Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Omdat ik heel graag nog lelijker wilen uh ik vergeet nog wel eens wat als ik ergens ben, best handig als mensen denken "oh die lelijke dingen heb ik bij Sushi gezien!"
Gini schreef:Waarschijnlijk is de koelmat van mijn hond te warm geworden en is de gel binnenin nu vloeibaar. Na een nacht buiten in de koelte is dat nog steeds zo. Moet ik dit tijd geven en wordt de gel uiteindelijk wel terug gel of heb ik een kapotte koelmat?
Roodvos schreef:[***] schreef:Omdat ik heel graag nog lelijker wilen uh ik vergeet nog wel eens wat als ik ergens ben, best handig als mensen denken "oh die lelijke dingen heb ik bij Sushi gezien!"
Als ik ze ondertussen niet in de kliko heb gegooid heb ik ergens nog een paar zwarte staan die door mijn kat zijn aangevreten. Lelijker en unieker gaan ze niet worden. Wat is je schoenmaat?
fotolijstje schreef:Misschien een domme vraag.
Als je een afspraak wil maken bij de HA, is zeggen dat je last hebt van mentale problemen genoeg of moet het nauwkeuriger?
Dit is namelijk voor mij de eerste keer dat ik überhaupt zelf een afspraak maak dus ik heb geen idee wat ik moet zeggen
fotolijstje schreef:Misschien een domme vraag.
Als je een afspraak wil maken bij de HA, is zeggen dat je last hebt van mentale problemen genoeg of moet het nauwkeuriger?
Dit is namelijk voor mij de eerste keer dat ik überhaupt zelf een afspraak maak dus ik heb geen idee wat ik moet zeggen
oomens schreef:Dagahra schreef:Waarom er mensen zijn, die denken dat mijn land wel geschikt om er een potje in te gaan rollebollen. En nog geen toestemming vragen ook
Iemand een antwoord
Misschien heb je het gras te laat gemaaid, en is het nu twee kontjes hoog?
[***] schreef:Omdat ik heel graag nog lelijker wilen uh ik vergeet nog wel eens wat als ik ergens ben, best handig als mensen denken "oh die lelijke dingen heb ik bij Sushi gezien!"
Jet schreef:[***] schreef:Omdat ik heel graag nog lelijker wilen uh ik vergeet nog wel eens wat als ik ergens ben, best handig als mensen denken "oh die lelijke dingen heb ik bij Sushi gezien!"
https://www.scapino.nl/dames-klompen-me ... F0EALw_wcB , naar mij idee zien ze er niet uit, kosten wel € 10,00.
Of deze:
https://www.scapino.nl/blauwe-dames-klo ... ZREALw_wcB . € 5,00.
Beide in maat 40 te koop. Je kan er altijd nog zelf met bloemenlint wat gekke versiersels op maken, eventueel met nietjes erop vastgezet.
Froukje schreef:Indy_Mouse_9 schreef:Hebben katers ook tepels?
axel_1997 schreef:Lijkt me wel. Het zijn zoogdieren toch?
Of bedoel je die kater na een avond stappen?