aangekomen, dan is het ook echt niet aangekomen. Dat kun je zelf ook volgen. Het is wel heel handig om daarom via marktplaats zelf het verzendverzoek te maken en het label via hun te krijgen. Dus blijf binnen de marktplaats omgeving.
Zelf heb ik dat eigenlijk nog nooit meegemaakt dat er iets niet aankwam.
Wat de slechte staat betreft zou je vooraf een aantal goede fotos kunnen maken, voordat je het in het pakketje doet. Maar ook dat heb ik dan niet meegemaakt nog en ik koop toch regelmatig via Marktplaats en Vinted.