Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 08:56

Lijkt mij ook echt pijnlijk zonder BH... zeker het doorzitten, sla je jezelf opeens een blauw oog als je erg goed bedeeld bent #) <<)

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 08:57

Eapy schreef:
Mijn biecht is dat ik gek word van mijn eigen pleaser-gedrag. Ik loop nu al een jaar bij een psycholoog voor iets heel anders, en dat gaat echt al veel beter. Ook mijn psycholoog zegt dat het goed gaat en dat ik heel veel zelf kan. Maar het idee dat ik mijn behandeling bij haar moet stoppen vind ik moeilijk omdat ik niet wil dat ze zich afgewezen voelt. Zo van ‘joe bedankt voor je levensveranderende inzichten, later’. Dus elke sessie probeer ik het allemaal íets instabieler te laten lijken dan het is, zodat het lijkt alsof ik haar nog nodig heb. Ik weet dat het irrationeel is, maar ze heeft me zo geholpen dat ik niet zomaar wil verdwijnen… of zo.

En nu ben ik al ver over de vergoedde sessies heen en durf ik niet te zeggen dat het eigenlijk wel goed gaat. Hoe zeg je dat tegen iemand? Ben ik heel raar?!

Gewoon zeggen dat het goed gaat. Dat betekent dat ze haar werk goed heeft gedaan en dat ze een volgende persoon kan gaan helpen. Staan er genoeg op de wachtlijst. Scheelt je ook geld. Win win situatie. Een ander iemand kan worden geholpen en jij houdt geld “over”

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 09:01

c_alsemgeest schreef:
Sherivey schreef:
Wat betreft bh's. Ik draag die wel altijd, omdat ik er met bvb sporten echt last van krijg als ik het nie/ doe (lees; ontstoken borstweefsel).

Maar bij een aantal sportbh's zit er geen padding in. Dus ja, dan zie je wel eens dat ik tepels heb, zeker als het koud is.
Schaamde me er in het begin voor. Nu denk ik "belachelijk eigenlijk, iedereen heeft tepels, waarom zou ik me moeten schamen omdat ze zichtbaar zijn?"

Je hebt wel sport BH's met padding hoor, zeker de "paardenmerken" hebben dat ook in grotere maten e.d.

Ik heb er idd ook een paar gevonden :j

Heb geen heel grote cupmaat (B/C), maar helemaal los vind ik niet zo prettig. Doe dat in de avond thuis wel eens, maar als ik dan 1x de trap op ren, heb ik spijt :+

MarlindeRooz

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 09:11

Ik heb geen hele kleine cupmaat maar ik heb graag geen BH aan. Het is maar net hoe ze vallen zeg maar. :P

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 09:14

Ik zou willen dat ik de ballen had om zonder bh de deur uit te gaan maar ik voel me altijd zo naakt zonder :') In de winter wel eens, als ik een dikke trui aan heb ofzo maar verder alleen thuis :))

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 09:16

Ja ik doe het ook alleen thuis en met even snel de hond uitlaten. Verder durf ik niet. :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 09:17

Varekaj schreef:
Ik gebruik al het hele voorjaar een zonnecrème van australian Gold tegen verbranden. En pas gisteravond ging er een lampje branden dat de "instant Bronzing" slaat op de zelfbruiner die er ook in zit, en niet alleen dat je dus mooi bruint van de crème zonder verbranden _O-

Zij hebben ook een hele fijne after sun :j

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 09:19

c_alsemgeest schreef:
Lijkt mij ook echt pijnlijk zonder BH... zeker het doorzitten, sla je jezelf opeens een blauw oog als je erg goed bedeeld bent #) <<)

Haha, ik wou net alle bh-vrije dames vragen, hoe ze het met paardrijden en sporten doen :=

Ik heb geen bijzondere cupmaat voor mijn frame (F) maar draag het liefst 24/7 sportbh, niet omwille van mensen die er wat van kunnen vinden maar om mezelf geschommel te besparen :+ heel af en toe stap ik op het paard met een gewone bh aan ipv sportbh, dat is echt vervelend tot aan pijnlijk toe. En met klimmen moet ik er helemaal niet aan denken, opvallend zichtbare tepels zijn dan mijn minste zorg zeg maar :Y)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 09:23

Ik heb een beetje een stiffie nippie fobie :') dus altijd padding.
Niet om het te zien bij anderen hoor, maar gewoon het gevoel...

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 09:25

Ja, hier ook sportbh met rijden en dan nog 1 die het helaas erg plat drukt, omdat die de meeste steun geeft. Valt wel eens tegen als je rijkleding met normale bh past en daarna met rijden aantrekt en het toch anders zit door platgedrukte voorgevel :') Ik heb dat met wedstrijdjasje, die paste enorm mooi, tot ik dus mijn sportbh aan had. Zit eraan te denken om hem in te laten nemen. Snap ook niet hoe anderen dat doen. Ik heb een vrij grote cupmaat voor mijn omvang, maar zie anderen die netjes shirts en jasje vullen en dat werkt hier dus niet zo. Terwijl ik een grotere maat heb, zelfs als je de omvang gelijk trekt... Verkeerde sportbh misschien, maar deze geeft juist fijn veel steun

Ik ook c_alsemgeest :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 09:28

Ik draag het liefst wel een BH. Zonder is gewoon echt niet prettig!

Dus bij mij zijn de dames alleen snachts vrij.. en als ik dan de trap af moet, hou ik ze gewoon vast anders doet het zeer.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 09:30

Ik vind het af en toe heerlijk om te vloeken, niet zomaar maar echt als opluchting. Dus als ik mij bezeer, dan komt er een flink arsenaal aan scheldwoorden uit. Meestal ben ik er dan ook vanaf. Maar ook als ik iets niet los krijg of verplaatst, dan lijkt het wonderen te doen als ik even een paar kreten eruit gooi: ineens krijg ik iets wel los of verplaatst.
Gisteren liep ik in de supermarkt en werkelijk alles ging fout. Ik liet dingen vallen, het jus d'orange apparaat bleef doorlopen (pitje bleef waarschijnlijk in de pijp hangen) waardoor de jus over mijn schoenen liep, een paar gozers met karren vol kratten bier lieten de karren in de weg staan om verderop met elkaar te keten. Tot dan toe vloekte ik nog keurig binnensmonds. Uiteindelijk schopte ik per ongeluk tegen mijn eigen karretje aan, wat de druppel was en daarmee het moment dat ik een paar beter hoorbare kreten los liet. Blijk ik naast mijn buurvrouw te staan: "Eh... hallo buuv!". :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 10:27

MyWishMax schreef:
Ja, hier ook sportbh met rijden en dan nog 1 die het helaas erg plat drukt, omdat die de meeste steun geeft. Valt wel eens tegen als je rijkleding met normale bh past en daarna met rijden aantrekt en het toch anders zit door platgedrukte voorgevel :') Ik heb dat met wedstrijdjasje, die paste enorm mooi, tot ik dus mijn sportbh aan had. Zit eraan te denken om hem in te laten nemen. Snap ook niet hoe anderen dat doen. Ik heb een vrij grote cupmaat voor mijn omvang, maar zie anderen die netjes shirts en jasje vullen en dat werkt hier dus niet zo. Terwijl ik een grotere maat heb, zelfs als je de omvang gelijk trekt... Verkeerde sportbh misschien, maar deze geeft juist fijn veel steun

Ik ook c_alsemgeest :+

Welke sportbh heb jij? Ik ben niet helemaal tevreden over die ik nu heb dus wil eigenlijk op zoek naar een andere.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 10:28

Smee__ schreef:
Ik zou willen dat ik de ballen had om zonder bh de deur uit te gaan maar ik voel me altijd zo naakt zonder :') In de winter wel eens, als ik een dikke trui aan heb ofzo maar verder alleen thuis :))

Ik kan je uit ervaring vertellen dat je, als je ballen hebt, zonder bh de deur uit gaan helemaal geen probleem is.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 10:32

Kuggur schreef:
Smee__ schreef:

Ik kan je uit ervaring vertellen dat je, als je ballen hebt, zonder bh de deur uit gaan helemaal geen probleem is.

_O- _O-

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 10:33

Fly_high schreef:
c_alsemgeest schreef:

Haha, ik wou net alle bh-vrije dames vragen, hoe ze het met paardrijden en sporten doen :=

Ik heb geen bijzondere cupmaat voor mijn frame (F) maar draag het liefst 24/7 sportbh, niet omwille van mensen die er wat van kunnen vinden maar om mezelf geschommel te besparen :+ heel af en toe stap ik op het paard met een gewone bh aan ipv sportbh, dat is echt vervelend tot aan pijnlijk toe. En met klimmen moet ik er helemaal niet aan denken, opvallend zichtbare tepels zijn dan mijn minste zorg zeg maar :Y)

Ik heb (helaas) echt vrijwel niets dus doorzitten ging altijd gewoon wel goed zonder BH. Zie je niets van. Toen ik laatst echter ging hardlopen zonder sport BH deed dat echt zoveel pijn! Nooit gevoeld en ook absoluut niet verwacht. Doen we niet nog een keer, dus.

Bij mij hangt bh-vrij een beetje van m'n outfit af. En van de gelegenheid, natuurlijk. Soms vallen m'n kleren gewoon absoluut mooier als ik een BH draag, zo in de zomer in zo'n wapperjurk vind ik zonder heel fijn en ook gewoon mooi "natural" staan ofzo.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 10:36

Ik vind bij mij zonder bh nooit mooi staan, dus sommige kleding koop ik gewoon niet of ik tape :D strapless nog nooit een fijne bh gevonden, die blijft zitten en ze er mooi uit laat zien.

Kuggur _O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 10:37

Kuggur schreef:
Smee__ schreef:

Geweldig _O-

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 10:38

Shenavallie schreef:
Ik vind het af en toe heerlijk om te vloeken, niet zomaar maar echt als opluchting. Dus als ik mij bezeer, dan komt er een flink arsenaal aan scheldwoorden uit. Meestal ben ik er dan ook vanaf. Maar ook als ik iets niet los krijg of verplaatst, dan lijkt het wonderen te doen als ik even een paar kreten eruit gooi: ineens krijg ik iets wel los of verplaatst.
Gisteren liep ik in de supermarkt en werkelijk alles ging fout. Ik liet dingen vallen, het jus d'orange apparaat bleef doorlopen (pitje bleef waarschijnlijk in de pijp hangen) waardoor de jus over mijn schoenen liep, een paar gozers met karren vol kratten bier lieten de karren in de weg staan om verderop met elkaar te keten. Tot dan toe vloekte ik nog keurig binnensmonds. Uiteindelijk schopte ik per ongeluk tegen mijn eigen karretje aan, wat de druppel was en daarmee het moment dat ik een paar beter hoorbare kreten los liet. Blijk ik naast mijn buurvrouw te staan: "Eh... hallo buuv!". :')

Je bent een echt mens haha!

Voor velen vast herkenbaar. In ieder geval voor mij wél!

Ik houd het heeeeel lang vol.
Maar soms!!! :')

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 10:41

MyWishMax schreef:
Ik vind bij mij zonder bh nooit mooi staan, dus sommige kleding koop ik gewoon niet of ik tape :D strapless nog nooit een fijne bh gevonden, die blijft zitten en ze er mooi uit laat zien.

Kuggur _O-

Hoe en met wat voor tape doe je dat dan? Ik vind het heel intrigerend..

In september ga ik naar een bruiloft met een jurk met open rug en opengewerkt kant randje voor, was nu van plan 'los' te gaan maar iets steun zou veel prettiger zijn.

Strapless en plakdingen zijn de hel idd :(

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 10:42

Bij het sporten draag ik een sport bh maar verder echt nooit. Ook niet op bepaalde gelegenheden

Ik vond het in het begin ook ongemakkelijk maar zelf vind je er veel meer van dan andere. Er heeft nog nooit iemand een opmerking gemaakt en ik zie mensen ook niet kijken. Besef je ook dat het in de jaren 90 bijvoorbeeld veel normaler was, kijk maar naar series uit die tijd. Ook was topless zonnen veel normaler. De 'oudere' generatie is het dus gewend

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 10:44

Sintara schreef:
Hoe en met wat voor tape doe je dat dan? Ik vind het heel intrigerend..

In september ga ik naar een bruiloft met een jurk met open rug en opengewerkt kant randje voor, was nu van plan 'los' te gaan maar iets steun zou veel prettiger zijn.

Strapless en plakdingen zijn de hel idd :(

Ik ben even benieuwd waar je die tape krijgt in NL? Ik heb alleen nog een restje vanaf Curaçao liggen.

Vond het ideaal, zonder vond ik geen optie...
Afbeelding

Je ziet het hier wel dus ik wil ook graag meer tips :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 10:45

Ik zie dat tapen regelmatig op tiktok langs komen. Ik wil dat wel een keer proberen want het lijkt me fijner dan een afzakkende strapless bh

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 10:52

Ik heb gewoon op boob tape gezocht op Amazon en de reviews gelezen. Volgende keer neem ik weer ander merk, maar er zijn 1000en uitleg filmpjes op bijvoorbeeld YouTube. Ik plak in de vorm passend bij de kleding, trek de kleding daarna aan en knip de zichtbare stukken weg. En in het ergste geval plak ik de kleding eraan vast met fashion tape. Als het iets is dat met bukken bijvoorbeeld helemaal open zou vallen

Dat schelden vind ik ook menselijk! :D

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 10:53

Kuggur schreef:
Smee__ schreef:

Heerlijk scherp 8-)