Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PepperrrJarig

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 18:12

Ik zit een beetje in de knoop. Sinds een week met een hele lieve jongen aan het appen en bellen. Hou normaal echt niet van bellen maar met hem voelt het zo vertrouwd, en ben ook totaal niet verlegen. Hij heeft ook wel een aantal persoonlijke struggles verteld, waarbij ik bij een ander meteen afgeknapt zou zijn. Bij hem totaal niet, en voel me juist closer met hem. Dit gevoel is overigens ook totaal wederzijds.
Maar nu... Hij woont precies helemaal aan de andere kant van Nederland. Ik heb geen auto, hij nu nog wel, maar eind deze maand niet meer. Ik heb eigenlijk ook echt geen geld voor OV...

Hij is zo leuk. Het voelt zo goed. Maar dje afstand. UGH!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 18:17

Oh jeej. Ik begin al niet aan zoiets juist om dit te voorkomen. Geen advies voor je…

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 18:23

Idd precies de reden dat ik niet klets met mensen die zover wonen. Als de klik er is baal je dus..

PepperrrJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 18:24

Nee het was ook niet helemaal de bedoeling. 2 weken terug gematcht, was pas daar een aantal dagen weg in de buurt. Toen wat gekletst maar niet met de intentie om te gaan daten want we wonen toch te ver van elkaar. Maar als de klik zo goed is zoek je elkaar toch weer op. Heel fijn natuurlijk, maar ook gigantisch k*t :')

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 19:02

Pepperrr schreef:
Nee het was ook niet helemaal de bedoeling. 2 weken terug gematcht, was pas daar een aantal dagen weg in de buurt. Toen wat gekletst maar niet met de intentie om te gaan daten want we wonen toch te ver van elkaar. Maar als de klik zo goed is zoek je elkaar toch weer op. Heel fijn natuurlijk, maar ook gigantisch k*t :')

Misschien eens op date gaan? Misschien is het wel heel stom, dan weet je dat meteen :')
En anders… tja :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 19:08

Pepperrr schreef:

12 jaar geleden ben ik ook gematched met iemand 2 uur verder op en ik stond er ook nooit voor open. Geen zin in om zoveel inde auto te zitten om elkaar te zien maar bloed kruipt waar het niet kan gaan….

Nog steeds samen en twee kinderen verder!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 19:31

Ik vond voorheen de liefde vaak in het buitenland, dus daar heb je niet zoveel aan, afstand in NL is imo relatief.

Wel zei iemand ooit: meestal vind je de echte liefde binnen een straal van 50 km, hier was het uiteindelijk bijna 40 :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 19:54

Niet iedereen zn leven is aan te passen. Ik heb een dieren bedrijf aan huis en kan niet een weekend weggaan of een dag ze niet verzorgen. Dus om de hoek of naar mij komen is een must.

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 21:00

Een hoop dates vh weekend, leuk!

Ik heb ook weleens een date gehad op 2 uur rijden, opzich niks mis mee. Is vaak dat het dan gelijk een weekend word en niet zomaar even tussendoor afspreken, dat heeft het bij ons uiteindelijk genekt.

PepperrrJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 21:12

In mijn vorige relatie vond ik dat juist fijn, om niet vaak bij elkaar te zijn. Dat hield het weer spannend. Maar vind dit wel heel ver. Het is 2 uur met de trein en een retour kost me 50 euro per keer. Uiteraard delen we de kosten, het is natuurlijk voor ons beiden. Ik ben gelukkig wel in de positie dat ik weekenden gewoon weg kan en eventueel zelfs kan schuiven met mijn werk.
We gaan gewoon binnenkort wat afspreken en dan zien we wel hoe het loopt. Misschien is het wel helemaal niks in t echt idd. Ga daar overigens niet vanuit haha.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 21:17

Een weekend vrij abbo is 40 euro oid per maand hè. Er zijn wel opties! Eerst maar eens een eerste date!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 21:35

Slechts 35,- inclusief OV-fiets, ideaal *\o/*

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-23 23:19

Ik heb morgen avond een 2e date, iemand tips om te kunnen winnen met bowlen. :')

Mijn date komt uit dezelfde stad als mijn ex, heel toevallig. En helaas is dat niet in de buurt en ik zoek nooit op zo'n grote afstand, maar hij was een keer in de buurt voor werk..

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-23 00:02

_mir zorgen voor afleiding :') :')

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-23 08:52

_Mir schreef:
Ik heb morgen avond een 2e date, iemand tips om te kunnen winnen met bowlen. :')

Mijn date komt uit dezelfde stad als mijn ex, heel toevallig. En helaas is dat niet in de buurt en ik zoek nooit op zo'n grote afstand, maar hij was een keer in de buurt voor werk..

Een extra borrel geven :+

PepperrrJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-23 09:44

MarlindeRooz schreef:
Een weekend vrij abbo is 40 euro oid per maand hè. Er zijn wel opties! Eerst maar eens een eerste date!

Ja ik reis nooit met de trein dus geen idee wat de abbo's kosten haha. Maar eerst eens die eerste date indd!

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-23 10:27

Ik snap het ergens wel. Ik date het liefst ook in de buurt van mijn eigen stad zodat ik naar huis kan wanneer ik wil. Voelt toch ook 'veilig'.

Maar goed morgen een date op een uur afstand van mijn thuis. Maar wel weer waar mijn ouders wonen dus kan ik dat weer mooi combineren.
Ik heb er wel zin in. Over de app lijkt er wel een leuke klik te zijn.

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-23 10:46

Pepperrr schreef:
MarlindeRooz schreef:

Ja ik reis nooit met de trein dus geen idee wat de abbo's kosten haha. Maar eerst eens die eerste date indd!

Er zijn er best wat! Voor ong 5 euro per maand krijg je ook 40% korting in daluren, bijvoorbeeld.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-23 13:27

xU_Blinghx schreef:
Ik snap het ergens wel. Ik date het liefst ook in de buurt van mijn eigen stad zodat ik naar huis kan wanneer ik wil. Voelt toch ook 'veilig'.

Maar goed morgen een date op een uur afstand van mijn thuis. Maar wel weer waar mijn ouders wonen dus kan ik dat weer mooi combineren.
Ik heb er wel zin in. Over de app lijkt er wel een leuke klik te zijn.

Same ja, gewoon ook fijn om snel naar huis te kunnen en niet afhankelijk te zijn van treinen die maar tot X uur gaan etc. In dezelfde stad wonen heeft wat mij betreft echt wel heul erg de voorkeur :j

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-23 13:28

Mijn lievelings en lekkerst lopende hakken zijn gisteravond kapot gegaan en nu wil ik m'n date afzeggen :') ;(

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-23 13:35

Of shoppen :)*

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-23 13:50

Onvindbaar ;( Ik zoek al maaaaanden naar eigenlijk exact dezelfde, haha. Ik zie nergens mooie schoenen, overal van die hele brede zolen onder. Ook online, nét niet wat ik wil -O-

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-23 14:18

Maar je hebt toch wel meer dan 1 paar hakken? Anders kom je maar even hier langs. Welke maat heb je? :D

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-23 14:43

BaileyMix schreef:
Mijn lievelings en lekkerst lopende hakken zijn gisteravond kapot gegaan en nu wil ik m'n date afzeggen :') ;(

Hahaha nee, gewoon lekker gaan. :') Niet geschoten is altijd mis

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-23 15:58

Suzanne F. schreef:
Maar je hebt toch wel meer dan 1 paar hakken? Anders kom je maar even hier langs. Welke maat heb je? :D

Geen die zo lekker lopen :)) En zwart zijn. Huilie huilie!