Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Als je de rest van je leven nog maar 1 gerecht zou mogen eten, welk gerecht zou dat dan zijn? Waarom?
En wat zou je absoluut nooit meer willen eten?
Urbanus schreef:beste baby dan zeg, sodemieters.
Sam_I_Am schreef:Ik bedacht me net dat scrunches of haar elastiekjes hier ook altijd welkom zijn. En de katten hebben nooit genoeg speelgoed. Dat brengt me op de vulling: ik vind alles prima maar Aslan wordt intens gelukkig als de vulling uit propjes krant ofzo bestaat. Propjes zijn echt favoriet.
_KiMbErLeY_ schreef:BIJNA LOOTJESSSSSSSS![]()
![]()
![]()
![]()
Citaat:Wat is iets dat je altijd al interessant vond en zou willen proberen, maar nooit aan toe komt?
En waar kom je juist wel aan toe, maar zou je eigenlijk wat minder aandacht aan mogen geven?
8nnemiek schreef:Oh ik bedacht me nog een top; een flessenlikker.
marleen_88 schreef:Over loten gesproken.... Ik vind zo'n decemberkalender altijd leuk om te krijgen.En dan alles in 1x wegkrassen.
Citaat:Als je de rest van je leven nog maar 1 gerecht zou mogen eten, welk gerecht zou dat dan zijn? Waarom?
En wat zou je absoluut nooit meer willen eten?
Pikkepor schreef:Hier hebben we bijvoorbeeld opa's puddingtaart (maar die is anders dan de puddingtaart van mijn ex' familie bijvoorbeeld) of Wilderskuil taart (don't ask, de taart is vet lekker).
capopjekop schreef:Ik heb wel Al wat gekocht. Maar als lootje het niet leuk vind dan houd ik het lekker zelf