Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Ivermectine, familielid woont in de Filipijnen en afgelopen week even contact. Over Corona heb ik het bewust niet maar hij mailde dat alles goed was en ivermectine prima werkte. Daarop kon ik het niet laten en mailde terug dat het heel fijn was dat het goed ging en dat ik voor hun hoopte dat de ivermectine ook werkt wanneer ze Corona kregen.
Relaxed schreef:bigone schreef:Ivermectine, familielid woont in de Filipijnen en afgelopen week even contact. Over Corona heb ik het bewust niet maar hij mailde dat alles goed was en ivermectine prima werkte. Daarop kon ik het niet laten en mailde terug dat het heel fijn was dat het goed ging en dat ik voor hun hoopte dat de ivermectine ook werkt wanneer ze Corona kregen.
Whaha nou idd, want waar werkte het nu bij hem precies tegen?
Relaxed schreef:Zouden diezelfde mensen ook in discussie gaan met een arts over bijvoorbeeld kanker? "Nee hoor dokter, het is geen kanker, echt niet. Op facebook las ik...."
purny schreef:Sheran schreef:Liever nu iets te voorzichtig dan straks weer een 'oeps', toch?
Hoelang wil jij nog voorzichtig zijn? Corona gaat niet meer weg.
Zolang er mensen zich verplaatsen zal er altijd een kans op besmetting zijn. Het word tijd dat we weer gaan leven