Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sam_I_Am

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 15:49

Ik bedacht me net dat scrunches of haar elastiekjes hier ook altijd welkom zijn. En de katten hebben nooit genoeg speelgoed. Dat brengt me op de vulling: ik vind alles prima maar Aslan wordt intens gelukkig als de vulling uit propjes krant ofzo bestaat. Propjes zijn echt favoriet.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 15:55

Ik heb hier een mannetje die zwerft tussen maat 62 en 68.

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 16:44

Wij hebben helaas geen bad :( maar badspullen zijn wel welkom! Mochten we eens op vakantie zijn ofzo en daar is toevallig een bad ga ik daar wel altijd in!

Mijn vriend kookt ook meestal (mits hij geen middagdienst heeft) alles bij ons in de keuken is rood :+ op het koffiezetapparaat na en de keuken zelf. Die is grijs

Citaat:
Als je de rest van je leven nog maar 1 gerecht zou mogen eten, welk gerecht zou dat dan zijn? Waarom?
En wat zou je absoluut nooit meer willen eten?

Stamppot zuurkool met spekjes en ananas <3
En wat ik nooit meer zou eten is rode kool/bietjes :r maar dat eet ik nu ook niet

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 16:52

Ik zou voor mijn haar graag eens een denman brush willen hebben. Maar het hoeft niet perse een echte te zijn. Mijn slag is nu sowieso weer weg sinds dat ik in het gips zit. Daarvoor ging het wel aardig op zich. En testtubes niet te zware producten curly girl proof zijn ook altijd welkom. Mijn haar kan veel beter dat dit futloze wat ik nu heb, maar goed ik zit met een hand in het gips en heb daardoor al een aantal weken geen proteïne masker gedaan. Dus het is volledig eigen fout. :o

Hier ook een propjes papier kat! En eten zoals snoepjes en stokjes gaat er wel in.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 16:57

Ik heb wel Al wat gekocht. Maar als lootje het niet leuk vind dan houd ik het lekker zelf :')

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 17:32

Urbanus schreef:
_O- beste baby dan zeg, sodemieters.

Mijn baby van 8 maand is vandaag gewogen. 10.3 kg en 73.5 cm. Een vriendin van mij heeft een dochtertje dat 6 maanden ouder is maar wel een kg minder weegt en dus in dezelfde maat zit :') .

Ik krijg vaak kleren van een stalgenoot. Haar dochter wordt in januari 2 jaar en mijn dochter past nu in de kleren die voor haar net te klein worden.

Moet wel zeggen dat ik ook best groot ben (1.85) en mijn 2 vriendinnen de 1.60 nog niet halen. Alle 3 zitten ze volgens de ggd prima binnen de curves.

Maar ik had Slofjes besteld voor 10 tot 12 maand en mijn baby past er niet in :') Ik vind gewone maten zoals 74-80 makkelijker shoppen dan het aantal maanden :j

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 18:38

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 18:53

Apple schreef:
Ik heb ook nog niets gekocht voor mijn lootje. Inderdaad, stel dat ik iets aanschaf wat de ander totaal niet aanspreekt :

Ik kijk al wel goed rond, dat wel :D

Troost je, ik ook nog niet.
Ik vind het leuker om gericht cadeautjes te kopen.
En ik heb ook nog geen hints :=

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 19:25

Ik heb een supermelige hint vind ik zelf :+ Nu al zin in

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 19:42

Bijna lootjes!!

Glitter Eenhoorn sokken mogen bij mij wel in 't pakket hoor. Passen goed onder m'n unicorn onecie {:}

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 19:42

Ik heb wel een idee voor een hint. Nu nog even in elkaar zetten.

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 19:48

Oeee bijna lootjes, lootjes trekken op mijn
Verjaardag, mag ik als cadeautje het lootje als eerste haha?

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 21:20

Oh ik zag iets over sushi en ik houd van sushi. Pokey Bowls vind ik ook erg lekker. Af en toe friet/patat ook hahaha

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 21:32

elastiekjes zijn altijd handig, die dingen raak ik altijd kwijt. :+ Sushi hou ik helemaal niet van, pokebowls zijn wel lekker.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 21:46

Elastiekjes en ander haarspul heb ik zat.

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 21:51

Sushi = life <3 Goeie tweede, Poke Bowl :9

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 21:57

DonDon schreef:
Oh ik zag iets over sushi en ik houd van sushi. Pokey Bowls vind ik ook erg lekker. Af en toe friet/patat ook hahaha

Ik krijg hier toch hele andere gedachtes bij arme pokey …. _O- geserveerd met rijst :roll:
Weet niet of iemand het kent maar ik keek vroeger altijd naar Gumby met zijn paard pokey

Afbeelding

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 22:20

Sam_I_Am schreef:
Ik bedacht me net dat scrunches of haar elastiekjes hier ook altijd welkom zijn. En de katten hebben nooit genoeg speelgoed. Dat brengt me op de vulling: ik vind alles prima maar Aslan wordt intens gelukkig als de vulling uit propjes krant ofzo bestaat. Propjes zijn echt favoriet.

Scunches jaaa! Die zijn zo chill.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 22:48

Chantaliiejj schreef:
elastiekjes zijn altijd handig, die dingen raak ik altijd kwijt. :+

Dat heb ik ook!

Bijna lootjes -tikd, ik heb er zin in!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 23:32

Ik ben echt al mijn hersens aan het kraken over hoe ik de hints wil aanpakken. :') Ik heb al een word documentje met ideetjes van vorig jaar (wat zaten daar bizar goede dingen tussen zeg, echt knap hoe mensen het bedenken).

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 00:50

BIJNA LOOTJESSSSSSSS *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 06:11

_KiMbErLeY_ schreef:
BIJNA LOOTJESSSSSSSS *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

*\o/*

Oke, ik ga 'bij-reageren':

Ik las het een en ander over autoparfum: Rituals lekker, maar past niet in mijn auto. En heb ooit van woodwick stokjes gehad, ook superlekker, maar die dingen zijn doodeng. Bij elke beweging vliegen ze door de auto (ze hangen aan je spiegel :') ).
Dus ik heb altijd van die boompjes en die blijf ik toch wel fijn vinden, vooral de zoete geuren zoals tropical (mango, perzik, etc), aardbei, kersen, zoete cocktails.

Citaat:
Wat is iets dat je altijd al interessant vond en zou willen proberen, maar nooit aan toe komt?
En waar kom je juist wel aan toe, maar zou je eigenlijk wat minder aandacht aan mogen geven?

Vroeger heb ik dwarsfluit leren spelen, maar achteraf gezien had ik graag gitaar of piano geleerd te spelen en ik denk al jaren dat ik dat alsnog wil doen. Zodat ik mijzelf ooit kan begeleiden bij het zingen.
Verder zou ik graag weer mee musea bezoeken als ik weer optimaal te been ben.
Oh en ik bedacht me opeens, dat ik straks als trainingsdoel wil hebben om een mud run of een obstacle run te doen. Nooit de behoefte voor gehad, maar nu na de operatie wil ik een doel hebben.

8nnemiek schreef:
Oh ik bedacht me nog een top; een flessenlikker.

Ja! die hadden wij vroeger thuis en die mis ik nu in mijn eigen huis ook wel.

marleen_88 schreef:
Over loten gesproken.... Ik vind zo'n decemberkalender altijd leuk om te krijgen. :D
En dan alles in 1x wegkrassen.

Die geef ik mijn vriend altijd met kerst! hehe :')

Het bad komt weer voorbij, zoals elk jaar.
Voordat ik ging samenwonen had ik een opblaasbad (Tubble), die heb ik overigens nog steeds, maar geen ruimte meer voor hier. Wel hebben we een hottub <3 .

Citaat:
Als je de rest van je leven nog maar 1 gerecht zou mogen eten, welk gerecht zou dat dan zijn? Waarom?
En wat zou je absoluut nooit meer willen eten?

Ik denk dat ongeveer alles na een tijdje wel tegen gaat staan, maar ik zou kiezen voor curry of voor burritos/wraps/mexicaans.

Nooit meer: Vis

Pikkepor schreef:
Hier hebben we bijvoorbeeld opa's puddingtaart (maar die is anders dan de puddingtaart van mijn ex' familie bijvoorbeeld) of Wilderskuil taart (don't ask, de taart is vet lekker).

Ik wil het recept! B-)
Ik vind het zo leuk om telkens nieuwe taarten te maken.

capopjekop schreef:
Ik heb wel Al wat gekocht. Maar als lootje het niet leuk vind dan houd ik het lekker zelf :')

Zo heb ik ook een paar dingetjes. Als het totaal niet aansluit dan houd ik het zelf.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 07:02

Dit jaar heb ik echt nog geen idee voor een hint.
Misschien dat ik ook nog even ga terug kijken naar andere jaren.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 08:32

Een maaltijd voor de rest van mijn leven: rijst met bonen in pinda saus.

En ja. Dat eet ik ook als ontbijt. Als ik misselijk ben is dat het enige wat ik binnen krijg >;)

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 09:07

Mijn favoriete gerecht blijft toch foe yong hai. Alleen al die extra kilos en diabetes als ik dat voor altijd blijf eten.. ik weet niet of het me dat waard is :+