Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pepperrr schreef:Nee het was ook niet helemaal de bedoeling. 2 weken terug gematcht, was pas daar een aantal dagen weg in de buurt. Toen wat gekletst maar niet met de intentie om te gaan daten want we wonen toch te ver van elkaar. Maar als de klik zo goed is zoek je elkaar toch weer op. Heel fijn natuurlijk, maar ook gigantisch k*t
Pepperrr schreef:Nee het was ook niet helemaal de bedoeling. 2 weken terug gematcht, was pas daar een aantal dagen weg in de buurt. Toen wat gekletst maar niet met de intentie om te gaan daten want we wonen toch te ver van elkaar. Maar als de klik zo goed is zoek je elkaar toch weer op. Heel fijn natuurlijk, maar ook gigantisch k*t
Pepperrr schreef:MarlindeRooz schreef:Een weekend vrij abbo is 40 euro oid per maand hè. Er zijn wel opties! Eerst maar eens een eerste date!
Ja ik reis nooit met de trein dus geen idee wat de abbo's kosten haha. Maar eerst eens die eerste date indd!
xU_Blinghx schreef:Ik snap het ergens wel. Ik date het liefst ook in de buurt van mijn eigen stad zodat ik naar huis kan wanneer ik wil. Voelt toch ook 'veilig'.
Maar goed morgen een date op een uur afstand van mijn thuis. Maar wel weer waar mijn ouders wonen dus kan ik dat weer mooi combineren.
Ik heb er wel zin in. Over de app lijkt er wel een leuke klik te zijn.