Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mag schreef:Ik ben eigenlijk heel benieuwd of er al ergens een proef gedaan is hoeveel procent (in een regio) al/ nog steeds antistoffen heeft. Heb t idee dat in mijn omgeving meer mensen zijn die het al wel gehad hebben dan nog niet. Ben voor mezelf ook wel nieuwsgierig of het misschien asymptomatisch aan me voorbij is gegaan.
mag schreef:secricible schreef:
Ter aanvulling. Sanquin onderzoekt dit ook. Ik dacht dat dat dezelfde studie was maar sanquin heet de VAP-studie.
Hun laatste cijfers zijn van februari en maken onderscheid voor de provincies.
https://www.sanquin.nl/over-sanquin/nie ... ruari-2021
In mijn regio al ruim 17% in februari zal nu nog hoger zijn. Nu 1 op 5? Als iedereen getest wordt zou dat niet veel entingen schelen?
Sizzle schreef:Pandora, interressant, ik wist niet dat verslavingen via rioolwater gemonitored werd. Weer wat geleerd
Citaat:ANTWERPEN - Het gebruik van cocaïne, xtc en andere synthetische roesmiddelen is in 2019 alarmerend toegenomen. Dat is de conclusie van een nieuw drugsrapport van het Europees Monitor Centrum voor Drugs en Drugsverslaving. De Europese studie wordt elk jaar uitgevoerd op basis van waterstalen in zeventig Europese steden.
[/quote]Citaat:ANTWERPEN - Het gebruik van cocaïne, xtc en andere synthetische roesmiddelen is in 2019 alarmerend toegenomen. Dat is de conclusie van een nieuw drugsrapport van het Europees Monitor Centrum voor Drugs en Drugsverslaving. De Europese studie wordt elk jaar uitgevoerd op basis van waterstalen in zeventig Europese steden.
Suzanne F. schreef:Nou ik denk dat de bom wel barst als de moslims een uitzondering krijgen op de avondklok.
Dat kan je niet maken vind ik. En dat werkt de antisemitische gedachten alleen maar in de hand.
Het beste is als ze niet zeuren en zich schikken naar Nederland waar ze willen wonen. Anders gaan er niet zulke fijne reacties op komen, dat is zeker.
Suzanne F. schreef:Pipodipo schreef:
Met antisemitisme wordt normaal gesproken haat jegens joden aangeduid. Op een of andere manier denk ik dat je moslimhaat bedoelt?
En dan nu het goede nieuws, de besmettingscijfers beleven vandaag weer een dipje en hopelijk zet zich dit voort.
Ik zei het inderdaad verkeerd. En mijn post kwam ook anders over dan ik bedoelde lees ik nu.
Excuses.
Sizzle schreef:Als de avondklok vanaf 10 uur is dan is het toch ook een beetje wassen neus door de weeks?
Dan heb je dus zat tijd om leuke verjaardagsdineetjes te organiseren. Hoeveel ruige feesten zijn er daadwerkelijk ma-vr?
Sizzle schreef:Ik hoorde pas iemand trots vertellen dat ze gewoon tot last bij de buren kunnen borrelen want het erf dat tussen de huizen ligt is eigen terrein en daarmee niet avondklok relevant.
Morrie schreef:We hebben 2 weken geleden de auto's weggebracht en opgehaald, die moesten APK (en de mijne reparaties, die was stuk gegaan van het NIET gebruiken) dat voelde al als een complete vakantie!
purny schreef:Een avondklok heeft geen zin. Mensen gaan hutje mutje met zijn allen naar huis op 1 tijdstip.
Zonder avondklok gaan mensen gedoseerd terug naar huis